Bölüm Şarkısı; GMV- Bad Girls (DİNLEYEREK OKUYUN, BENCE.)
Bölüm geç geldiği için umarım çok kızmamışsınızdır. :*
Keyifli okumalar.
₪
Polislerden ve öfkeli bir kalabalıktan kaçmak için sığındığımız bu parti ambarına girer girmez canlı bir şekilde kulaklarıma dolan elektro gitar sesi ve rengarenk neon boyalarının hakim olduğu insan yüzleri ortamın büyüsüne kendini kaptırmak için çok cazip görünüyordu.
Etrafı daha fazla incelememe fırsat vermeyerek sol yanımda duran Grayson'un yanımdan sıvıştığını hissettiğimde ona dönmeden kolundan tuttum.
Gözlerimi kısarak ona sadece kafamı çevirerek döndüğümde boyu çok uzun olduğu için yeterli göz teması kuramıyordum.
Bu yüzden yakasından tutarak onu aşağıya doğru hızlıca çektim. Ortam gürültülü olduğu için de kulağına doğru yaklaştım.
"Bana bak Grayson, anın verdiği adrenalin ile sağlıklı düşünememiş olabilirim ama," kıpırdandığı için onu biraz daha kendime doğru çekip ona doğru döndüm; yanağım, yanağı ile temas etmişti. "bir daha beni tehdit edersen, inan bana sonuçları ağır olur."
Polislerden kaçarken, ona yardım etmem için ikon olduğumu Dylan ve Jordan'a söylemek ile tehdit etmişti. O an tehtidine göz yummam, bir daha bunun olacağı anlamına gelmiyordu.
Grayson'ın ikon olduğumu artık öğrenmiş olması bile beni yeterince geriyorken birde bunu üzerimde tehdit olarak kullanmasına asla tahammül edemezdim.
Bir kaç saniye duraksayan Grayson sonunda bir tepki vererek dudaklarını kulağıma yaklaştırdı. Konuşurken dudaklarının kulak mememe temas etmesi son derece rahatsız edici bir durumdu. "Bana daha çok gözdağı veriyormuş gibi geldi." zoraki bir şekilde gülerken, tenime değen sıcak nefesi, vücudumda bir yangının çıkmasına neden olabilirdi. "Dikkat et, tehlikeli sulardasın."
Geri çekilmek için hamle yaparken yakasını tutan elim sıkılaştı. Bu yüzden geri çekilememiş hatta kıpırdayamamıştı bile. Yüz ifadesinde hafif şaşkınlık yer alırken, dudaklarımın kıvrılıp tehlikeli bir alay ifadesi takınmama engel olamadım. "Sende dikkat et, çünkü seninde içinde bulunduğun 'hayali suyunu' tehlikeli yapan benim."
Bir şey demesine izin vermeden yakasını bıraktım. "Eğer birine bir şey söylersen, bunu kanıtlamaktan da çekinmem." dedim.
Yüzünde ifade olmadığı için ne düşündüğünü anlayamıyordum. Çok kalabalık ve fazlasıyla gürültülü bir ortam olduğu için de enerjisine odaklanamıyordum.
Bu yüzden bunu düşünmekten vazgeçip ambardan çıkacağım sırada buraya yaklaşan bir polis arabasını görmem bu fikrimi değiştirmişti.
Hâlâ bana bir şeyler düşünür bir şekilde bakan Grayson'a doğru dönüp, "Buradaki parti izinsiz değil, değil mi?"
"Bilmiyorum."
"Polisler geliyor."
"Olabilir."
Ortamın gürültüsünden ve içimde biriken sinirden dolayı yüksek bir ses tonu kullandım. "Neden bu kadar rahatsın?(!)" Bu sinir bozucu sorunun cevabını, sinir bozucu bir şekilde merak ediyorum.
"Asıl sen neden bu kadar gerginsin? Burda 200'den fazla genç varken hepsini sorgulayamazlar Thalia. Ayrıca tepki çekmemek için de buradaki gençlere bir şey demezler. Hepsini geçtim benim onlardan kurtulmam hiç de zor olmaz. Rahatla, tehlikeli kız." son cümlesinde yer alan alay yüzünden gözlerimi kıstım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ŞİMŞEK
FantasyAşk mı daha güçlü gelecekti bu bedende, Yoksa Ruhunu hakimiyeti altına almış güçleri mi? - Thlia Klein... Henüz dört yaşında güçlerinden habersizken, kendisinin neden olduğu bir yangında ailesini trajedik bir şekilde öldürdü. Güçlerin...