Książką dostępna będzie w twardej i miękkiej oprawie, lub jak kto woli również na pergaminie - zajmuje zdecydowanie mniej miejsca i przede wszystkim jest bardziej poręczniejszy - mówi o nowej formie wydania książki, Antoni Papierowy, dyrektor jednej z poznańskich hurtowni demonstrując prosty sposób umieszczenie pergaminu na miotle.
Bardziej, niż forma wydania książki, najwięcej kontrowersji wywołuje sama treść. Przeważająca większość magicznych socjologów apeluje, że wydanie autobiografi przez 17 - letniego czarodzieja to już gruba przesada - To tak jakby Sami - Wiecie - Kto, opisał swój skromny żywot uwzględniając, tylko lata nauki w Hogwarcie - komentuje jeden z naszych anonimowych rozmówców.
Co bardziej dociekliwi sugerują, że nad przygotowaniem książki stoi tajemnicza osoba, skrywając się pseudonimem Jo - To czysty nonsens. Potter już przy szkolnych wypracowaniach nie potrafił sklecić zdania. Prędzej mi kaktus na tyłku urośnie niż uwierzę, że sam miał napisać biografię - ironizuję były nauczyciel eliksirów Severus Snape odsyłając nas do osobnika, który ma być agentem tajemniczej Jo - Musiałbym być idiota, aby ujawnić nazwisko mojej klientki. Jeśli nie chcecie mieć do czynienia z JK Rowling lepiej zostawcie tę sprawę i nie węszcie!