⇝ŞIMŞEK- 10⇜

7.8K 657 168
                                    

Multimedya, Tam olarak Thalia'yı yansıtan fotoğraf.

Şarkı, Christina Aguilera- Fighter

Keyifli Okumalar. 💕

Kafamı yana eğerek, yüzünde son derece vahşi bir gülümseme olan Jordan'a dikkatle bakmaya devam ettim.

Zayn'in bir kaç kere gülerek ona bir şey söylemesinden hemen sonra hızlıca Zayn'in yakasına yapışmıştı.

Konuştukları şeyi cidden merak ediyordum. Çünkü Jordan'ı daha önce hiç böyle sinirli görmemiştim.

Diğer söylediklerinin aksine, bu sefer Zayn'e söylediklerini herhangi bir çaba göstermeden duymuştum çünkü sesi boş ve sessiz arazide sesi yankılanıyordu.

"Bana bak piç kurusu, tehditlerinde bir yere kadar." Jordan, Zayn'in tuttuğu yakasından çekiştirerek kendine yaklaştırdı. "Seni burda s-"

Jordan'ın sözünü yarıda kesmesine neden olan şey; İssac'in Zayn'e bir şey yapmaması için kuala gibi ona yapışması ve Jordan'ı sakinleştirmek adına durmadan konuşması olmuştu. olmuştu.

Issac, Jordan'a arkadan sarılırken çekiştiriyor, aynı zamanda onu avutacak şeyler söylüyordu. "Jordan sakin ol. Hadi içinden 10'a kadar say. Jordan kime diyorum. Tamam hadi beraber sayalım. Bir iki ü- Ahhh! Ayağıma bastın." Issac bu şekilde söylenirken, Jordan hiç oralı olmuyor gibiydi. "Jordan öfkelenmek çok kötü bir şey. Sinirlenmek de. Sanırım sinirlenmek ve öfkelenmek aynı şey. Her neyse, Jordan sakin olur musun? Ahh! Jordan bana niye vuruyorsun(!)? Jordan, şuan resmen beni tepiyo-"

İssac, inleyerek sözünü yarım bıraktı. Jordan, Zayn'i yakasından tutarken Issac'in de kendisini bırakması için tekme atmıştı.

Issac'in o haline istemsizce kıkırdadım. Gerçekten komik bir manzaraydı.

Jordan tarafından yere diz çöktürülerek yakasından sarsılan aynı zaman da Jordan'ın arkasına kuala gibi yapışan İssac'i bu şekilde görmek her zaman mümkün olan bir şey değildi.

Onlar bu şekilde kavga ederken bende daha fazla vakit kaybetmeyerek siyah sırt çantamı açtım ve içine koyduğum kıyafetleri kurcaladım. Çantamdaki mavi tişörtü kıyafetimin üstüne geçirerek büyük kapşona sahip gri ceketi de üstüne hızlıca giydim.

Çantamın içinde bir de bordo bir tişört vardı. Onu ikiye katladıktan sonra gözlerimi açıkta bırakacak bir şekilde yüzüme doladım.

Kapşonumu da kafama geçirdikten sonra kendimi tamamen hazır hissediyordum. Sırt çantamı omzuma asacağım sırada, Jordan'ın çantama dikkat etme ihtimali geldi aklıma. Ceketimi çıkarıp çantamı omzuma taktım ve ceketi tekrar giyip kapşonunu kafama geçirdim.

Çantam inceydi. Bu yüzden ceketin için de ne olduğu belli olmuyordu. Hem bu bana avantaj sağlayacaktı. Kilomu saklamakta idealdi. Ceketimden beni tanıyacağını sanmıyordum çünkü ceketim sade ve herkesin giyebileceği bir şeydi.

Hem ceketi birinci dersten sonra çıkarmıştım. Akıllarından kalacağını sanmıyordum. Tek sorun ayakkabılarımdı. Bu yüzden hızlı olmalıyım.

İlk önce açıkta bıraktığım gözlerime daha sonra sırtımda ne olduğuna ve en son ayakkabı veya pantolonuma odaklanacaklardı. Sıra ayakkabıya gelmeden oradan uzaklaşmaya dair kafamda planlar kurmaya başladım.

ŞİMŞEKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin