5

2.5K 156 31
                                    

Ik gaf antwoord...

'Fakka Adil, ik wil bij de gang.' Ik hoorde geschater aan de andere kant. Lacht hij me nou uit? 'Wat lach je? You Fucking Junkie. I got homies, money and Cocaïna.' Het geschater was gestopt. Yeah ik heb de snaar geraakt. Mohsin gaf me een knipoog. 'Oké, ik zie je morgen in Dar Mok.' Hij hing op voordat ik kon antwoorden.

Ok dan niet.

Mohsin gaf me een box en deed me na. 'You Fucking junkie. I got homies, money and Cocaïna.' We gingen allebei stuk. Onze leidinggevende kwam binnen. 'Blijkbaar gaat het goed.' Zei hij. 'Ja, dat zeker. Morgen hebben we afgesproken.' 'Topwerk!'
'We hebben wel wat connecties nodig en drugs, anders overtuigen we hem niet. Dan moet we zien te komen bij de echte BigBoss.' Ik keek Mohsin aan. 'Bij El Patron.' We schoten in de lach.

'Nou ik laat jullie weer. Alles wordt geregeld. Onthoud niemand mag hier wat over weten. Knoop dat goed in je oren. Laat niks aan ze merken.'

'Je moet je thuis voelen in dat wereldje.'

Zo liep hij weg.

Ik ging weer naar huis. Ik gaf Mohsin nog een knuffel en liep naar me waggie.

Ik deed wat muziek op;

Maître Gims - Habibi
Major Lazer - Light it up
Alrima - Doucement
Alrima - Missile
Mohamed Reda - Majnoun
Mo Temsamani - Tadbath Tashamrasht
Mo Temsamani ft Boef - Lauw

Boef, gewoon boef man, gewoon mijn man...❤😍

Ik kwam thuis aan en groette mijn ouders. Ik deed mijn haar weer goed en ging naar Leyla, want we hadden afgesproken.

Ik wachtte op haar in de Mac. Ze kwam aanwaggelen. 'Zine dyelliee. Kom eh tamza.' 'Chaymae! Eh heks. Kifesh je negeert me op wesh ben je psychisch ofwat precies?' 'Houjebek je zet schande in de Mac. Zet je kontje rustig, want mijn maag praat Hongaars met mij.' 'Ja, nu je het zegt mijne ook. Helemaal niet. Joune praat Chinees.' 'Leyla hou je kaulo bek dicht eh zeekoe.' Zei ik geïrriteerd.

Eten boven alles...

Ik stond op om voor ons te bestellen. Na een tijdje konden we eten.
'Vertel is over je nieuwe vlam. What's happend allemaal?' 'Ja, omygod. Je wilt niet weten.' 'Eh gestoorde chick vertel nou maar.' 'Kijk ik liep dus zo. In ene reed er wahed lekkere witte Merrie langs met geblindeerde ramen. Dus ik dacht wayyeemma klaar dit is mijn man. Toen deed hij raampje omlaag. Ik kreeg echt een hartverlamming. Pchooww hij was goddelijk man. Getrimd baardje alles. Goed verzorgt. 'De ideale drugsdealer' onderbrak ik haar met een diepe zucht. 'Chaymae als je hem ziet he. Hij is een Mashaa Allah waard.' Negeerde ze mijn opmerking. 'Zijn gedrag is zeker een Tbarkellah waard of niet.' 'Chaymae niet zo vooroordelen eh kehbibi.' 'Je moet niet aan relaties beginnen Leyla, dat heb ik je zo vaak verteld, maar je luisterd nooit en je eindigt ook nog is met een broken heart. Denk je dat je je hart elke keer weer kan vast lijmen ofzo. Op een gegeven moment valt je hart gewoon uit elkaar Leyla.' Zei ik. 'Dat zullen we zien.' Zei. 'Dat zullen we zeker zien' antwoordde ik.

We hebben dat onderwerp verweg gestopt en hebben genoten van het eten. Ik ben nu weer thuis. Heb mijn gebeden ingehaald. Nu ben ik een beetje aan het Netflixen. Heerlijk.

Ik vraag me af wat ik moet verwachten morgen. Zou het uit de hand lopen. Of zal het allemaal vlekkeloos verlopen. Wie weet...?

Laat me weten wat jullie ervan vinden. Much love!

Lees ook mijn andere verhalen Vals Beschuldigd, The Murder en The Murder II.

Bij voorbaat dank.

Kusjes Tranquila

Infiltrant Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu