'Neeee! Begrijp dit niet verkeerd. Wollah ik kon niet anders. Ik hou van je!' Ik kreeg het eindelijk over mijn lippen. Ik zag de verbijstering in zijn ogen. 'Ik hou ook van jou, maar dit kan niet. Wollah dit kan niet.' Ik hoorde schoten. Alles werd zwart voor mijn ogen. Ik begon me duizelig te voelen en viel neer.
Een heerlijk zacht briesje kwam onze kamer binnen. De gordijnen van het balkon gingen zachtjes heen en weer. Het heerlijke warme, stralende zonnetje scheen via het balkon naar binnen.
Naast me lag een slapende Mohsin. Ik kan me geen betere man wensen.
Ik dacht terug aan mijn droom of eerder gezegd mijn nachtmerrie.
Herinneren jullie je nog mijn nachtmerrie aan het begin van dit boek, hoofdstuk 1.
Ik heb vandaag weer dezelfde nachtmerrie gehad.
Het is nu ongeveer zes maanden later. Ik ben pas drie maanden met Mohsin getrouwd.
Van Adil heb ik niks meer gehoord. Ik besef nu pas hoe erg ik hem mis.
Ergens zit hij nog in mijn hart. Ik denk elke dag aan hem. Wat zou er met hem zijn? Is hij toch opgepakt? Is hij weer verdergaan in de onderwereld?
Ik probeer zo min mogelijk aan hem te denken, wat me totaal niet lukt.
Ik stond op en ging douchen. Ik deed mijn neon roze CK lingerie aan en trok een wit jurkje aan.
Ik liep naar beneden en zette het ontbijt klaar. 'Mohsin,' schreeuwde ik zo hard mogelijk. Waarschijnlijk zit hij in de badkamer. Ik liep weer naar boven en treftte hem inderdaad in de badkamer aan. Hij had alleen een boxer aan.
Ik moet hier nog steeds aan wennen.
Hij liep naar me toe, terwijl hij zijn borstkas droogde. Zijn haar druppelde, wat er echt schattig uitzag. Ik bleef hem aankijken. Hij is zo knap, zo mannelijk en heeft een geweldig karakter.
Hij grijnsde even. Toen zette hij zijn warme, zachte lippen op de mijne en zoende me ruw. Ik ging met mijn handen door zijn haar. Hij tilde me op en ik legde mijn benen om zijn middel.
De hevige zoenpartij ging nog even door en toen stopten we beiden snakkend naar adem.
'Kom het ontbijt staat klaar,' zei ik hees.
Hij kneep in mijn wangen, voordat ik weer wegliep.
'Ik kom eraan hyaati,' zei hij nog.
We zaten samen te ontbijten. Vervolgens gingen we ons omkleden om te winkelen.
Ik trok een witte broek aan met een legergroen blousje tot over mijn knieën. Ik speldde een witte hoofddoek op mijn hoofd en deed mijn witte Valentino hakken aan.
Mohsin had een Army Valentino polo aan met een witte broek en legergroene Valentino sneakers.
Goalss 😍
We liepen samen naar zijn auto en reden met muziek op het hardst naar Amsterdam.
Je hebt het nu wel leuk. De ideale man, prachtig huis, auto's en geld.
Maar schijn bedriegt...
×
Helloo dames,
Het duurde ff, maar daar ben ik weer.
Terug van weggeweest.
Mohim dit wordt nog leuk G.Stem, reageer en volg!
Much love voor jullie zinaa's.
❤