Multimedya; Oliver. / Lorde Royals. (Bölüm içinde şarkının adı geçtiğinde açarsanız çok daha iyi olacaktır.)
Keyifli Okumalar! ♡
₪
Hayat, bir çok kişinin de dediği gibi bir sınavdı. Zor bir sınav. Bu sınava, artık gideceğim okul sınavları da ekleneceği için miydi bu heycanım?
Yoksa, yıllardır öğrendiğim şeyleri kullanmak için can atmamdan mı kaynaklanıyordu?
Bir ihtimal, orada benim gibiler olduğu için mi yapıyordum bu heyecanı? Benim gibi olanları bulduğumuz için sevinçten kaynaklanan bir tür heycan mıydı, yaşadığım bu heyecan?
Pekiâlâ, belki de sıradan bir okul olayını fazlasıyla abartıyordum ama elimde değildi işte. Sürekli düşünüyordum.
Kapalı gözlerimin ardındaki beynimin içinde; düşüncelerim ile dolu hayali pencereme doluşan ışık olduğum yerde huysuzca kıpırdanmama neden oldu.
Işık her geçen saniye beni daha çok rahatsız ederken, göz kapaklarım ağır bir şekilde aralandı. Gözlerimi açtığımda görüş açıma önce tavan girdi. Penceremden yüzüme vuran ışık beni rahatsız etse de donuk bakışlarımla tavanla bakmaya devam ettim.
Daha sonra da yatakta kendime gelebilmek için tuhaf esneme haraketleri yaptım.
Bakışlarımı tavandan ayırmadan yatakta sürünerek yaptığım haraketler sonrası çekmecemin üzerindeki telefonuma ulaştım.
Tavanla aramda adlandırmadığım, güzel bir ilişki vardı.
Bakışlarım, elimdeki telefona kaydı. Ekranı açtığımda önce parlaklığından dolayı gözümü kıstım daha sonra da sonra da saatin 13.04 olduğunu gördüm ve ister istemez gözlerimi irileştirdim.
Bu saate kadar uyumuş muydum??
Yataktan çok hızlı hareketlerle kalkarak, banyoya girdim. Elimi yüzümü yıkadıktan sonra üzerimden gelen ter kokusuyla yüzümü buruşturdum.
Hızlı ve çok kısa bir duş aldıktan sonra üzerime siyah bir tayt ve gri bol bir tişört giydim. Daha sonra da önümdeki beş dakika boyunca saçımı kurutup özensiz bir şekilde yukarıdan topladım.
Bugün günlerden pazardı ve programımda yarım saat önce başlaması gereken sabah yürüyüşü vardı. Yarım saatlik bir açığı kapatmam için yemek yemeden yürüyüşe gitmem gerekiyordu. Bu yüzden odamdan hızla çıktım.
"Thalia?"
Adımı söyleyen ses ile duraksadım ve bakışlarımı sesin geldiği yere çevirdim. Oliver, odasından çıkıyordu. "Evet?"
"Nereye gidiyorsun? "
"Sabah yürüyüşüne çıkıyorum."
Bakışlarını saatine çevirdi ve kaşlarını kaldırdı, "Yürüyüşünün yarım saat önce başladığını sanıyordum."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ŞİMŞEK
FantasyAşk mı daha güçlü gelecekti bu bedende, Yoksa Ruhunu hakimiyeti altına almış güçleri mi? - Thlia Klein... Henüz dört yaşında güçlerinden habersizken, kendisinin neden olduğu bir yangında ailesini trajedik bir şekilde öldürdü. Güçlerin...