Şunu söylemeden geçemeyeceğim, paragraf yorumlarınız beni çok eğlendiriyor. Hxjdjdjd
Bölüm Şarkısı// Hydde & Matten KG- easy.
Keyifli Okumalar. 💕
₪
Hani korku filmlerinde olur ya; kurban tam katili öldürdüğünü sandığı sırada, yerde boylu boyunca uzanan katil bir anda gözlerini açar ve donuk donuk bakar.
İşte tam da öyle uyanmıştım.
Ama katilin aksine benim donuk bakışlarımın hedefi, beyaz tavandı.
Saat kaçtı bilmiyorum ama sırtımda, enjekteden dolayı enfeksiyon kaptığını düşündüğüm yara; yandığı için bu iki gündür iyi uyuyamıyor, gece neredeyse her saat başı kalkıyordum.
Beni bu kadar etkileyen enjektede ne olabilirdi ki?
Neyse ki eve, Oliver'ın uyanma vaktinden daha erken gelip kamera kayıtlarını sildiğim için Oliver hiçbir şey anlamamıştı. Buna kaç kere şükrettim, bilmiyorum...
Fakat Oliver, hafta sonunları fiziksel eğitimime devam edeceğini söylemişti. Fiziksel eğitimim sırasında, yaram ortaya çıkacağıdan bin türlü farklı bahane üretmiştim.
Oliver şüphelenince, utanarak da olsa kızsal bir problemim olduğunu söylemiştim.
Daha fazla bu konuyu açmayarak izin vermişti. Hem, böylelikle de üzerimdeki tuhaflığa bir anlam getirmişti.
Tabii böyle kısaca bahsettiğime bakmayın. Bunları yapmak için aynı zaman da bir taraflarımı yırtmıştım.
Bakışlarım yanımdaki çekmecemin üzerindeki saate dokunduğunda, okula daha iki buçuk saat olduğunu gördüm.
"Harika Thalia. Bu kadar erken kalkacak ne yaşadın acaba?"
'Sen kendi kendine konuşacak ne yaşıyorsun acaba?'
Kaşlarımı çattım. "Orayı karıştırma, iç ses."
'Benden üçüncü şahıs olarak bahsetmene alınmalı mıyım?'
Kaşlarımı daha çok çattım. "Galiba deliriyorum. Bu iç ses olaylarına alışkın değilim ben. Bu yüzden olabildiğince alın ve uzak dur benden."
'İç sesin senin bir parçan, dış ses. Sen alıngan biri değilsin. Bu yüzden elbette alınmayacağım. Bunun yerine sana bulaşacağım. Çünkü sen öyle yapardın.'
Harika.
Sanki başım da dert yok gibi bir de bunların arasına kinli iç sesim eklenmişti.
Cidden harika.
Düşünerek kafamı daha çok meşgul etmemek adına, odamdaki kişisel banyoma girdim. Suyu sevmediğim için, sık sık alsam da aldığım duşlar çok kısa sürüyordu.
Zemin ve duvarlar, kahveye kaçan gri tonunda döşenmişti. Kapıdan içeriye ilk girdiğiniz de, boydan bir ayna karşılıyor sizi.
Aynanın karşısında, duvara monte edilmiş bir klozet ve bu klozetin yanında camdan, iki kişinin sığabileceği genişlikte bir duşakabin vardı. Duşa kabin duvarın köşesinde olduğu için yan tarafta da bir ayna ve el yıkamak için lavabo vardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ŞİMŞEK
FantasyAşk mı daha güçlü gelecekti bu bedende, Yoksa Ruhunu hakimiyeti altına almış güçleri mi? - Thlia Klein... Henüz dört yaşında güçlerinden habersizken, kendisinin neden olduğu bir yangında ailesini trajedik bir şekilde öldürdü. Güçlerin...