⇝ŞIMŞEK- 9⇜

7.7K 638 521
                                    


Multimedya, yeni kapak. /Şarkı, Pry-Jry. (mükemmel, kesinlikle dinleyerek okumalısınız.)

Kapak için, M_Rise 'a teşekkür ederim. 💫♥️

Sizce yeni kapağımız nasıl?

Keyifli Okumalar.

Mckaley Miller;

Aşk.

Bu üç harften oluşan kelime, onun hayatını yönlendiriyordu.

Duygularında ve düşüncelerinde, yine bu soyut kelime hüküm sürüyordu.

O, üç harften oluşan bu kelimeyi en saf duygularla yaşıyordu.

Bu duyguları 5 yıl önce yaşamaya başlamıştı. Başlarda o asi çocuğa karşı basit bir hoşlantı hissediyordu. Daha sonra onu gördükçe, heyecanlanmaya, kimi zaman utanmaya başlamıştı.

İlerledikçe bunun bir takıntı olduğunu düşünürken; onun gülümsediğini gördüğü zaman, aynı şekilde o gülümsemenin kendine bulaşması, onu üzgün göründüğün de içinden gelen mutlu etme isteği, yeşil gözleriyle iri gözlerinin buluştuğu zaman yutkunmakta zorluk çekmesi ve bacaklarının kendisini tutamayıp yere yığılacağını hissetmesi...

Tüm bunlar, hatta çok daha fazlası onu bu düşünceden vazgeçtirmişti.

O, aşıktı.

Artık bunu kabullenmişti.

Çünkü, şuan sol yanın da sızlayan, bacakların da uyuşan hücrelerin, saç diplerinde olan karıncalanmaların başka açıklaması olamazdı.

Oradaydı. Hayatı başka bir boyutta yaşama sebebi. Deniz kenarındaki banklardan birine oturarak gözlerini denize dikmişti.

Issac Schwarz.

Aşık olduğu çocuğun adıydı bu.

Denize dik bir şekilde bakan bakışları pek iç açıcı görünmüyordu.

Mckaley'in bakışları, yanında dikilen kıza dokundu. Issac'a bir şeyler söylüyordu ama Issac pek umursuyor gibi değildi. Aynı zaman da gergindi. Issac, kızlarla konuşmayı seven tiplerden değildi, bu yüzden gerildiğini Mckaley çok iyi biliyordu.

Acaba kız ona ne anlatıyordu?

Bu soru Mckaley'in içi içini yemek, deyimini canlandırmasına neden olurken, yanında olduğunu unuttuğu Thalia ona seslenerek onu düşüncelerinden çıkardı. "Mckaley?" Bakışlarını ona çevirdi. Thalia, kaşlarını havaya kaldırarak bugün okulda Mckaley'nin ona yaptığı gibi ima yüklü bir sesle," Daha az dikkat çekerek dikizlemelisin." Dedi.

Mckaley, yanaklarının yanışını hissederken gözlerini kaçırdı. Thalia'nın yüzünde keyifli bir ifade oluştu. Bu sırada Mckaley, deve kuşu gibi kafasını toprağa gömme isteği ile savaşıyordu.

"Dikizlemiyorum..." diyerek itiraz etti.

"Tabii, eminim dikizlemiyorsundur." Mckaley, Thalia'nın yaptığı imâdan sonra gözlerini kıstı.

ŞİMŞEKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin