17

1.9K 137 9
                                    

Ik zit hevig na te denken over hoe ik Zakaria moet aanpakken. Mijn geweldige hersenen hebben wat kunnen bedenken, na een poosje kraken. Ik moet eerlijk zeggen het is een Masterplan geworden.

Ik deed de wassing om te bidden. Na het bidden trok ik snel een trainingspak aan. Lekker simpel. Ik deed mijn groene lenzen in. Ik fixte mijn haar snel en pakte mijn tas met alle nodige spullen. Vervolgens liep ik naar beneden om te ontbijten.

Dagelijkse routine iets.

Ik stapte mijn auto in en reed naar de werkplaats.

Cheb Akil - Diroulha laakal
Cheb Houssem - Khatira Khatira
Cheb Houssem - Malgré Tfare9na
Frenna - Meisjes blijven Meisjes
Tyga - Switch Lanes

Ik racete het erf op, want te laat komen wil ik niet. Oeff.

Ik liep met grote passen naar binnen, waar ik Zakaria al zag zitten.

Masha'Allah wat voelt hij zich lekker.

Ik haalde hem uit zijn ego door een klap op zijn hoofd te geven. Dat wijf naast hem had het lef om mij scheef aan te kijken. 'Niet scheef kijken, staat je niet.' Zei ik droog. Zakaria keek geamuseerd toe. 'We hadden gesprek he.' Zei ik. 'Jaa klopt.' Zijn ernstige gezicht kwam weer tevoorschijn.

Khair Inshaa'Allah.

Ik liep hem achterna met een bonkend hart. Ik hoop dat hij mij spacende hart maar niet hoort.

Ik ging op een stoel zitten, hij nam plaats op een stoel tegenover me.

God maak het nog erger.

Hij keek me doordringend aan.

Begin nou maar.

De fucking zenuwen slopen me.

'Komt er nog wat van?' Vroeg ik nonchalant.

'Juist, ja.' Zei hij verward.

'We gaan volgende week naar Nederland. Jij gaat met ons mee. Er wacht ons een grote opdracht op. We moeten een maffia pakken genaamd,

Don Pablo Sghir...

Oké, kill mij.

Kill mij ff.

Gewoon heel ff.

Nee? Niet, oké. Ik doe het zelf wel.

Dit mag dus echt niet uit de hand lopen.

'Yeah, ik wacht al de hele tijd op die fucking spanning hierzo, maar het kwam maar niet.' Riep ik nonchalant uit.

Wat er vast raar uitzag ofzo.

Fuck my life. Ik ben echt mislukt.
In dit verhaal en in het echt, oké?

'Volgende week is de grote dag.' Zei hij met duistere ogen.

Denk maar 😂

Bereid je maar voor op jou dag, oké?

'Vanaf vandaag elke dag hier met de hele gang. Om alles uit te stippelen.' Zei hij.

'Of course, boss.' Antwoordde ik scheinheilig.

Dit is allemaal zo betreurenswaardig.

Ik verheug me echt zo erg op wat er allemaal komen gaat. Ik moet een fotograaf inhuren. Zodat ik dat vervloekte gezichtje van die verdomde Zakaria opnieuw kan afspelen met een zak patatje joppie op mijn schoot en 5 milka repen op de tafel.

Ja! Dat ga ik doen.

Masha'Allah. Wat heb ik toch creatieve hersenen.

Morgen weet ik dus ongeveer wat de plan van aanpak is. Zo kan ik ook mijn eigen plan uitstippelen.

Ik vraag me af hoe het er in Nederland aan toe gaat.

Hmmmm...

×

Salaaaaam,

Ik heb een deel geplaatst. Proud!
Yallah ik hou van stemmen en reacties! Hint *kijkt sneaky weg*

Mohim ik ben nog steeds ziek he.

😢😢😢😢😢

Byee ik praat teveel...

Infiltrant Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu