ÖNEMLİ; Jordan'ın abisi, Rudolf'un adını, Raymond olarak değiştirdim. Bilginize. 💕
Bölüm Şarkısı, Starset- Antigravity (Kesinlikle dinleyin)
Keyifli Okumalar. 💕
₪
Beni. Havuza. İtti.
Beynim gerçekleşen bu eylem yüzünden firar ederken vücud fonksiyonlarım da aynı şekilde durmuştu.
Düşünemiyordum.
Her şey ağır çekimde yaşanıyordu sanki. Bedenimin havuza doğru savrulduğu her bir saliseyi iliklerime kadar yaşıyordum.
Gözlerimi kapadım. Havuza olan yakınlığımı hesaplayamasam da elimden birinin beni tutması ile saçlarım açıldı ve uçlarının su ile temas ettiğini hissediyordum.
O zaman nefes almayı bıraktığımı hissettim. Kalbim adeta ağzım da ve kulaklarım da atıyordu. Gözlerimi hâlâ açamıyordum. Aniden elimden tutan beni kendine doğru nazik bir şekilde çekti.
Hakimiyetini tamamen kaybeden bedenim iri bir bedene çarptı. Bedenlerimiz buluşunca, burnuma yağmurdan sonra toprakta oluşan koku doldu.
Algılaya bildiğim tek şeydi bu koku. Titreyen bedenimin içindeki ruhum, acı çekiyordu. Korkuyordu. Karanlık bir köşeye çekilip sakinleşmek için çırpınıyordu.
Gözümdeki gözlüklerim yere düşerken bilinçsizce, beni kurtaran bu bedene adeta sığınmıştım.
Duygularımı dizginlemek, benim için o kadar zordu ki birazdan burada hiç iyi şeyler olmayacağını hissediyordum.
Algılarım, heycanımın ve korkum artarken; vücudumun içinde başlayan uyuşma pek iyi şeylerin olacağının habercisi değildi.
Uyuşma gözlerime ulaştığında gözlerimi daha sıkı kapadım. Gözlerimin yine parladığını biliyordum.
Dişlerimi sıkarak, beynimden belki de yüz binlerce kez kendimi dizginlemek adına şeyler söyledim.
Ama her bir saniye de yaşadığım duygular daha çok patlak veriyordu.
Duygularım; sonuna kadar açık olan bir çeşmeyi parmağın ile durmaya çalışmak gibiydi şuan. Sen ne kadar kapamak için baskı yaparsan yap; su, parmaklarımın arasından sızıp etrafa daha çok akın ediyordu.
Bir kaç saniye daha kendimi sıkarsam, yaşadığım bu korku duygusu bedenimde galip gelip kontrolü ele alabilirdi.
Ve, gücüm ile benim açımdan hiç hoş şeyler olmazdı.
Bu yüzden, içimde yaşadığım karıncalanmayı yavaş yavaş serbest bırakarak içimde patlamasına izin verdim.
Bu fazlasıyla canımı yaksada, planladığım gibi bedenimi güçsüz bırakıp yığılmamı sağlayacaktı.
Dylan'ın güçlü elleri tüy kadar hafif olan bedenimi daha sıkı kavrarken bilincim çok git geldi.
Bir kaç kişinin bana seslenen sesleri, kalbimin vücudumun her yerinde çarpan sesi birbirine karışmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ŞİMŞEK
FantasyAşk mı daha güçlü gelecekti bu bedende, Yoksa Ruhunu hakimiyeti altına almış güçleri mi? - Thlia Klein... Henüz dört yaşında güçlerinden habersizken, kendisinin neden olduğu bir yangında ailesini trajedik bir şekilde öldürdü. Güçlerin...