"זוז ילד מפגר" אמרתי לעומרי שהפריע לי לגשת ללוקר.
"אבל את אוהבת אותי" אמר, "פחות" אמרתי וצחקתי.
ארבל עברה לידנו וגלגלתי עיניים, ארבל ואני לא מדברות בגלל שגיליתי שהיא זונה והתחברתי לבנות אחרות, שהן סוג של ׳המלכות׳ של השכבה.
אני יודעת שהן התקרבו אליי בגלל שאני חברה של עומרי וגם בגלל שאני דוגמנית אז לא אכפת לי כל עוד הן לא מדברות על זה.
"אם אתה זז אני אנשק אותך" אמרתי בקריצה, הוא צחק ופינה לי את הדרך.
פתחתי את הלוקר "ואו איזה מסודרת" אמר בציניות, צחקתי והוצאתי לו לשון.
"אני מסודרת יותר ממך זה בטוח" אמרתי ופתחתי את הלוקר שלו שצמוד לשלי, צחקנו ולקחתי מחברת אנגלית.
"בואי שבי איתנו בספסל" אמר עומרי שהכנסתי את המחברת לתיק הנהנתי והלכתי איתו לספסל שכמובן אחי גם יושב שם.
התיישבתי על עומרי, "שבי כאן לא עליו" אמר נייט וקם ממקומו.
"שב דביל" קראתי ומשכתי את ידו.
"נייט באמא שלך? כולה היא יושבת עליי זה לא שאני מזיין אותה" אמר עומרי וכולם צחקו ונתתי לו סטירה בראש וקמתי ממנו בכעס.
שירי מאי ולידור התקדמו אלינו, אלה הבנות שכביכול מסתובבות איתי "אני הולכת אליהן" אמרתי,
כעבור חצי שנה:
"אז השמועות נכונות שאת ועומרי נפרדתם?" שאל עיתונאי חטטן, "אני ועומרי עוד שבוע חוגגים חצי שנה נפרדנו?" שאלתי בכעס.
דחפתי את כולם מדרכי ונכנסתי למכונית שלי נוסעת לבית של עומרי, מאז הקאמפיין האחרון שלנו בחברות פוקס וכאסטרו ואיך שכחתי את קלווין קליין שאני כבר דוגמנית קבועה שלהם, הפפארצי כל הזמן בדרכי. קרציות!
הגעתי לבית של עומרי הוא כבר שבוע חולה והוא לא זז מהמיטה בגלל זה ׳השמועות׳.
"בייב" אמרתי שנכנסתי לחדרו, קפצתי לזרועותיו.
"אז השמועות נכונות שאת ועומרי נפרדתם?" חיקיתי את העיתונאי, עומרי צחק ונשק לשפתיי.
"מטומטם, שאני אפרד מהדבר הזה?" שאל ונשקתי לשפתיו בחוזקה.
"אתה מרגיש יותר טוב?" שאלתי.
"שאת לצידי אני מרגיש הכי טוב בעולם" אמר ״אוו״ זעקתי ונשקתי לשפתיו.
"אני מחר בת 18" אמרתי באושר,
"ואני 19" אמר."יש לך מחר יום הולדת?" שאלתי בציניות והוא הנהן.
"יש לנו באותו היום כאילו?" שאלתי וצחקתי והוא צחק.
"את מפגרת" אמר, "לא חדש לי" אמרתי וצחקנו.
-
{ מנקודת מבט עומרי }
אני מקווה שהיא תאהב את זה, "תארזי לי את זה" אמרתי למוכרת והגשתי לה את הצמיד המצופה זהב ויהלומים קטנים סביבו.המוכרת קרצה לי כמה פעמים "אתה לא הדוגמן של קלווין קליין ופוקס?" שאלה שהביטה בי לעומק.
הנהנתי "ויש לך רומן עם סלין ווקר" אמרה והנהנתי וחייכתי.
"אני קצת ממהר" זרזרתי אותה היא ארזה במהירות והכניסה לשקית קטנה את הקופסה והגישה לי.
שילמתי ויצאתי מהחנות מרוצה מהבחירה שלי.
הכנתי לנו מחר יום בלתי נשכח, בבוקר אני לוקח אותה לארוחה במגדלי עזריאלי ובצהריים נלך ללונה פארק ובערב ארגנתי לה מסיבת הפתעה.
YOU ARE READING
Celine and Omri
Romanceסיפור אהבתם של עומרי וסלין, הפכים גמורים, סלין הילדה שלא חוותה אהבה מעולם ועומרי שובר הלבבות. -קללות -תכנים מיניים מקום #1 בקטגוריית רומנטיקה 23/2/2019