"תעצום כבר" אמרתי לעומרי שהתעקש לא לעצום את עיניו.
"טוב קרצייה" אמר ועצם את עיניו, הובלתי אותו לאגם שלצידו הייתה פרוסה על הדשא הירוק שמיכה לבנה שעליה שתי כוסות יין ויין לבן ופירות.
"תפקח" אמרתי והנחתי את סנטרי על כתפו, הוא פקח באיטיות.
"בייב" מלמל ומשך אותי קדימה, "את הדבר הכי טוב שקרה לי" מלמל קרוב לשפתיי ונשק להן.
ירדו לי דמעות, דמעות של אושר, דמעות של אהבה. הוא חייך וניגב את דמעותיי, "אנחנו קיטשים ואני שונאת את זה" אמרתי והוא צחק.
-
"כן כן סלין ווקר לא אוהבת תותים" אמרתי בגאווה, *לזכור את זה, לפרקים הבאים!*
"את תתחילי לאהוב כי חבר שלך אוהב" אמר והכניס תות מצופה סוכר לפיו, גלגלתי עיניים והוא צחק.
הוא התקרב אליי עם תות, "בשבילי ביס קטן" אמר ונגסתי בתות המצופה סוכר, את האמת? זה טעים.
"נו?" שאל, "תביא רגע לטעום" אמרתי ולקחתי מידו את התות ולקחתי ביס נוסף הוא צחק ונשק לשפתיי שהיו בסוכר.
"אני אוהבת אותך" אמרתי ונישקתי אותו שוב "תאמיני לי שאני יותר" אמר וחייכתי.
"טוב בוא ניכנס פנימה" אמרתי וקמתי מהשמיכה והוא אחריי, לקחתי את ידו וכרכתי אותה סביב ידי ונכנסנו לבקתה ששהתה ליד האגם.
"שמעת את זה?" שאלתי והוא הנהן לשלילה, לפני שנכנסנו לבית שמעתי רעש של צילום? כנראה הם עקבו אחרינו (-הצלמים-) הבקתה הייתה מושלמת, בדיוק הטעם שלנו.
"מאמי" אמרתי בלחש, "בואי שבי" אמר והתיישבתי לידו במיטה.
"אני יודעת שלא הגענו לנושא הזה של-" קטעתי את עצמי במבוכה.
"דברי מאמי" אמר והחזיק בידי.
"אתה לא שכבת הרבה זמן, אתה רוצה בכלל לשכב איתי? אתמול שניסינו, דחית את זה..
אני מגעילה אותך? הגוף שלי? כי אין לי גוף יפה כמו שכל הדוגמניות שדגמנו איתך או כל הבנות ששכבת איתן, אתה נגעל מהגוף שלי״ שאלתי במהירות הוא הרים גבה.
"סיבכתי את זה?" שאלתי.
"אני אוהב אותך!! לא את הגוף שלך!! טוב אני אוהב גם אותו, אבל את האופי שלך ואת הפנים המושלמות שלך אני אוהב יותר וכן אני מצפה שנשכב מתישהו אבל לא בזמן הקרוב כי אני יודע שאת לא מוכנה וגם אני לא מוכן להשכיב אותך ולא דיברנו על זה כי כיבדתי אותך" אמר וחייכתי כמו פוסטמה "יצאתי הומו נכון?" הוסיף וצחקתי
"לא.. יצאת החבר הכי מדהים שיכולתי לבקש" אמרתי בכנות ונשקתי לשפתיו.
"אני רוצה להיות שלך וזה לא מעניין אותי אם מחר או מחרתיים ניפרד למרות שזה לא יקרה אני לא אשחרר אותך בכזאת קלות" אמרתי וצחקנו.
"אני רוצה להיות שלך" הוספתי בחיוך.
"את כבר" התחכם וגלגלתי את עיניי.
"את בטוחה?" שאל והנהנתי
"אני לא רוצה ללחוץ עלייך אם את לא בטוחה אז-" קטעתי אותו בנשיקה.
הורדתי באיטיות את חולצתו, לפני שהיא יצאה ממנו קמתי וסגרתי את החלונות והוילונות ואת הדלת הרגשתי שצופים בנו.
"קרה משהו?" שאל "חשבתי שמישהו מסתכל עלינו" אמרתי והמשכתי לנשק אותו.
הוא הוריד את החולצה שלי בזהירות ואני את שלו, נשקתי לחזה השרירי שלו ולבטן המעוצבת, הוא הפיל אותי בעדינות על המיטה,
הוא נשק לצווארי באיטיות מייסרת.נשיקות קטנות ורטובות, נשיקות עדינות שהמשיכו עד החזה, הוא חלץ את החזיית סטרפלס שלבשתי ונשק לחזה שלי בעדינות.
שפתיו חתמו על החזה כמה פעמים כמבשרות שאני שלו, הוא לא הפסיק לסמן את גופי בשפתיו ופחדתי שמחר אני אתחרט על הסימנים.
הוא הוריד את הג׳ינס שלו ולאט לאט הורדתי את הג׳ינס שלי, ״אני אוהבת אותך עומרי״ לחשתי בשקט. הוא הוריד בעזרת אצבעותיו את תחתוניי וזרק אותן הצידה.
עומרי הוריד את הדבר היחיד שהפריד בנינו, התחתונים שלו.
הוא חייך ועלה אליי ונשק לשפתיי ברכות, ״את תהיי האמא שלי הילדים שלי סלין״ הוא לחש והעביר את אצבעותיו על גופי, אצבעותיו במהרה מצאו את מקומן במקום הפרטי שלי.
הוא חייך לנוכח גניחותיי וצעקותיי, הוא נשק לשפתיי ובלע כל צעקה וגניחה שפלטתי.
הוא נכנס אליי בזהירות ולפני שהכניס את כולו אליי הוא מלמל כמה שהוא אוהב אותי ״תעצרי אותי כשאני מכאיב לך״ הוא דואג.
הנהנתי והוא התחיל לזוז בתוכי לאט לאט, בקצב שלי, דמעות מלאו את עיניי ובמשך כמה דקות סבלתי ולאט לאט נהנתי מהכאב.
״את הדבר הכי מדהים שהכרתי, את כל כך יפה״ הוא גונח ונכנס לתוכי עמוק יותר, אני אוהבת אותו, אוהבת שהוא עדין וכל כך סבלני אליי.
״אני בשיא״ לחשתי ונשקתי לשפתיו שהוא הגביר את הקצב בכדי שנגמור ביחד,
הוא חדר בפעם האחרונה וצעקתי את שמו לפני שהוא יצא ממני וגמר בחוץ.
הוא קם מהמיטה והלך למקלחת, הוא חזר עם מגבת והוריד מגופי את השמיכה שהייתה מעליי.
הוא פיסק את רגליי והניח את המגבת על המקום הפרטי שלי שהפך גם לשלו, ״מה אתה עושה?״ שאלתי בשקט.
״מנקה אותך״ לחש ושסיים הוא נשק לרגליי ואז לשפתיי.
״למה זה כזה כואב?״ מלמלתי.
"אני מצטער לא התכוונתי להכאיב לך" אמר ונשק לידי.
"עכשיו שכבר סיימנו עם הקטע של ׳אני בתולה׳ אני הולך לשכב איתך הרבה" אמר וצחקתי ודחפתי אותו.
YOU ARE READING
Celine and Omri
Romanceסיפור אהבתם של עומרי וסלין, הפכים גמורים, סלין הילדה שלא חוותה אהבה מעולם ועומרי שובר הלבבות. -קללות -תכנים מיניים מקום #1 בקטגוריית רומנטיקה 23/2/2019