⇝ ŞIMŞEK- 6 ⇜

9.4K 728 244
                                    

Multimedya- Mckaley.

Multimedia şarkı, Adele - Love In The Dark.

Keyifli Okumalar! ♡

"Thalia, lütfen zorluk çıkarma." Dedi Oliver, bezmiş bir ses tonuyla.

"Pekiâlâ. Okula gitmeyi kabul ettim, gözlük takmak gibi basit aksesuarlarla kamufile olma riskine girdiğimi de geçiyorum; seçmeli yüzme dersine katlanamamı bekleme. Suya girdiğim andan itibaren cızırdayacağımı biliyorsun." dedim belki birazcık abartı bir tepkiyle.

"Biliyorum, Thalia. Senden daha iyi biliyorum hemde. Beni bir dinlemiyorsun ki. İki tane son sınıf varmış. İkisinde de yüzme dersi varmış. Ben de havuzun içinde bulunan klora alerjin olduğunu söyledim. Okul müdürü anlayışla karşılayarak sorun olmayacağını, havuzların ordaki tribünlere oturarak da derse katılım sağlayabileceğini söyledi. Seçmeli olarak bir de beden dersin var. Adı seçmeli olsa da bu iki dersi sınıfça alıyorsunuz. Bir tane daha seçmeli ders var onu da sen seçiyorsun. Bu seferki bireysel bir ders. Senin yerine ben fotoğrafçılığı seçtim. Onları çekerken yakalanırsan bunu öne sürebilirsin. Bunun dışında sayısal sınıfındasın. Söyleyeceklerimi bitirmeden sorun çıkarman gereksiz."

Ellerimi kömür gibi siyah olan saçlarımın içine daldırarak saçlarımı karıştırdım. Derin koyu mavi gözlerimle doğrudan Oliver'ın, benimkilerin aksine açık mavi gözlerine sabitledim. "Haklısın, özür dilerim. Sadece, biraz gerginim."

Ardından kollarımı önümde bağlayarak Oliver'ın siyah ve gri renklerin ağırlıklı olduğu çalışma odasındaki karo parkeleri saymaya başladım.

"Gerginliğini anlıyorum. Programındaki fiziksel eğitime yönelik dersten sonraki programlarını iptal ediyorum. Daha sonra dinlenebilirsin. Şimdi itiraz edeceğin başka bir şey yoksa gidebilirsin."

37, 38, 39...

"Tamam, gidiyorum." Tam 49 tane karo parke vardı.

Oliver beni kibarca koyduktan sonra, sürekli vakit geçirdiği çalışma odasından çıkarak bahsettiği fiziksel eğitimlerimin verileceği geniş antreman odama doğru ilerledim.

Uzun bir koridordan yürüdükten sonra antrenman odamın beyaz kapısının önüne geldim. Kapıyı açarak zaman kaybetmeden içeriye girdim.

Antrenman odası, kum torbaları, koşu bantları çeşitli bıçak, silah gibi donanımlardan ve bunları kullandığım nişan tahtalarından, çeşitli spor aletlerinden bir de kısa ama zor parkurdan oluşuyordu. Ayrıca bir duvarı boydan boya aynaydı. Birde çatıya tırmanmama aracılık eden koca teras vardı. Bunun dışında çok büyük ve değerlendirebilinicek boş yeri vardı.

Eğitimi veren orta yaşlarında olan erkek hocanın talimatları eşliğinde, çeşitli ısınma haraketlerinden sonra sırasıyla esnek bir şekilde dövüş ve savunma haraketlerine yaklaşık iki saat boyunca çalıştık.

Daha sonra odama giderek hızlı bir duş aldım ve saçımı kurutarak yatağa girdim.

Bugün çok fazla hızlı geçmişti.

Normal de her gece düşünceler eşliğinde uyurken bugün hiçbir şey düşünmeden uyumak istiyordum.

Bu yüzden hiç bir şey düşünmeden gözlerimi usulca kapadım.

Yarın nasıl olacaktı?

Bu soru, zihnimde bir süre beni meşgul etse de soruyu zihnimden kovarak rahatladım ve uykuya daldım.

Benim için yaşadığım her gün bir filmdi. Bu filmin türü ise her gün değişiyordu. Kimi zaman fantastik, kimi zaman; aksiyon, bilim kurgu, macera, dram... Her günü farklı yaşıyordum.

ŞİMŞEKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin