כעבור שבוע:
היום עומרי מתגייס (-עומרי נשאר שנה לכן הוא עכשיו מתגייס-) ואני לא יכולה ללכת כי יש לי צילומים לפוקס והוא רק בעוד חודש יחזור כי הוא יהיה בטירונות ואני עוד שבוע מתגייסת.
"אני רוצה חיבוק דוב" התחנפתי ונכנסתי בין זרועותיו של עומרי הוא צחק וחיבק אותי חזק, התנתקנו אחרי דקה או שניים.
"אני לא יכולה להגיע הרגע אלה סימסה לי שיש לי צילומים לפוקס" אמרתי והשפלתי מבט.
"לא נורא, רק תביאי לי מאה נשיקות שיספיקו לי לחודש לפחות" אמר וצחקתי התקרבתי לשפתיו ונשקתי להן, לשונו ביקשה אישור להיכנס לפי ולפלס את דרכה אל לשוני.
-
"בוא נרד" אמרתי וירדנו למטה.
"שיהיה לך בהצלחה ערס יפה שלי" אמרתי שהגענו לדלת, הוא נישק אותי שוב.
"תתקשרי אליי שתוכלי" אמר ונישק אותי שוב, יצאתי מהדלת ונכנסתי למכונית שלי.
-
{ מנקודת מבט עומרי }
הגענו ללשכת גיוס, נפרדתי מהוריי, זה היה פשוט מהר, העלו אותי לאוטובוס, נתנו לי מדים, המפקד שלנו היה אחד הקשוחים הוא היה מעצבן כזה, עוד שנייה העפתי לו סטירה רק הגענו והוא כבר אמר לנו להקיף את הבסיס כמה פעמים, בן זונה.שסיימנו הוא נתן לנו להתקלח ולאכול ארוחת צהריים, עוד שבוע המלכה שלי מתגייסת.
הנה היא שלחה לי הודעה,
״בייב איך אתה?״ כתבה,
״אני בסדר אני חושב? אני מתגעגע אלייך אוצר שלי😍״ השבתי.
״מאמי❤️״ כתבה וחייכתי, ״אני צריכה לחזור אוהבת💕״ הוסיפה והתנתקה לאחר שכתבתי שאני אוהב אותה.כעבור חודש:
מחרתיים אני חוזר לבית סוף סוף!! היום מגיעות המאמנות החדשות, בגלל שהייתי בשמירה לא ראיתי אותן אבל תום, איזה אחד מהפלוגה שלי,
אמר שהן כוסיות ושלאחת יש שיער שטני ועיניים ירוקות והיא מפותחת והשנייה עם עיניים כחולות ושיער בלונדיני והוא התפלל שזאת עם השיער הבלונדיני תהיה איתנו, גבר יש לי אישה בבית הן לא מעניינות אותי!!
"המסדר יעמור לדום קדימה צעד" אמר המפקד ונעמדנו בשורה.
"עוד חודשיים ואתם מסיימים טירונות, אנחנו נחלק אתכם לחמישה עשר חיילים בכל קבוצה, המאמנות יאמנו אתכם במשך חודשיים ותהיו מוכנים להכשרה בגולני" אמר וכולם הריעו.
YOU ARE READING
Celine and Omri
Romanceסיפור אהבתם של עומרי וסלין, הפכים גמורים, סלין הילדה שלא חוותה אהבה מעולם ועומרי שובר הלבבות. -קללות -תכנים מיניים מקום #1 בקטגוריית רומנטיקה 23/2/2019