Multimedya; Macy Kate - Bad BloodKeyifli Okumalarr! ♡
₪
Jordan Matthew (Yazar Ağzından) ;
"Vay canına Jordan, demek bir kızı elinden kaçıracak kadar paslandın ha?"
"Aklın neredeydi?"
"Bu nasıl bir beceriksizlik?"
"Cidden Jordan, bu dikkatsizliğine bir çözüm bulmamasın."
"Bu tür işlerle ilgilenirken, bana olan aşkını bir kenara koy. Baksana beni düşünürken dikkatsiz davranıyorsun."
"Çok beceriksizsin."
Issac, tüm gün boyunca bu sözlerle Jordan ile dalga geçmişti. Jordan ise kardeşi olarak gördüğü ve her şeyi birlikte yaptıkları, ondan sadece bir buçuk yaş küçük olan Issac'a küfür etmişti.
"Bir işi de doğru düzgün yapsan şaşırdım zaten." Dedi Issac, bir işi beceremediğinde Jordan'ın ona dediğini taklit ederek.
O sırada Jordan ona ölümcül bir yavaşlıkta dönerken gözlerini kıstı. "Kaşınıyorsun."
Issac gözlerini en az Jorden kadar korkunç bir şekilde kıstı. "Kaşımayı becerebileceğine inanıyorsan," Yüzündeki sert ve erkeksi ifadeyi yok ederek yaramaz bir sırıtış yerleştirerek kollarını iki yana açtı. "Kaşı beni bebeğim!"
Jordan derin bir nefes alıp vererek kafasını onaylamaz bir ifadeyle sağa sola salladı. "Buraya gel, kaşıyacağım seni, Issac'i taklit ederek, "bebeğim." dedi.
"Bebeğim kelimesinin sana çok yakıştığını söylemiş miydim? "
"Son kez söylemek istediğin başka bir şey var mı?"
"Son sözüm, bir istek." Derin nefes alıp vererek yapma bir ciddiyetle, " bana o kızı elinden nasıl kaçırdığını anlatmadan ölmek istemiyorum. Yemin ederim dalga geçmeyeceğim. Sadece merak ediyorum senin gibi birini nasıl atlatdığını."
"Herhangi bir yorumda da bulunma, yoksa seni Zayn'in arkasına bağlarım."
"Tamam." Jordan'ın sert bakışlarına karşılık, teslim olurcasına havaya kaldırdı. "Söz."
Jordan, bir süre Issac'a sadece sert bir şekilde baksa da daha sonra anlatmaya başladı.
"Beni atlattıktan sonra karşıdaki sokağa girdi. O sokak uzun olsa da çıkmaz sokak. Bir tek sokağın sonunda bir tane daha sokak var ama o sokak da buraya 20 metre ilerideki bir yere çıkarıyor. O sokağın çıkmaz olduğunu bilen birisi oraya gitmezdi, demek ki buralara yabancı ve tesadüfen gece vakti bir kız bilmediği bir yerde böyle bir yere girmezdi. Demek ki burada bir şey ya da birini arıyordu, ya da bizi takip etti. Her neyse bende 20 metre ilerideki sokağa girdim. Mutlaka yolumuz kesişecekti. Öyle de oldu."
"Vay canına... Süpersin."
"Sana herhangi bir yorum yapmamanı söylemiştim."
"Iyi bir şey demi söyle miyim?"
"Söyleme."
Issac kollarını bağladı. "İyi, tamam. Peki. Devam et."
Jordan, Issac'in kendince trip atmasını umursamayarak devam etti, " Beni gördüğünde şaşırdı ama pek belli etmemeye çalıştı. Bir kıza göre duygularını iyi saklıyor. Fazla iyi. Dikkatimi bir şekilde dağıtıp," O'na yaklaşıp fısıldayışı gözünce canlandı. "Kaçtı. Soruma da cevap vermedi. Bana kalırsa kız Zayn'lerle aynı kişiye çalışıyor. Burayı nasıl bulup girdiği hakkında bir fikrim olmasa da üstü kapalı bir şekilde Zayn'e soracağız."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ŞİMŞEK
FantasyAşk mı daha güçlü gelecekti bu bedende, Yoksa Ruhunu hakimiyeti altına almış güçleri mi? - Thlia Klein... Henüz dört yaşında güçlerinden habersizken, kendisinin neden olduğu bir yangında ailesini trajedik bir şekilde öldürdü. Güçlerin...