⇝ŞIMŞEK-14⇜

7.7K 623 214
                                    

Çoklu yeni karakter; Nancy Piece  (Nensi Pays.)

Keyifli Okumalarr. 💕

"Jordan?" Dedim şaşkınlıkla.

Beni görmeye mi gelmişti yoksa?

Oha.

Bir metre ilerimdeki sedyemsi bir yatağa oturmuştu. Kollarını bağlayarak, yatağın bazasına yaslanmış ve bana bakıyordu.

"Ne?" Ne kadar da kibar ...

Gözlerimi devirmemek için kendimi zor tutarken yattığım yerde doğrularak ona döndüm. Üstüme, ne zaman veya kim tarafından örtüldüğünü bilmediğim beyaz ince pikede benimle beraber yukarıya çıkmıştı.

"Neden buradasın?"

Birbirine bağladığı kollarını çözerek kolunu gösterdi, "Kolumu sardılar." kolunda siyah bir bandaj vardı.

"Neden? Ne oldu? " Dedim, yattığım yerde oturur bir pozisyona geçerken ciddi bir şekilde.

Bir süre yüzüme baktı. Sanki demek ile dememek arasında kalmış gibiydi.

Tereddütlü bir ifadeyle, "Düştüm." dedi.

Kaşlarımı yukarı kaldırdım.

Jordan Matthew düşmüş müydü?

Gülmemek için dudaklarımı birbime ağzımdan kaçan kıkırtılara engel olamıyordum.

Nasıl düşmüştü acaba?

Kendi ayağına takılarak mı?

Yoksa birinin ona çelmet atmasıyla? Bunu eliyorum çünkü buna cesaret edebileceklerini sanmıyorum.

Başka bir şeye mi takılarak düşmüştü yoksa?

Yüz üstü mü düşmüştü?

Belki de okuldaki merdivenlerden yuvarlanarak düşmüştü.

Jordan'ın düşüşünü çeşitli şekillerde hayal ederken gülmemek için çok fazla çabalıyordum.

"Gülme. Thalia ben ciddiyim, gülme." Kaşlarını çatıp gözlerini kısmasıyla beraber dayanamayarak kahkaha atmaya başladım.

Kahkaham ile kaşlarını daha çok çattı.

Nasıl düştüğüne dair kurguladığım hayaller arasında doğru olanı bulmak için, "Nasıl düştün, anlatsana?" dedim yoğun alaycı bir tavırla.

Huysuz bir çocuk gibi kollarını tekrar birbirine bağladı.

"Cidden öğrenmek istiyor musun?"

Başımı fazla istekli bir şekilde salladım. "Evet, çok istiyorum."

Bir an bana el hareketi çekecek gibi öylece baksa da, söylediği şeyler tavrına çok tersti. "Seni kurtarmaya çalışırken."

Ne?

Yüzümdeki ifade nasıldı bilmiyorum ama Jordan'ın çatılan kaşlarının düzelmesine ve dudağının yana doğru kıvrılmasına neden olmuştu.

"Senin havuza düşüşünü engellemek için gelirken yerdeki suyu unutup bir nevi kaydım. Neyse ki tüm dikkatler senin üzerindeydi. Beni kimse görmedi."

İnanamıyorum.

Jordan, beni kurtarmak için mi kolunu incitmişti?

Yoksa kırılmış mıydı?

ŞİMŞEKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin