Bölüm Şarkısı// Ruelle Bad DreamKeyifli Okumalar! 💕
₪
Thalia Klein,
Zaman, sessiz bir testeredir.
Immanuel Kant'ın bu sözü, yaşamımın merkezi kaynağını oluşturuyordu.
Hayatı seviyorsan zamanını verimli geçirmeliydin çünkü hayat, zamanın kendisiydi.
Zaman içinde geçirdiğim duygularım ve düşüncelerim, sanki birlik olmuş, bana keskin bir bıçak doğrultuyorlardı.
Her adım attığımda bir kılıçdan daha sivri ve uzun olan bu bıçak, bana daha çok saplanıyordu.
Bu sivri bıçağın beni öldüreceğini bilerek, ilerlemeye devam ediyordum. Öldürmese bile, derin bir iz bırakacağını bile bile...
Yutkundum.
Ruhen ve fiziksel olarak beni zorlayan beş günün sonunda, hafta sonu tatiline girmiştim.
Yıpratıcı bir kaç günü, zaman hızlı geçmesi sayesinde atlatmış ve geri de bırakmıştım yaşadıklarımı.
Zamanın hızlı geçmesine rağmen bilgisayarın ekranında gördüğüm yazı yüzünden, sanki zaman durmuştu.
Akrep ve yelkovan yorulmuş gibi, hareket etmeyi kesmişti.
Belki de akrep ve yelkovan yerine, beyin ve vücud fonksiyonlarım durmuştu.
Gördüklerimin doğruluğundan emin olmak için ekrana yaklaşıp, ekranda bir uyarı şeklinden beliren yazıyı tekrar okudum.
Erreicht hat Sie Ihre computer zu einem anderen Gerät!
Bağlandığımız internetten bile bulunma riskini yok etmek için, İngiltere de yaşamamıza rağmen, Alman internetini kullanıyorduk.
Oliver, Alman olduğu için bunda herhangi bir zorluk yaşamamıştık. Onun Alman oluşu sayesinde, profesyonelce olmasa da bu dile hakim sayılırdım.
En azından ekrandaki yazının 'Bilgisayarınıza, başka bir cihaz tarafından erişim yapıldı!' dediğini çevirecek kadar iyi bir Almanca'ya sahiptim.
Telefonumun, içinde hemen hemen her şeyi sildiğimi bile bile, açılıp açılmadığını merak ederek bağlanmaya çalışmıştım.
Her şeyi sildiğimi bilerek neden böyle bir şey yaptığıma gelirsek, bunun cevabını bende bilmiyordum.
Telefonumu açan şahıs, telefonuma bağlanmaya çalıştığım için bilgisayara bir çeşit bir şey yapmıştı. Yaptığı şeye o kadar yabancıydım ki bir ad bile veremiyordum.
Tahminimce; telefonuma IP adresi ile bağlandığım, daha doğrusu bir virüs gibi sızmaya çalıştığım da kendi cihazı beni tespit etmiş ve şuan o bana engel olamayacağım bir virüs gibi sızmaya çalışıyordu.
Gerçi, benimkinin aksine onun başarıyla yaptığı şeye, 'çalışmak' demem uygun olmazdı. Başarılı bir çalışmaydı bu yaptığı.
Bunun dışında tek bildiğim şey, ekranda yanıp sönen kırmızı ışığın belli ettiği kadarıyla dolan sürenin sonunda iyi şeyler olmayacağıydı.
Bir daha asla iyi bir bilgisayar kullanıcısı olduğumu söylemeyeceğime yemin ediyorum.
Telefonum Jordan'daydı ama onun bu kadar iyi bir hacker olup olmadığını bilmiyordum. Ama Zayn'in telefonundan mesajlar da öğrendiğim bir kaç şeyin arasında; Issac'in iyi bir bilgisayar kullanıcısı oluşuydu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ŞİMŞEK
FantasiaAşk mı daha güçlü gelecekti bu bedende, Yoksa Ruhunu hakimiyeti altına almış güçleri mi? - Thlia Klein... Henüz dört yaşında güçlerinden habersizken, kendisinin neden olduğu bir yangında ailesini trajedik bir şekilde öldürdü. Güçlerin...