27

1.8K 125 22
                                    

Ik werd wakker in de ochtend door een snurkende Leyla.

Ze kan ook nooit een keer slapen en niet snurken. Dat kan ze gewoon niet en dan zegt ze dat ik raar ben.

Gast ik ben kaulo normaal.

Ik belde Adil op.

Na een paar keer overgaan nam hij op. 'Yoo met Adil.' Zei hij met een ochtendstem.

Like Wauw Bitch Where The Hell Did You Get That Voice From.

'Hey, met Sarah.' Antwoordde ik.

Ik vind het zo erg om te moeten liegen over mijn naam en hij heeft echt geen idee.

'Adil, luister naar me. Heel goed. Dit is dringend. Je moet alles wat in je werkplaats ligt verplaatsen naar een andere schuilplek. Er mag daar niemand meer rondlopen. Letterlijk niemand. Jij ook niet. Doe wat ik je zeg. Je zult geen spijt krijgen. Er gaan dingen gebeuren, Adil.' Ratelde ik op een dringende toon.

'Dafuck, Sarah. Waar praat je over?' Zei hij slaperig.

'Adil, doe wat ik zeg!' Schreeuwde ik gefrustreerd.

'Alles moet weg daar. Hoor je me!' Riep ik over mijn toeren.

'Alles!' Schreeuwde ik weer.

'Oké Sarah, maar als je weer terug bent verwacht ik een grote en duidelijke uitleg van je. Dit accepteer ik niet meer.' Zei hij met een tikkeltje woede.

'Jah Adil.' Zei ik zuchtend.

Ik hing op en kleedde me om. Ik liet Leyla maar lekker liggen en ging naar beneden om te ontbijten.

Hmmm ei met stokbrood...

Na het ontbijten liep ik richting mijn auto. Ik moet naar de werkplaats om mijn plan te laten plaatsvinden.

Playlist on;

Kid Ink - Hotel (Balkan Remix)
Ismo - Geblessed
Lyna Mahyem - Tiens Ca
Djadja & Dinaz - Je Fais Mes Affaires
Ismo - Aicha
Cheb Nidal - Hram 3lik Hram
Khaled ft. Pitbull - Hiya Hiya
Khaled ft. Diana Haddad - Mas ou Louly
Balti ft. Mister You - Baltigataga (erakh la)

Ik stapte uit en deed de auto op slot. Ik liep naar binnen waar iedereen al bezig was. Soms denk ik echt hebben ze niks te doen? Slapen ze hier ofzo?

'Damario, habibi.' Schreeuwde ik.

Niemand keek om 😂.

Ze hebben geleerd hoor.
Snelle leerders.

'Ma belle fille.' Zei Damario.

'How is life?' Vroeg hij. 'Really good babe, and yours?' 'Ma life est aussi bien.' Antwoordde hij.

'Yallah kom we gaan schieten.' Riep ik naar Damario.

Dit is onderdeel van mijn plan.

Schietzaal is dicht bij het kamertje van Zakaria. Ik moet weten wat hij weet, maar ik heb het gevoel dat ik niks ga vinden.

We liepen naar de schietzaal.

'Ik ga ff naar de wc.' Zei ik na tien minuten.

'Isgoed.' Antwoordde Damario.

Ik liep snel naar het kamertje van Zakaria. Ik keek achterom of er niemand achter me aan liep.

Voel me net James Bond. Ik liep met grote stappen en vergat niet om om me heen te kijken.

Ik kwam aan bij het kamertje.

Shit Zakaria is daar.

Op naar plan B.

Ik klopte aan en ging naar binnen.

'Zakaria ik wil met je praten.' Zei ik.

'Zeg het is.' Antwoordde hij.

'Kij-.......Auuuuww!' Schreeuwde ik.

'Haal water voor me snel.' Zei ik. Ik deed alsof ik pijn had in mijn buik.

Ik begon lichtjes heen en weer te gaan met mijn hoofd wat er echt niet uit zag.

Hij keek me argwanend aan.

'Sneeell. Ik heb pijn.' Fluisterde ik.

Uiteindelijk liep hij toch weg om water voor me te halen.

Hehe.

×

Salamou Alaykoum,

Geniet van dit deel schatjes.

Stem en reageer liefjes. We moeten de 4K bereiken.

Follow me!

Als jullie vragen hebben over mij drop dat in de reacties. Vertel ook wat over jullie. Lijkt me leuk om te weten.

Groetjes,

Tranquila

Infiltrant Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu