Multimedya// Karakterler... 😍😍Bölüm Şarkısı// Halsey - Castle.
Keyifli Okumalaarr. 💕💕
₪
Tam olarak, Jordan'ın o güzel kıçında koca bir şimşek patlatacağım.
Ya da ağzından vereceğim elektriği kulaklarından çıkaracağım.
Belki de kulaklarından çıkarmak yerine, beynine yoğun voltaj vererek, beyninin kulaklarından ve burnundan akmasını sağlayacağım.
Belki de kulaklarından akacak bir beyni bile yoktur, aksi takdirde beni burda tam 1 saat boyunca bekletip, gitmezdi...
Ayrıca, Zayn'in telefonu bendeyken bırakıp gitmesi hiç normal değildi. Sonuçta telefon bendeydi ve...
Bir dakika.
Belki de bırakıp gitmemişti.
Giderken telefonu mu da götürmüştü?
O an, bunun düşüncesiyle bile sağ gözümün seğirdiğine yemin edebilirim. Ama etmeyeceğim.
Hızlı bir şekilde ceplerimi kontrol ettim. Yoktu. Emin olmak için tekrar tekrar baktım ceplerime.
Telefon yoktu!..
İşte şimdi Jordan, seni elimden kimse alamaz!
Burda onu beklemem hataydı. Takip etmeliydim!
Sinirle, nereye gideceğimi bilmeden ilerlemeye başladım. Ne de olsa, buralarda oturuyordu. Bir şekilde ona ulaşabilirdim belki.
Bir kaç dakika boyunca yürümemin ardından, hissettiğim haraketlilik ile duraksadım. Durduğum yerden etrafa bakınınca bu haraketliliğin yan sokaktan geldiğini fark ettim.
Bu sokak, Jordan'ın ile ilk karşılaştığımız da beni köşeye sıkıştırdığı sokaktı. Yanlış hatırlamıyorsam, bu sokaktan yan sokağa çıkan, küçük bir ara vardı.
Bir kaç adım attıktan sonra görüş açıma giren sokak, bu tahminimi onaylamış oldu. Sokağa seri bir şekilde yaklaştım. Yaklaştıkça artan sesler, beni ara sokaktaki evin duvarının arkasına saklanarak oraya bakma düşüncesine itmişti.
Düşüncemi gerçekleştirerek duvarı kendime siper ettim ve duvarın köşesinden kafamı uzatarak bu haraketliliğin kaynağına baktım.
Gördüğüm ilk şey Issac'in sert betonda kalçasının üzerine düşüşü olmuştu. Kaşlarımı kaldırdım. Onu yere düşürenin ne olduğunu görmek için kafamı biraz daha ilerlettim. Az önce yani yaklaşık bir saat önce Jordan'ın bizi tanımaması için uğraştığı adamlardan biriydi.
Bakışlarım biraz ileriden gelen çok sessiz de olsa kulaklarıma ulaşan inlemenin sahibine takıldı.
Yüzü hariç her yerini görebiliyordum. Duvara yaslandığı için, yüzü bu açıdan görünmüyordu. Karnının sağ kenarında bir bıçak vardı. Gözlerim bir süre orada oyalandıktan sonra yüzünü görebilmek için küçük, çok küçük bir adım daha attım.
Jordan...
Bu adamların, Jordan'ın dediğine göre, kontrol amaçlı gönderildiğini sanıyordum. Neden onlara saldırmışlardı ki?
Asıl soru, Jordan ve Issac'e yardım edip etmeyeceğim olmalıydı ama neyse. Onlara, hele ki işin içinde Jordan varsa ona asla yardım etmezdim. Hatta onları pataklayan adamlara bile yardım edebilirdim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ŞİMŞEK
FantasyAşk mı daha güçlü gelecekti bu bedende, Yoksa Ruhunu hakimiyeti altına almış güçleri mi? - Thlia Klein... Henüz dört yaşında güçlerinden habersizken, kendisinin neden olduğu bir yangında ailesini trajedik bir şekilde öldürdü. Güçlerin...