Elhamdoullilah had ik niet de wel beruchte nachtmerrie. Ik werd wakker en deed de dagelijkse ochtend routine.
Ik ging naar beneden en at een broodje met Nutella op. Hemels dit.
By the way. Ik ontbijt standaard elke dag met een broodje nutella en anders ei met stokbrood. Anders kan ik mijn leventje niet hendelen...Ik moet weer eens werken en vandaag gaan we beginnen. Ik trok een zwarte legging met een zwart wollen truitje tot onder mijn kont. Het heeft ritsen bij de schouders. Ik deed mijn zilveren MK horloge om. Nog ff mijn haar in een hoog staartje. Vandaag ff geen makeup.
Ik liep weer naar beneden, zei me ouders gedag en deed mijn zwarte All Stars aan en mijn zwarte Canada Goose. Vandaag lekker alles Black on Black. Eigenlijk altijd, maar ma3lich.
'Kom binnen en ik zeg die geluidsman doe die shit harder vandaag alaka.'
Dj Abdel - bye bye sonye
Lartiste ft La Fouine - Insta
Lola Rae - Watch My Ting Go
Jul - Oubliez Moi
Jul - LovaZo speelde mijn musica verder. I love my music. Ik ben niet voor niets Dj Chaymae...
Ik kwam aan en zag Mohsin al in de kantine zitten. Ik liep op hem af en wou naast hem zitten, maar hij trok me eerst in een knuffel.
Pfff wallahi I love deze gast.
'Hewaa zine. Ik heb je gemist man en je ziet er gevaarlijk uit.' 'Dit gevaarlijk. Dit wil zeggen dat ik totaal geen zin heb,' zei ik terwijl ik hem scheef aankeek. 'Alsnog staat het je hayek sexy,' zei hij met een brede grijns.
Wat heeft deze kaulo moss met mij? Of ik met hem? Of wij met elkaar?
Chaymae ga je kaulo gedragen naar je eigen niveau of ik verbouw je botten.
Mijn gedachtes ook altijd.
Ik knikte afwezig naar Mohsin. Wollah me ik weet wat hij allemaal heeft staan bull shitten...
'Chaymae kom we gaan die mappen halen,' zei hij terwijl hij me een tik op mijn bovenarm gaf om mij terug in de reality te krijgen. 'Ja, kom.'
Ik bestudeerde de mappen goed. 'Mohsin we moeten richting lounge Dar Mok gaan.'
Geweldige naam.
Mashaa Allah.
Als het goed is vinden we daar een moss genaamd Adil. Als we hem aanspreken en zeggen dat we het wereldje in willen kan hij ons verder helpen.
Ik heb lichtgroene lenzen in gedaan. Khataarlijk. Ik heb me goed opgemaakt en alles. Mijn stijle haar heb ik gekruld. Mijn wollen truitje heb ik ingeruild voor een truitje met Arabian Princess erop en spleten aan de zijkanten. Zwarte jack erop. Ik liep de kleedkamer uit en zag Mohsin in een blauwe Chelsea pak en witte Nike Huaraches.
Hij ziet er zo goddelijk uit. Gewoon een Mashaa Allah waard. De laatste tijd voel ik me echt tot hem aangetrokken.
Vieze vuile zemmel hij had me gewoon nooit op zijn schoot moeten trekken. Dan had ik die rare gedachtes nooit in mijn hoofd gehaald.
Oeff. Altijd ik.
'Chaymae moet je perse zo gaan,' zei hij terwijl hij me bestudeerde. 'Moss je weet dat dit moet.'
'Chaymae! Je maakt me gek,' siste hij.
We reden richting Dar Mok. Eenmaal aangekomen stapte ik uit. Voor de deur stonden een aantal jongens die me zaten te scannen als een pakje bij de Jumbo. 'Jij gaat dus nooit meer zo over straat begrepen. Kijk ze kijken dan hé. Of vind je dat leuk, zeg dan!' Hij begon zijn stem te verheffen.
'Yassine hou je ***** bek dicht,' siste ik. We gebruiken de namen Yassine en Sarah vanaf nu. We moeten namelijk wel undercover blijven.
We ademden allebei diep in en uit en liepen naar binnen. Eens kijken wat ons te wachten staat...