"בייב אתה לא חתיך שאתה עצבני" אמרתי ונשקתי ללחיו.
"אז תפסיקי לשגע אותי" אמר "תלבשי משהו אחר שהוא לא שורט וגופייה" הוסיף בקול מעט כועס.
הוצאתי מהארון חולצה עבה שענקית עליי בכמה מידות בצבע שחור וג׳ינס לבן,
נכנסתי למקלחת והתלבשתי, לאחר מכן הנחתי על שפתיי אודם כהה והעברתי על שערי בייביליס ויצאתי מהמקלחת ונעלתי סופרסטאר שחורות.
"זה בסדר?" שאלתי והוא הנהן "את שלי ורק שלי" אמר ונשק לשפתיי בעדינות.
"אתה בטוח שאתה רוצה שאני אלך למסיבה?" שאלתי והוא צחק "כן אני בטוח ומי שיגע בך יקבל מכות" אמר בארסיות וצחקתי.
-
הגענו למסיבה של אביאור חבר של עומרי, עומרי חיבק את אביאור ועוד כמה שלא הכרתי והציג אותי בפניהם.
"נייט בדרך כלל מסכים לי שלושה שאטים כמה אתה מסכים לי?" שאלתי.
"אחד" אמר והנהנתי, נייט מסכים לי שלושה ואני שותה או שאט אחד או שני שאטים. (-הערת הכותבת:בדקתי אם אומרים שאטים או שוטים ואומרים את שניהם-) הגענו לבר ולקחתי וודקה חמוציות.
לפתע הגיחה לעברנו נערה בסביבות הגיל 17 עיניים שחורות ושיער חום כהה גופה היה רזה אך היא הייתה מפותחת, היא לבשה שורט ׳דפוק אותי׳ (-שורט תחת-) וגופייה שהחזה יצא ממנה.
היא התיישבה על עומרי והרמתי גבה, עומרי דחף אותה ממנו וחייכתי לעצמי.
"עומרי נשמה, תזמין לי משקה" אמרה בקול של פרחה.
"נשמה עופי מפה" חיקיתי אותה ועומרי צחק.
"מי את בכלל?" אמרה בחוצפה, "מה את רוצה ליאה?" התערב עומרי, היא לחשה לו באוזן משהו.
"מאמי דקה אני בא" אמר ומשך בידה של ליאה.
הם נעלמו מעיניי, התחלתי לשתות, אם אני לא טועה הגעתי לכוס השישית ואז הוא הופיע.
שהנחתי את הכוס השביעית על שפתיי הוא משך את הכוס ולגם ממנה, גלגלתי עיניים והלכתי לרקוד אך הוא משך בידי חזרה, הייתי בין רגליו.
"מה עומרי?" אמרתי בלי להסתכל לו בעיניים,
"כמה שתית?" שאל,"שש? חמש?" שאלתי וצחקתי.
"מה את מפגרת?" שאל וחיזק את אחיזתו.
"עומרי אתה מכאיב לי" אמרתי והוא עזב.
"לך תזדיין ואל תתקרב אליי" אמרתי "אה עשית את זה כבר" הוספתי בגלגול עיניים.
"את חושבת שהזדיינתי איתה?" שאל וצחק,
גלגלתי עיניים והרמתי גבה "אני לא? היא רצתה שאני אעזור לה במשהו" אמר.
"במה? בלפתוח את החזייה?" שאלתי בארסיות.
YOU ARE READING
Celine and Omri
Romanceסיפור אהבתם של עומרי וסלין, הפכים גמורים, סלין הילדה שלא חוותה אהבה מעולם ועומרי שובר הלבבות. -קללות -תכנים מיניים מקום #1 בקטגוריית רומנטיקה 23/2/2019