7.Bölüm "Part 2"

4.7K 286 26
                                    


Keyifli okumalar :)


Multiemedia Tanıtım :)

Arabanın içinde çalan şarkıya eşlik eden Berat'ın sesini çok derinden duyuyordum. Evden nasıl çıktığımı bile hatırlamıyordum. Sadece hissettiğim tek şey dudaklarımda sürekli olan baskıydı. Beni öpmüştü. Bunu yapmış ve hiç bir şey olmamış gibi davranıyordu. Beni öptüğüne göre seviyor muydu? Ya da sadece bir ihtiyaç olarak mı yapmıştı bunu? Eğer öyleyse beni kullanıyor demektir.

Çenemde hissettiğim sert parmaklarla düşüncelerimden sıyrıldım. Bakışlarım bebe mavisine yakın olan gözleriyle buluştuğun da "İkra?" deyip kaşlarını çattı.

"Ne?" Anlamsızca yüzüne baktım.

"İyi misin? Yüzün kıpkırmızı olmuş." Elimi yanağıma götürdüğüm de ateş gibiydi. Gerçi dokunmasam bile hissediyordum. Bir şey söylemeden, elimi yanağımdan çekip, parmakları arasında ki çenemi ondan kurtardım. Ukala şey ne olacaktı. Sinirle ellerimi göğüsümde kavuşturup, surat astım.

"Çok mu kötüydü?" Alaycı konuşmasına kaşlarımı çatıp ona baktım.

"Ne?" Anlamadığım bakışlarımı ona atarken "Seni öpmem." Deyip sırıttı. Edebsizce gülmesi sinirlerimi daha çok bozarken, ağzımı bir şeyler söylemek için açtım fakat ardından kapattım. Ne diyecektim ki? Kendini beğenmiş bir şekilde havasına devam edecekti.

"Hadi itiraf et hoşuna gitti." Kafamı pencere tarafına çevirip, yanıt vermedim. Ama iç sesim harikaydı diyerek içeride halay çekiyordu.

"Benim çok hoşuma gitti." Kulağıma doğru nefesinin dokunmasıyla tek omuzumu havaya kaldırıp, silkeledim. Huylanmıştım ama yine de ona dönüp bakmamıştım.

"İkra?" Yine aynı ses tonuyla konuşmuş ve ruhumu ele geçirmişti.

Ona dönüp, aramızda ki bir kaç santimi kapatarak "Benim..." deyip duraksadım. Berat büyük bir heyecanla bakarken "Çok...." diyerek inler gibi konuştuğum da, Berat'ın yüzünde bir gülümseme belirmişti.

"Hoşuma gitmedi." Sağ dudağım tek taraflı havaya kalkarken, Berat'ın affallamış suratını görünce kahkahayı patlatı verdim. Berat ani bir hareketle geri çekilip, elini cebine atıp sinirle telefonunu çıkardı. Bir şeyler yaptıktan sonra "Geldik." Diyerek telefonu büyük bir sinirle kapattı. Etrafıma bakındığım da, Yasemin ablaların evinin önünde olduğumuzu fark ettim. Doğru ya, nişan alışverişi yapacaktık bugün. Moralim tekrar bozulunca surat astım.

"Yapmasak olmuyor mu bu alışverişi?" Kendi kendime konuşmuştum fakat Berat araya girmişti "Dantelli bir şeyler al." Kaşlarımı çatıp ona döndüm "Neyyyy?" Oturduğu koltukta bana dönüp "İç çamaşırlarından bahsediyorum." Yok artık der gibi ona bakarken, kızaran yüzümü pencere tarafına çevirdim tekrar. Dantelliymiş. Tövbe yaaa.

"Duydun mu beni?" Omuz silkip cevap vermedim. Giyemezdim ben öyle şeyler.

"Kocana karşı mı geliyorsun?" Sert sesine sinirlenip "Karını bazı şeylere mi zorluyorsun?" dediğim de yüzü gerildi. Şu bir gerçekti ki istemediğim bir şeyi bana zorla yaptıramazdı. Yüzü kıpkırmızı olsa da, kurduğum bu cümle ona kapak olmuştu.

Önüne dönüp, kafasını pencere tarafına çevirdiğin de "Bir kere de erken çıkın şu evden bee." diye söylendi kendi kendine. Sinirine gülerken, sesimin çıkmaması için dudaklarımı birbirine bastırdım.

************************************************

Büşra'nın elinde tuttuğu bez parçasına parmaklarım arasından bakıyordum.

İKRA -ASKIDA-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin