14

2.1K 152 29
                                    

Inmiddels ben ik alweer thuis.

Ik belde roomservice voor eten terwijl ik het mezelf wat comfortabeler maakte. Ik lag lekker in bed te Netflixen. Ik zette de film op pauze en keek naar mijn telefoon. Kifesh ik heb mijn tellie een dag niet aangeraakt.

Ik zag gemiste oproepen van Mohsin, Adil, Leyla en mijn ouders. Ook had ik een groot aantal appjes. Ik scotte de appjes en opende ze niet.

Ewaa Mashaa Allah. Ik ben Famous. Biaatchess.

In ene moest ik denken aan dat ene liedje Famous van Jonna Frasser. Echt leuk is die man.

'Ooh, ooh yeaah! Al m'n niggers die zijn Famous. Vijf bitches op m'n penis.'

'Ik en Jonna chillen backstage en we nemen ook je ex mee. Ik zweer ik geef haar nu een fuck alsof ik les geef.'

Grappig he! 😂 Viezerik...

Er werd op de deur geklopt. Ik liep er naartoe en deed de deur open.

Ik nam het eten aan en liep weer naar binnen. Ik ging aan een tafeltje zitten en at gulzig van mijn lekkere pasta 😍.

Heerlijk. Delicious. Fucked-Up-Lekker. Gewoonweg Goddelijk.

Ja mensen. Ik geil op eten.

Ik heb mijn overheerlijke pasta opgegeten. Ik haalde mijn gebeden in en deed mijn pyama aan om te slapen.  

Op naar de volgende dag...

Ik werd wakker door het felle zonlicht dat op mijn gezicht scheen.

Hmmm heerlijk.

Het is vandaag dus lekker weer. Ik stond op om te douchen, vervolgens ging ik Fadjr bidden.

Na het bidden deed ik een grijze lange jurk met lange mouwen en een kleine spleet aan de zijkant aan. Ik combineerde er een rode statement ketting bij. Vervolgens maakte ik het af met mijn rode Madrid Birkenstocks.

Mijn makeup heb ik snel ff bijgewerkt. Ik haalde mijn groene lenzen uit de vloeistof en deed ze in. Ik zocht naar mijn rode tas en stopte er alle benodigde spullen in. Je kent het nu inmiddels wel.

RayBan zonnebril op en done!

Ik ging beneden ontbijten om vervolgens naar de werkplaats van Zakaria te gaan.

Terwijl ik mijn jurk glad streek liep ik naar mijn auto.

Knalde mijn muziek weer aan en reed met snelle vaart richting de werkplaats.

Dj Hamida - Je danse quand même
Dj Sem - Sidi Sidi
Dj Sultan Nash - Twahacht Bladi
Alonzo - Elle T'a Tué
Konshens - Policeman
Fababy - Ma Petite

Algauw bereikte ik de werkplaats. Ik werd binnengelaten door de bewaker. Hij herkende me van gister.

Ik zag grote jongens drugs tellen, wegen, in zakjes doen, sorteren en lijsten bijwerken van wie er nog betaald moet worden. Het is hier een stuk killer dan bij Adil.

Ik liep naar boven en zag daar wijven voor vermaak staan. Oké. Ieuuw. Doe wat aan man. Dit is echt niet om aan te zien.

Zakaria merkte me op en kwam naar me toe lopen. 'Daar hebben we onze pittige dame. Jij gaat bij ons horen, eerst wil ik dat je met de kleinere dingen begint zoals, drugs wegen etc.
Als je je werk goed doet mag je joinen aan de grotere missies. Ook wil ik je leren schieten. Misschien kunnen we daar meteen mee beginnen.' Eindigde hij zijn verhaal.

We liepen een grote ruimte binnen met wapens. Allemaal verschillende soorten. Dit is elke drugsbaas zijn droom. Mashaa Allah. Tbarkellah.

Ik pakte een Smith & Wesson 500 S & W Magnum en begon met schieten.

Ik werk bij de Police, dus je snapt wel dat ik goed kan schieten. De jongens om ons heen en Zakaria zelf keken met open mond toe.

'Who's this BadBitch Bruh?' Riep er één. Ik blies op de pistool en pakte een doekje en maakte hem schoon, terwijl ik ze met een grote glimlach aankeek.

Zakaria keek me nog steeds net zo verbaasd aan. 'Mashaa Allah.' Kwam er piepend uit zijn mond.

Ik schudde met mijn hoofd en lachte ze uit. 'Weetje Sarah jij mag mee op een grote missie. Wanneer die gaat plaatsvinden, weet ik nog niet.'

'Ik vind helemaal prima.' Antwoordde ik.

Onderweg naar huis dacht ik na over hoe ik deze gast moest aanpakken.

Eenmaal aangekomen liep ik rechtstreeks naar mijn hotelkamer.

Ik deed mijn pyama aan en ging mijn gebeden inhalen. Ik had geen honger, dus ging ik maar wat liggen. Ik pakte wel een blikje Redbull om op te slurpen.

Ohja mijn telefoon. Ik pakte hem erbij en opende mijn appjes.

Mohsin: Chaymae waar the fuck hang je uit?!
Mohsin: Gaan we zien
Mohsin: Ik dacht dat we vrienden waren
Mohsin: Ik laat jou zien...
Mohsin: Ach laat ook maar
Mohsin: Van mij ga je geen last meer hebben

Ik scotte hem.

Adil: Chaymae, waar ben je?
Adil: Wallahi ik maak me zorgen om je!
Adil: Chaymae, laat wat van je horen?
Adil: Ik kan dit niet meer aan!

Ik antwoordde op Adil.
Chaymae: Alles gaat goed Adil
Chaymae: Maak je geen zorgen. Ik ben wat aan het regelen.
Chaymae: Alles gaat goed komen
Chaymae: Vergeet niet dat ik van je hou ❤

Ik opende de appjes van Leyla.
Oohjah maar natuurlijk ze zou me de foto's van die zemmel sturen. Ik opende de afbeelding.

Paar seconden later liet ik mijn telefoon vallen.
Zeg dat dit niet waar is.

Laat dit alsjeblieft niet waar zijn...


Een vervolgje van 870 woorden voor mijn lieve lezers. Ik ben erg ziek vandaag. Ik kom mijn bed bijna niet uit, toch moet ik om half twee Engels mondeling gaan doen. Wens me succes. Ik hou van jullie.

Niet vergeten te stemmen en te reageren dat maakt me al een stuk beter...

Met de vriendelijke groeten van Tranquila

Infiltrant Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu