פרק שניים עשר:

12K 492 20
                                    

הגענו למועדון ״ווג״ צלמי פפארצי הגיחו לעברנו ואיחלו לנו מזל טוב.

"זה נכון שלקחת אותה למגדלי עזריאלי והצעת לה נישואים?" שאלה עיתונאית.

הסתכלתי על עומרי וצחקנו "אנחנו עדיין צעירים בשביל זה את לא חושבת?" שאל וצחק.

"טוב מספיק עם השאלות המטומטמות האלו אנחנו צריכים להיכנס" אמר עומרי בכעס לאחר שהם נכנסנו לנו לעיניינים האישיים יותר.

הוא משך בידי והתקדמנו למועדון ששורה של צלמים מאחורנו, נכנסנו למועדון ונשמעה צעקה חדה בכל המועדון "מזל טוב!!!" חייכתי כמו סתומה.

הסתכלתי על עומרי ונישקתי אותו וכמובן הצלמי פפארצי לא פיספסו וצילמו אותנו כמה פעמים, חיבקתי את כולם והודתי להם .

-

"אתה הגבר הכי מדהים שפגשתי בעולם, אני שמחה שאתה רק שלי אבל רק שלי ואני שמחה שהכרתי אותך ערס יפה שלי" אמרתי לעומרי קרובה לאוזניו בגלל המוזיקה החזקה,

"מזל טוב מאמי" אמר ונשק לשפתיי באגרסיביות שאופיינית לו.

לא שתיתי, לא הייתי צריכה שצלמים יצלמו אותי והוריי יחשבו שעומרי ׳דרדר׳ אותי וגם כי לא התחשק לי כי רציתי להיות מפוקסת כדי להנות מהערב שהוכן בשבילי!!

אני ועומרי לא היינו ביחד כל הערב, רק בתחילת הערב, אנשים לקחו אותי ודיברו איתי או רקדו איתי.

לפתע ראיתי מישהי מתקרבת לעברו וכמובן שהרגשתי קנאה כזאת שאי אפשר להסביר, עזבתי את ידה של דורין (-ילדה מהשכבה-) התקדמתי לבר.

עומרי קלט אותי ובדיוק שהיא הגיעה אליו הוא קם והיא מעדה על הכיסא וצחקתי, עומרי החזיק בידי ונישק אותי.

"סוף סוף אני רואה אותך מלכה שלי" לחש לי והלכנו לרחבת ריקודים.

לפתע נשמע שיר של ג׳סטין (-הייתי חייבת שתקוו-) חייכתי כמו מטומטמת, גם כי אני נולדתי ביום הולדת שלו וגם כי אני מעריצה שלו 7 שנים (-מגיל 11-).

עומרי גלגל עיניים ונתתי לו מכה בראש והתחלתי לזמזם את השיר Where are you now?

-

בארבע לפנות בוקר יצאנו מהמועדון ושוב כמה צלמים הגיעו והיינו ממש עייפים, "אתם פשוט חסרי חיים" מלמלתי כך שרק עומרי שמע וצחקנו.

הפעם הגיעו קצת צלמים אולי חמישה, פעם קודמת היו עשרים או יותר, הגענו לרכב וכמובן שהם באו אחרינו, לא מפסיקים לצלם ולשאול שאלות מטופשות "זה נכון שטסת לפני שלושה שבועות לדגמן היית בבית זונות באירלנד?" שאל כתב בדיוק שעומרי פתח את הדלת שלו.

"עומרי אל תענה!" קראתי שהוא הסתובב אליו,

"אני מבהיר לך ולמנהל שלך שעוד פעם אחת השמועות הבזויות האלה יעלו שוב פנאי פלוס יגידו שלום," אמר

Celine and OmriWhere stories live. Discover now