13

1.9K 155 8
                                    

Ik viel in een diepe slaap. De volgende ochtend werd ik gewekt door mijn ringtoon. Oeff. Ik wordt gek.

Het was Leyla. 'Wat is er?' Viel ik met de deur in huis. 'Chaymae. Er is iets verschrikkelijks gebeurd.' Zei ze. 'Wat dan? Vertel eh hmara.' 'Hij....hij heeft me ver....kracht. Mijn maagdelijkheid heeft hij van me ontnomen.' Zei ze snikkend. 'Eh tamza. Hoe vaak heb ik je gewaarschuwd he! Wie was die zemmel dezeb hé, zeg!' Riep ik. 'Het was die van laatst in de Mac waar ik over vertelde.' Zei ze zachtjes. 'Stuur foto eh izan. Kom me niet zeggen dat je hem niet hebt.' 'Jeweel ik stuur de foto nu jou kant op.' Zei ze. 'Doe rustig aan hé. Ik hou van je! Ik moet wat zaken regelen. Sorry dat ik er nu niet voor je kan zijn, maar geloof me. Hij gaat zijn kaulo verdiende loon krijgen!' Schreeuwde ik. 'Doe rustig aan alsjeblieft Chaymae.' 'Geen zorgen.'

Ik hing op en deed de wassing om te bidden. Na het bidden ging ik beneden ontbijten. Nadat ik een heerlijke eitje met stokbrood en croissantjes naar binnen heb gewerkt liep ik naar mijn hotelkamer. Ik klapte mijn MacBook open en surfte wat op het internet.

Ik vroeg me af wat Adil en Mohsin aan het doen zijn. Ook vroeg ik me af hoe Leyla zich wel niet moest voelen. Ik heb haar zo vaak gewaarschuwd en kijk eens nu. Mashaa Allah. Ik kan hier zo boos om worden. Dat wijf he! Ze betekent de kaulo wereld voor mij, ookal laat ik dat niet altijd even goed merken.

Yaa Allah. Help ons!

Ik kleedde me om in een simpele spijkerbroek met scheuren bij mijn knieën. Ik deed er een geel blousje bij aan en grijze slangenprint instappers. Met een grijze tas. Ik dropte alle spullen in mijn tas. Ik deed nog snel mijn makeup goed. Nog ff die welbekende groene lenzen. Mijn haar liet ik gewoon los.

Ik liep naar beneden en toen naar de parkeerplaats. Ik startte mijn auto op en knalde mijn muziek weer aan;

Dj Tahiro - Bla Bik Hyati
Jeon - Bon Vibe
Major Lazer - Boom
Lacrim - C'est Ma Vie
Cheb Riahi - Aadab Galbi

Na een tijdje kwam ik aan. Ik stapte uit, streek mijn kleren ff goed en liep naar binnen. Gelukkig is het vrij rustig.

Ik zocht met mijn ogen de jongen van gister. Ik zag hem in de VIP gedeelte zielig op zijn telefoon.

'Hewaa. Ik kom voor Zakaria.' Zei ik. 'Ohja. Als je ff meeloopt.' Antwoordde hij.

Ik liep hem maar achterna. Hij liep een kamertje binnen, waar ik iemand zag zitten met zijn rug naar me toe.

'Hewaa Zaka. Dit is de chick van gister.' Zei hij. 'Pardon ik ben geen chick haal het nog één keer in je hoofd me zo te noemen en dan gaan we zien.' Riep ik geïrriteerd uit.

'Zo een pittige dame hebben we wel nodig.' Onderbrak Zakaria ons.

Yeaah dit gaat de goede kant op...

'Aan wie heb ik het genoegen?' Vroeg hij.

Ieuuuuww. Doe normaal, pleaasse.

'Sarah Bellaroussa Amer.' Antwoordde ik.

'Prachtige naam heb je.' Zei hij.

Ik vergeleek hem met Adil. Adil is zo veel anders. Deze hier voor mij is een dikke player denkt alleen aan drugs, geld en wijven dat zie je gewoon aan hem.

Gadver...

Niet wetend dat deze gast meerdere mensen pijn heeft gedaan. Geestelijke en lichamelijke pijn...

Vandaag heb ik live vier vervolgjes erin geknald. Wauuuw.
Mashaa Allah. Mohim. Dit was het dan voor deze week. Na de toetsweek zal ik weer verdergaan.

Jullie stemmen en reacties motiveren mij.

Groetjes,

Tranquila

Infiltrant Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu