פרק שמיני:

13.5K 523 28
                                    

כעבור שבועיים:

אחרי שנחתנו בישראל הצעתי לעומרי לישון בביתי, כי אני לא רוצה שהוא ינהג במצב כזה, היינו עייפים ומעט שיכורים, היינו במסיבה חמש שעות לפני הטיסה ושתינו קצת הרבה ושהגענו לשדה תעופה ההשפעה של האלכוהול ירדה אבל עדיין היינו שיכורים.

אז אני אסכם לכם בקצרה את מה שעברנו, צילומים כל יומיים מהבוקר עד הערב, קריעת תחת כמו שאומרים.

נהנתי מכל רגע חוויתי חוויות מושלמות, תוך שלושה ימים כולם הכירו אותי בנויורק, כן כן גם אני בשוק היו צלמים בכל מקום.

אני ועומרי היינו בשוק שבכלל יצאנו מנויורק חיים ולא מתים!! שהגענו לישראל היו כמה צלמי פפארצי בדרך אבל זה לא מנע מאיתנו ללכת.

פתחתי את הדלת, רק רציתי לישוןןןן!!

הבית היה חשוך, כמובן שחשוך כולם ישנים בשתיים בלילה.

"עומרי תהיה בשקט" אמרתי והוא הנהן ונכנסנו פנימה, הנחנו את המזוודות בכניסה ורצנו לחדרי, לבשנו טרנינגים ככה שלא היינו צריכים להחליף .

"לילה טוב בייב" אמר ונשק לשפתיי וחיבק אותי חזק, נרדמתי תוך שניות.

הקשר שלי ושל עומרי התחזק יותר, שבועיים שלמים של אהבה בלי מריבה אחת.

-

למחרת בבוקר, הרגשתי ניעורים וקולות, שפשפתי את עיניי ומולי התגלו אבי ואחי.

"מה יש לכם? בן אדם ישן!" אמרתי בקול כעוס ושקט,

"למה לא אמרת לנו שאת חוזרת?" שאל אחי.

"אולי תצאו לי מהחדר ונדבר כמו בני אדם בסלון" אמרתי והם חייכו והנהנו ויצאו מהחדר.

נכנסתי למקלחת וצחצחתי את שיניי ולאחר מכאן אספתי את שערי לפקעת מרושלת, "בייב" קראתי והתקרבתי אליו מנשקת כל פינה בפניו.

"קום כבר שמונה אנחנו מתחילים עוד שעתיים" אמרתי בלחש, הוא פקח את עיניו.

"בוקר טוב יפיפיה" אמר וקם מהמיטה באיטיות ונכנס למקלחת ואני יצאתי לסלון.

"לא רצינו להטריח אותכם בגלל זה לא עדכנו אתכם וגם כי רצינו שזאת תהיה הפתעה" עניתי לשאלתו של נייט.

"עכשיו שלום דאדי" אמרתי ונשקתי לראשו והוא גם נשק לראשי, הלכתי למטבח בכדי להכין לי ולעומרי קפה.

נייט הגיח למאחורי, "כן נייט, אני ועומרי ביחד" אמרתי בלי לחכות לשאלתו והוא צחק.

"בוקר טוב מר ווקר" שמעתי את עומרי אומר לאבי,

"גבר" אמר נייט וגלגלתי עיניים.

"בוקר טוב נסיכה" אמר ונשק לשפתיי, ונייט עשה קולות של גועל ועשיתי לו אצבע שלישית.

Celine and OmriWhere stories live. Discover now