פרק רביעי:

14K 520 22
                                    

שבועיים לאחר מכן:

אבי לקח אותי למשרדו, "בוקר טוב אבא" אמרתי ונשקתי לראשו.

"בוקר טוב מתוקה, קראתי לך כי חבר שלי ג׳ון סוכן דוגמניות והוא ראה אותך בארוחת ערב ודיבר איתי שהוא רוצה להפוך אותך לדוגמנית השאל--" קטעתי אותו "אתה משקר!!" צעקתי וקפצתי עליו.

"הוא מגיע עכשיו והוא ידבר איתך ואיתי כמובן על חוזה" אמר וחייכתי זה החלום שלי.

נשמע תקתוק בדלת ונכנס מישהו מבוגר כבן 50, עיניו היו חומות וכך גם שערו, מבנה גופו היה שמן ועל ידו הונחה טבעת.

"שלום ג׳ון" אמר אבי ולחץ את ידו, "שלום אבי" אמר ולחץ את ידו של אבי ואת ידי.

"נעים מאוד סלין" אמרתי, "את הרבה יותר יפה מקרוב" אמר וחייכתי.

"אז נגיע לעניין אני רוצה להיות הסוכן שלך ואני אסדר לך לדגמן בחברות גדולות כמו ויקטוריה סיקרט, קלווין קליין, חברת האיפור מאק, סקארה ועוד ועוד ועוד.." אמר בקצרה.

"אפשר לראות את החוזה שבנית?" שאל אבי וג׳ון הנהן והוציא מתיקו חוזה יחסית עבה.

אבי רפרף בעיניו ואז נעצר בסעיף "אני מצטער אבל את הסעיף הזה תמחק, הבת שלי לא תצטלם בעירום" אמר והוא הנהן והעביר טוש שחור ועבה על הסעיף הזה.

אבי סיים ונתן לי גם לקרוא, זה היה ארוך ומעייף אבל שווה את זה, חוץ מהסעיף של העירום הכל היה סבבה והחוזה הוא עד חצי שנה, ככה שזה ממש מסתדר לי.

אבי חתם וכך גם אני, "ברוכה הבאה לסוכנות שלי מחר תגיעי לסוכנות רייבר" אמר ולחץ את ידי ולאחר שנייה את ידו של אבי ויצא מהמשרד.

"אבא אין כמוך!!" צעקתי וחיבקתי אותו חזק והוא צחק,

"לכי לאמא תספרי לה" אמר והנהנתי ויצאתי ממשרדו.

"אמא!!" צעקתי ובדיוק שהגעתי לסלון, עומרי הגיע, "פיצית מה את צועקת?" אמר.

"איפה אמא שלי?" שאלתי.

"היא הלכה עם אמא שלי לכמה זמן" אמר.

"עכשיו אפשר נשיקה?" שאל,

"תן לי לחשוב על זה" אמרתי וחייכתי והוא משך בידי והצמיד אותי לגופו, שהיינו במרחק נגיעה הדלת נפתחה.

התנתקתי ממנו ורצתי לאימי, "אמא את לא מאמינה מה קרה" אמרתי וקפצתי במקומי.

"היי גברת ביר" אמרתי והן נכנסו,

"מה קרה מתוקה?" שאלה,

"אבא החתים אותי עם סוכן דוגמניות" אמרתי וחייכתי.

היא חייכה וחיבקה אותי "מזל טוב מתוקה שלי" אמרה.

"מזל טוב" אמרה אלינור, "תודה" עניתי וחייכתי.

Celine and OmriWhere stories live. Discover now