Ik werd wakker door Mohsin die in mijn wangen kneep.
'Chaymae.' Fluisterde hij.
'Je mag naar huis vandaag.' Vervolgde hij op een fluisterende toon.
'Hmpf.' Mompelde ik slaperig.
Holy shit! Ik mag naar huis.
Ik sprong overeind.
'Rustig aan eh zine.' Zei hij.
Bij het woordje zine kreeg ik een warm gevoel.
Vind ik hem nou leuk?
'Ik ga me ff omkleden, ik kom zo.' Zei ik tegen Mohsin.
'Isgoed schat.' Zei hij, terwijl hij mijn spullen opruimde.
Zo lieff.
Ik deed een simpele Nike pak aan en knalde mijn haren in een hoge staart.
Chaymae is weer back bitches.
Ik liep weer terug naar Mohsin. Ik zag hem al zitten op een stoel met mijn tas en spullen.
'We kunnen.' Zei ik. Hij liep op me af en gaf me een knuffel.
'Ik ben blij dat je weer de oude bent.' Zei hij.
Hij plaatste zijn lippen op mijn voorhoofd. Wat een lief gebaar is dat.
We liepen samen arm in arm naar zijn auto. Die van mij komt hij later ophalen.
We reden weg, op naar een nieuw begin.
Voordat ik opnieuw begin, moet ik eerst het hoofdstuk Adil afsluiten.
We kwamen aan bij mijn huis en Mohsin blijft bij me logeren tot mijn ouders weer terug zijn.
Hij bestelde pizza en kwam naast me zitten op de bank.
'Chaymae, voel je ook wat voor mij?' Vroeg hij uit het niets, terwijl ik op Netflix zat te surfen.
Ik dacht even goed na.
'Ik hou ook van jou, Mohsin.' Antwoordde ik toen.
Ik was er zeker van. Ik ga er ook geen spijt van krijgen. Inshaa'Allah.
We belandden in een innige omhelzing. We keken elkaar aan.
Zijn ogen gingen naar mijn lippen en bleven op mijn lippen rustten.
Oh God. Ongemakkelijk.
We kwamen dichter naar elkaar toe. De ruimte tussen ons kon je geen ruimte meer noemen. Ik voelde zijn zachte, warme lippen op de mijne. Hij ging met zijn tong langs mijn lippen.
Ik deed mijn mond open en liet zijn tong toe. Ik kreeg een raar gevoel, wat ik nooit eerder heb gehad.
Ik kreeg mijn eerste zoen van Mohsin. Wie had dat gedacht? Ik en mijn beste vriend.
We zijn uit de friendzone.
Bij Mohsin voel ik totaal iets anders dan dat ik bij Adil voelde.
Noemt men dit échte liefde?
We stopten met zoenen en hapten beiden naar adem.
Onze hartslagen waren onregelmatig, maar klopten toch als één hart.
Zijn wangen waren lichtjes rood en er ontstond een schattige glimlach op zijn gezicht, terwijl hij in zijn nek krabde. Ik wendde mijn blik af, omdat ik me schaamde.
Het is nu Mohsin en ik.
Mohsin & Chaymae.
Zo zal het ook op de uitnodigingskaart staan.
'Dus, wanneer kom ik je hand vragen?' Vroeg Mohsin alsof hij mijn gedachten kon raden.
'Wanneer mijn ouders weer terug zijn.' Antwoordde ik met een brede glimlach.
'Ik kan niet wachten.' Zei hij met een grijns.
De deurbel ging en Mohsin stond op om open te doen. Even later kwam hij terug met drie pizza dozen.
Hmmm lekker.
Ik ben echt een vreetzak. For real!Ik liep snel naar de koelkast waar ik vier redbull blikjes pakte en liep weer terug.
We hebben altijd een dozijn redbull blikjes in de voorraad. Is altijd handig!
We aten en dronken, terwijl we samen film keken.
Mijn oogleden voelden zwaar aan en na een tijdje viel ik in slaap in de armen van Mohsin.
×
Helluuuww,
Hier een vervolg, zoals jullie weten heb ik een nieuw verhaal Het leven van Jouad. Lees ook het speciale boek van Eenmansje.
Ps. Nogmaals bedankt voor de 4K reads. Op naar meer Inshaa'Allah. Dit verhaal is helaas bijna ten einde, maar treur niet er komt een deel twee Inshaa'Allah. Hoe of wat horen jullie nog.
Stem, reageer en volg.
Bij voorbaat dank!
Tranquila