Heyy!!
Hier zijn de vragen, en antwoorden van de Q&A :)
Wacht.. Ik ga iedereen halen..
"Bradley, laat da meiske nu toch eens gerust en kom zitten!"
Vermoeiend kind.
"Kom. Ik wil beginnen."
Ik: @RoosvanZoggel vraagt aan Bradley hoe je ooit met Daan bevriend bent geraakt, en hem nu dood wilt.
Bradley: Daan. Ja, het was lang geleden, maar ik heb hem leren kennen in de kleuterschool. We werden goeie vrienden. Maar nu is hij gewoon onbeschoft.
Daan: Ikke?
Bradley: Nee, Sinterklaas.
Daan: Ah. Dan is het oké. *glimlacht*
Ik: &charr_likeme vraagt aan Bradley waarom je loog over je vader. Vertel het eens.
Bradley: Geen commentaar.
Fay: Antwoord, hoe erg is het voor da meisje, je antwoord gewoon niet op haar vraag?
Bradley: Niet iedereen moet dat weten. Kom naar mij, dan leg ik het je wel uit. *knipoogt*
Ik: wat een geflirt.. Bon, next! @musicloverkhx vraag of Bradley en Fay ooit iets gaan hebben, of blijft Fay voor eeuwig bij Daan?
Fay: Ik ben met niemand dus alles kan *lacht*
Daan: En ik?
Fay: Ik hoor de wind praten tegen mij, of waren het de eenhoorns?
Bradley: *begint te lachen*
Ik: Hou jullie aandacht er is bij. Kleuters. We hebben hier veel vragen van @N_vd_Meer .
De eerste vraag is komt Bradley nog vrij?Bradley: Ik zit hier toch.
Daan: Ik hoop van niet.
Bradley: *steekt middelvinger op*
Ik: Oké dan. De volgende vraag van haar, hoelang hadden Daan en Fay?
Fay en Daan: Bijna 1 maand.
Ik: Mooi in koor. *glimlacht* er is nog een vraagje van deze lezer, waarom sloeg Fay jaar vader, zijn eigen dochter?
Wel daar ga ik zelf op antwoorden, hij wou natuurlijk dat Fay wakker werd, maar door alle frustratie werd Fay geslagen *geeft een bemoedigend knikje aan Fay*
Daan: Next!
Ik: Ja ja, oké Bradley weer een vraag voor jou. @celes_x vraagt of je van Fay houdt?
Bradley: Nouja, weet ik veel?
Fay: Ja of nee?
Bradley: Of.
Fay: *Rolt met haar ogen*
Ik: @luusjeee wilt weten of iemand koekjes heeft voor haar?
Daan: Ja. Kom eens af en dan laat ik je de koekjeskast zien *grijnst*
Fay: *zucht* Daan.
Ik: nog een vraagje voor mij *glimlacht*. @sarah_maertens vraagt hoe ik op dit idee ben gekomen.
Wel ik lees veel badboy verhalen, maar ik kreeg opeens een epiloog in gedachten. Vraag niet hoe. En zo begon het. Dus eigenlijk heb ik de epiloog al, nu de rest nog *knipoogt*
Maar op naar de volgende vraag!
Bradley: Eindelijk.
Ik: Hou je kop. Fay, deze is voor jou. @EsmeeLams vraagt wat je zou doen nu je weggelopen bent, wat zou je dus doen als je iemand zou tegen komen dat je kent? Weglopen of mee terug naar huis gaan?
Fay: Ik blijf bij Finn.
Daan: Finn? Wie is die gast. Ik ga-
Ik: *legt hand op Daan zijn mond* Fay nog een vraag voor jou, en dit is ook de laatste vraag. @Four44441 vraagt als er niks was gebeurt, en Daan én Bradley op jou zouden zijn, wie zou je dan kiezen?
Fay: Euh. Ik euh, Bradley. *kijkt beschaamt weg*
Ik: Cutie!
Dankje allemaal voor de vragen!! Ik heb ze misschien niet allemaal beantwoord, maar dat is dan voor de volgende keer!!
En dankje aan de personages! Applaus!
Tot morgen in het volgend hoofdstuk!!
Xx
~Amber
JE LEEST
when the badboy saved you. (HERSCHRIJVING)
Teen FictionOP DIT MOMENT WORDT DIT VERHAAL HERSCHREVEN EN ZIJN ER DUS VAN ALLE VERANDERINGEN AAN DE GANG ZODAT IK AAN DEEL TWEE VAN DIT BOEK KAN BEGINNEN :) veel lees plezier xxx Heb je ooit het gevoel gehad dat niemand van je houdt? Dat niemand om je geeft? ...