הפעם הלבישו אותי בג׳ינס טומבוי כהה חולצה לבנה ומעיל ג׳ינס שחור יצאתי מהחדר ויצאתי החוצה,
עומרי לבש את מה שאני לבשתי והוסיפו לו כובע ומעיל בד שחור "בואו נסיים עם התמונות בחוץ ונצא להפסקה" קרא הבמאי "תניח את ידך על גבה התחתון ותרים מעט את החולצה את תמשכי בצווארון מעילו ותנסי לנשק אותו" הוסיף לאחר דקה ועשינו את דבריו.
היו מלא תמונות ולצלם לקח שעתיים לצלם אותנו ואז "תצאו להפסקה" צעק.
הייתה לנו הפסקה של כמעט שעתיים "עומרי אני לא רוצה להצטלם בעירום, גם אבא שלי אמר בפירוש לג׳ון שהחוזה הוא בלי עירום" אמרתי,
"שאלתי את הצלם והוא אמר שזה לא יהיה בעירום מלא את תהיי בלי חזייה רק עם חולצה ואני כביכול מסתיר לך את החזה" אמר.
"עוד יותר גרוע" אמרתי בכעס.
גם אני צריכה להיות רבע עירומה וגם עומרי צריך לגעת בי? "קודם כל את לא צריכה להתבייש ממני את חברה שלי" חייכתי.
"למה את מחייכת?" שאל, "אמרת שאני חברה שלך" אמרתי והסמקתי.
"סתומה" אמר והרמתי גבה "שאני אוהב" הוסיף במהירות ונשק לשפתיי.
-
נכנסנו לסט צילומים וישר לקחו אותי לחדר הלבשה אמה אספה את שערי לקוק מרושל והניחה על שפתיי שפתון, היא הניחה על ידיי הלבשה תחתונה לבנה של קלווין קליין וג׳ינס בהיר טומבוי.
התלבשתי ושיצאתי מהתא מדידה, אמה הרימה לי את התחתונים למעלה ואת הג׳ינס הורידה מעט, יצאתי מהחדר הלבשה והלכתי לסט צילומים.
ראיתי את עומרי לבוש בדיוק כמוני רק בלי חולצה, נצמדנו אחד לשנייה, "תניח את ידך על מותנה ואת היד השנייה שלך על גבה התחתון ואת תעשי את אותו הדבר רק יד אחת משוחררת והשנייה על מותנו" אמר הבמאי ועשינו את דבריו.
היו שלושה צילומים ושלחו אותנו להתלבש שוב, הפעם פיזרו את שערי והניחו על ידיי הלבשה תחתונה אפורה יצאתי מהחדר והלכתי לסט.
"תורידי את העגילים שיש על פנייך ועל גופך" אמר הבמאי, לקחתי שקית קטנה מאחד המשרדים, הוצאתי את העגיל מאף והכנסתי לשקית.
"עומרי" קראתי שהוא עבר מולי,
"מה בובה?" שאל."אתה יכול להוציא לי את העגיל מהטבור? אני מפחדת" שאלתי והוא צחק והתקרב אליי, הוא כרע ברך ונשען על גופי.
"מתי באמת תכרע ברך?" שאלתי את מחשבותיי והוא הרים את ראשו וחייך "מתי שנהיה ארבע שנים ביחד"
הוא סובב את העגיל העליון "אח בעדינות" אמרתי והוא צחק ושלף את העגיל ונישק את טבורי וקם הוא הניח על ידי את העגיל.
הכנסתי את העגיל בשקית והנחתי את השקית במגן של הטלפון שלי.
"הדוגמנים" צעק הבמאי והלכנו אליו, הוא העלה אותנו על מיטה.
"פשוט תשכבו ואת תניחי את ידייך על בטנו" אמר הבמאי ועשיתי את דבריו, עומרי הסתכל על פניי וכך גם אני ואז הוא ירד לחזהי.
"תרים את העיניים מטומטם" מלמלתי והוא צחק.
"אתם יכולים להתנשק?" שאל הבמאי והנהנו, התנשקנו ובום הוא צילם .
-
זהו הצילום האחרון, הייתי צמודה לגופו של עומרי שהוא לבוש אך ורק בבוקסר שחור של קלווין קליין ואני בהלבשה תחתונה לבנה וחולצה לבנה,
"תנשמי אני רק מרים את החולצה ומסתיר לך את החזה" לחש לי עומרי והנהנתי.
"אתה יודע מה לעשות" אמר הצלם.
הוא סידר את המצלמה והתקרב אלינו, עומרי הרים לי את החולצה עד שהחזה שלי התגלה והוא הניח את ידו ספרתי עשר שניות בלב, פחד התגלה על פניי הצלם צילם אולי מאה תמונות בשנייה.
קמתי מעומרי אחרי שהצלם צעק ׳סיימנו הייתם מדהימים׳.
"סלין היית מדהימה" אמר וחייכתי במבוכה, "בואי תראי את התמונה שבחרתי לעיתון" אמר והתקרבתי אליו .
"איך זאת?" שאל וחייך, "ואו יצאנו ואו" אמרתי וצחקתי.
"את ועומרי ביחד?" שאל והנהנתי לחיוב .
YOU ARE READING
Celine and Omri
Romanceסיפור אהבתם של עומרי וסלין, הפכים גמורים, סלין הילדה שלא חוותה אהבה מעולם ועומרי שובר הלבבות. -קללות -תכנים מיניים מקום #1 בקטגוריית רומנטיקה 23/2/2019