Multimedyadaki, TANITIM FILMİNİ izlemenizi tavsiye ederim. Bir çok şeyi daha iyi anlamak ve hikayeyi daha etkili bir hale getirmek için iyi bir başlangıç olabilir. ♥
Keyifli Okumalar, Aileye Hoşgeldiniz! ♡
₪
Şimşek yakıyor,
Ateş kavuruyor,
Su söndürüyor...₪
~Dudaklarım tehlike ile yana kıvrıldı. Siyah kapşonumun altındaki derin mavi gözlerim; loş sokak lambasının yansıttığı, arkamdaki gölgeyi inceledi. Uzun boya sahipti. Kafamı yavaşça yana çevirdiğimde gölgenin sahibini daha ayrıntılı inceleme fırsatı bulmuştum; siyah kıyafetleriyle bir bütün olmuş, yüzüne arsızca bir sırıtış yerleştirmişti.
Hızlı adımlarından da anladığım kadarıyla özgüveni yüksekti.
Gece, tek başına bir kızı cesurca takip edecek özgüvene sahip ise, bu ilk kez savunmasız bir kızı takip edişi değildi. Fakat benim savunmasız bir kız olmadığımı bilmiyordu.
Benim yerimde başka birinin olabileceği düşüncesi ile kaşlarım çatıldı. Bu iğrençti. Bu adamın beni takip etme nedeni gerçekten iğrençti. Böyle adamlar yüzünden, kirli olan dünya daha çok kirleniyordu.
Bu adama haddini bildirmek için -sadece küçük bir ders vereceğim- kuytu bir köşe ararken adamın beni arkadan arsızca süzdüğünü hissediyordum.
Tekrar arkama dönüp baktığımda, aramızdaki mesafenin kapandığını gördüm. Adımlarımın hedefini, ıssız bir sokak köşesine çevirdim.
İstediğim yere gelince sokağın başında onun gülüşlerini duyuyordum. Buraları bilmediğimi düşünmüş olmalıydı. Buraları fazla bilmesem de çıkmaz bir sokağı tahmin edebilecek kadar zekiydim en azından.
Ona doğru döndüm. Yüzüm, her zamanki gibi ifadesizdi.
Herhangi bir diyoloğa girmeden, avuçlarımı açtım ve hafifçe uyuşmasına izin verdim. Elimde duyulan çıtırtı sesleri üzerime adamın bakışları elime indi.
Gözleri sonuna kadar açılırken, adımın göz bebeğin de gördüğüm lacivert ışıkların ardındaki korku için artık çok geçti.
Kendi kaşınmıştı.
Bende kaşıyacaktım.
Belki biraz daha lacivertimsi hayal etmeniz daha iyi olur.
₪
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ŞİMŞEK
FantasyAşk mı daha güçlü gelecekti bu bedende, Yoksa Ruhunu hakimiyeti altına almış güçleri mi? - Thlia Klein... Henüz dört yaşında güçlerinden habersizken, kendisinin neden olduğu bir yangında ailesini trajedik bir şekilde öldürdü. Güçlerin...