Pov Fay
"Fay." Fluistert een donkere stem. Ik kijk in het rond om te kijken wie het is. Ik kijk goed rond, maar zie niemand. "Fay." Die zelfde stem fluistert weer mijn naam. "Fay?!" Een andere stem roept ongerust mijn naam. Ik kijk rond en zie Daan op me af rennen. Ik glimlach meteen als ik hem zie. "Pas op!" Schreeuwt hij. Maar een stekende pijn schiet door mijn hoofd. Met een klap van ik op de grond. "Sorry Fay." Bradley verschijnt in mijn gezichtsveld, samen met een pistool.
Dan vallen mijn ogen toe, en word ik de dood in gesleurd.
"Aaaah!" Met een gil word ik wakker. Meteen zit ik ook rechtop. Mijn ademhaling gaat snel. "Fay. Rustig. Het was maar een droom, alles komt goed." Een hand wrijft geruststellend over lijn rug. Ik kijk opzij, en zie Daan me met een verdrietige blik aan kijken. "Heb ik je wakker gemaakt?" Daan schud zijn hoofd. "Ik was al wakker." Daan gaat tegen de rugleuning van het bed zitten. Ik volg zijn voorbeeld en leg mijn hoofd tegen zijn schouder.
"Is alles oké?" Ik knik. "Ik ben bang." Daan drukt een zachte kus op mijn haar. "Ik ook." Ik kijk op, en zie dat Daan bang voor zich uiteraard. "Ik bescherm je." Fluistert hij zacht. "Ik hou van je." Ik hef mijn hoofd op en druk een kus op zijn lippen. Daarna leg ik mijn hoofd weer op zijn schouder.
"Zullen we morgen naar je ouders?" Ik haal lijn schouders op, ze hebben al die tijd niks van hun laten weten. Zouden ze het dan nu wel willen? Wie weet willen ze me niet zien. "Misschien is dat het beste?" Probeert Daan. Ik knik. "Is goed." Daan forceert een glimlach, dus doe ik dat ook. Ik zie dat hij moeite doet om niet te huilen. Zijn mooie ogen zijn dan ook gevuld met tranen.
"Vertel wat er is." Ik ga recht op zitten en kijk Daan verwachtingsvol aan. Hij schud langzaam zijn hoofd. "Kom op. Ik zie toch dat er iets is?" Hij laat een diepe lange zucht horen. "Oké dan." Even glimlach ik trots, maar die glimlach verdwijnt als Daan triest naar zijn handen kijkt.
"Bradley was altijd mijn beste vriend. Hij was er altijd voor mij, maar sinds jij in mijn leven kwam. Ja. Sinds jij in mijn leven kwam, is hij veranderd." Brengt hij twijfelend uit. Ik knik, op te laten weten dat ik het begrijp. Maar ergens doet het ook pijn om te horen dat her mijn fout is. "Ik weet niet waarom, maar hij ging steeds jaloers doen als ik over je praatte." Een traan rolt over mijn kaak. Net zoals bij Daan.
"Moeten we dan. Moeten we dan uit elkaar?" Vraag ik twijfelend. Daan haalt zijn schouders op. "Ik hou zielsveel van je, maar vriendschap wil ik niet kwijt." Ik knik begrijpelijk. "Het is dus over?" Ik kijk Daan aan. Tranen rollen over mijn wangen, geluidloos en snel. Hij kijkt me aan, ik kan zien dat hij ook huilt. "Het spijt me Fay. Het spijt me."
Ik knik. Er komt geen woord meer uit mij. Het is gewoon over. Over en uit. "Fay?" Ik kijk op. Daan kijkt me aan, nog steeds huilt hij. Zoals mij. "Ik hou nog van je. Zielsveel." Een snik verlaat mijn mond. "Ik hou ook van jou."
Langzaam sta ik op. Daan slaapt eindelijk, het is nu bijna drie uur s'nachts. Langzaam doe ik mijn zak open, en haal er kleding uit. De shirt van Daan, die hij gisteren aan had, steek ik in de zak. Ik doe stil de kleren aan. Ik pak een papier en een pen, en laat een briefje achter.
"Liefste Daan,
Ik hou van je. Maar ik kon niet naast je liggen in jou armen. Ik loop hier wel ergens rond. Ergens. En jij loopt rond, in mijn hart.
Je kan me altijd bellen.
Veel liefs,
Jouw Fay."Een traan komt op het woord jouw terecht, ik leg het briefje op het kastje naast Daan's bed. "Dag Daan." Fluister ik en druk een kus op zijn kaak.
Ik sluip de deur uit en ga naar beneden. Stil doe ik de voordeur open en wandel naar buiten. Ik sla de deur toe, net iets te hard. Ik kijk nog een keer naar het huis. Opeens gaat er licht branden in Daan zijn kamer. Ik hoor hem mijn naam roepen, waardoor er andere lichten in het huis aan gaan. Snel loop ik weg. Weg van hier. Weg van Daan.
Weg van mijn liefde.
❤️❤️❤️
Misschien was het laatste wel wat dramatisch..
Maar ja.. Het is zo..
Als je nu nog vragen hebt voor de Q&A; STEL ZE!!!
Hier onder kan je ook nog vragen stellen;
~ Fay
~ Daan
~ Bradley
~ Ouders van een persoon
~ Kendall
~ Andere
~ Mij :)Xx
~Amber
JE LEEST
when the badboy saved you. (HERSCHRIJVING)
Teen FictionOP DIT MOMENT WORDT DIT VERHAAL HERSCHREVEN EN ZIJN ER DUS VAN ALLE VERANDERINGEN AAN DE GANG ZODAT IK AAN DEEL TWEE VAN DIT BOEK KAN BEGINNEN :) veel lees plezier xxx Heb je ooit het gevoel gehad dat niemand van je houdt? Dat niemand om je geeft? ...