⇝ŞIMŞEK-26⇜

5.8K 508 180
                                    

Multimedia, Thalia.

Hepinizi çok seviyorum, Keyifli Okumalar. *-*

Grayson'dan devam;

Grayson film projektörüne yaslanarak, film seçen Zayn'i film seçme konusunda yönlendirmeye devam etti.

"O filmi Mckaley izlemişti. Başka bir şey bul."

"Bir daha izlesin, güzel bir şeye benziyor." dedi karşısındaki Gerilim/Aksiyon karışımı bir filme.

"Film esnasında sıkılırsa, sürekli bize bulaşır. Ayrıca en heyecanlı yerinde vereceği spoilerden bahsetmiyorum bile. Katlanabileceksen, aç."

"Haklısın, başka bir tane bulayim."

Zayn yeni bir film aradığı sırada sinema salonunun kapısı açıldı ve içeri Mckaley girdi.

Yorum yapmadan ön koltuğa oturup ayaklarını yanındaki koltuğa uzattı. Bir süre Zayn'i izledi, Graysonda onları.

"Zayn, sen de filmi seçtikten sonra yanıma otursana."

Projektörün önünde film seçmeye çalışan Zayn, ağır bir şekilde başını arkaya çevirdi.

Bakışları, Mckaley ve Mckaley'nin kısa boyu yüzünden koltuğa yetişmeye zorlandığı ayağında gezindi.

"Yerimi ayağın istila ediyor."

"Hayır, etmiyor. Sen ayağımın yanındaki koltuğa otur. Grayson ve Thalia da arkaya oturacak." dedi yaramaz bir gülüş takınarak.

"Grayson'un bunu onaylayacağından emin değilim."

"Elbette onaylayacak."

İkisininde bakışlarının ona dönmesiyle Grayson bir şey söyleme ihtiyacı duydu ve ağır bir şekilde omuz silkti. "Fark etmez." dedi.

Thalia'ya yakın olma fikri işine geliyordu. Sonuçta onun hakkında öğrenmesi gereken şeyler vardı ve haraketlerini yakından takip etmeliydi.

Mckaley gülümsedi. "Elbette Thalia'yı buraya getirmem nedensiz olamazdı değil mi? Okuldan kaçmayı teklif ettiğimde aklımda onu buraya getirmek vardı. Seninde geleceğini tahmin ediyorum. Gelmezsen ikna edecek yöntemlerde biliyorum. Hem gelmesen bile Thalia ile vakit geçirmek gerçekten eğlenceli."

Grayson, buraya gelmeden önce Mckaley tarafından gönderilen, içine gizem serpilen mesajın onu buraya getirmek için olduğunu zaten anlatmıştı.

Mesajın içine gizem serpilmesinin sebebi ise, Mckaley'nin eve geleceklerini yazıp ne yapacaklarını 'Biraz işimiz var da ;)' olarak belirtmesiydi.

Mckaley, sonuna kadar desteklediği Grayson ve Thalia çiftinin arasını yapma konusunda çok kararlıydı. Fakat Grayson'un buraya gelmesindeki asıl ve tek amaç, kısa zaman içerisinde evlerine kadar girebilecek tehlikelikteki bu ikona dikkat etmesi gerektiğindendi.

Onun dışında, başka bir neden daha yoktu.

Grayson Mckaley'e, Thalia ile buraya gelme fikrine nasıl kapıldığını soracakken içeriye Thalia'nın girmesi buna engel olmuştu.

ŞİMŞEKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin