פרק חמישי:

14.3K 534 36
                                    

למחרת בבוקר נכנסתי למשרדי רייבר לבושה בגופיית בטן שחור וג׳ינס קרעים שחור, נעלי סטן סמית לרגליי ושתי עגבניות מעטרות את שערי.

"שלום אפשר לעזור?" שאלה מזכירה מבוגרת מעט, שערה היה אסוף לקוקו צמוד ומתוח ועיניה היו כחולות.

"באתי לג׳ון רייבר" אמרתי.

"מה שמך עלמתי?" שאלה.

"סלין ווקר" השבתי בחיוך והיא תקתקה בחוזקה עם ציפורנייה הארוכות על המקלדת השחורה.

"כן, אני אלווה אותך" אמרה לאחר ההתבוננות במחשב, הנהנתי והיא הובילה אותי למעלית ועלינו לקומה שלישית.

המשרד היה לבן ושקוף כלומר היו קירות אחדות והשאר חלונות וזכוכיות בכל מקום.

הגענו לדלת זכוכית לבנה, המזכירה פתחה אותה ולמולי ג׳ון רייבר לבוש בחליפה שחורה ומכובדת, "שלום אדון רייבר" אמרתי שהמזכירה יצאה מהחדר.

"שלום סלין ואני מבקש תקראי לי ג׳ון" אמר ולחץ את ידי, התיישבתי על כיסא מולו.

"כפי שהסברתי את תדגמי לכל מיני חברות, אנחנו צריכים לצלם אותך ולשלוח לכמה חברות, יש חברות שרוצות להיפגש איתך מבלי לקבל בוק שלך והן, תמנון וקלווין קליין לבינתיים הן רוצה ראיון איתך, להתרשם ממך ומיופייך ולהתחיל בעבודה, זה אומר שמחר או מחרתיים את תצטרכי לנסוע לבאר שבע ולמחרת לטוס לנויורק איתי ועם אחד מהורייך" אמר וחייכתי.

דיברנו עוד קצת ושמחתי שהתלבשתי כמו שצריך, צלם צילם אותי בשני הפרופילים, תמונה של הפנים ושל הגוף.

אחרי שבוע :

אני ועומרי בנתק, לא דיברנו מאותו היום שהורינו ניסו לשדך בנינו, כן הוא חסר לי אבל הוא יהרוס אותי, אני אהיה שבורה בגללו.

הוריי לא יכולים לבוא איתי לנויורק כי אמא שלי פתחה עסק עם גברת ביר ואבי עסוק עם החברה, נייט כמובן מתעצל ואני לא רוצה שהוא יהרוס לי את הטיול, אז כנראה שחלומי לא יתגשם בסופו של דבר.

"נייט!" צעקתי שפתחתי את דלת חדרו.

עומרי היה גם בחדרו, חבל שלא חשבתי על מיליון דולר,

"אתה חרא של אח ואני שונאת אותך!!" צעקתי ועשיתי פרצוף של כלב.

"מה? למה? מה עשיתי?" שאל לא מבין,

"אין לי עם מי לטוס לחו״ל!! אבא עסוק בחברה ואמא עם העסק שלה ושל גברת ביר ורק אתה נשארת, אבל אני יודעת שתהרוס לי את הטיול כי אתה ילד זין!!!" צעקתי בכעס והוא צחק.

"מה לאן את טסה?" שאל עומרי וצחק על נייט,

"לנויורק אני הפרזנטורית של קלווין קליין" אמרתי במבט גאה, לפני חמישה ימים הייתי שם עם אימי והם התלהבו ממני והם רוצים שאני אהיה פרזנטורית שלהם ואני עוד שבועיים אמורה לטוס לדגמן להם.

Celine and OmriWhere stories live. Discover now