15

2K 146 21
                                    

Ik besefte het nog niet helemaal. Het drong maar niet tot me door. Heeft hij haar verkrácht. Hij is dus haar verkrachter. Wat is er mis met deze gast? Hij doet letterlijk iedereen pijn.

Ik heb nu niet één appeltje met hem te schillen, maar fucking twee.

Twee hé! Besef die gewoon.

Tering-verrekte-kaulo-zemmel-dezeb.

Zo hebben we dat ook weer gehad.

Maar ff serieus waarom draagt hij zo een haat in zijn hart? Heeft hij dan zo'n zwart hart. Dat hij mensen vermoord én ook nog eens verkracht.

Hij zal zijn verdiende loon krijgen binnenkort.

Ik besloot om maar te gaan slapen.
Met mijn gedachtes bij Zakaria en Adil viel ik in een diepe slaap.

De volgende middag

Ik werd om 12 uur wakker en stond op om te douchen. Fajr heb ik al op tijd gebeden. Na het douchen deed ik een boyfriend broek aan met een witte CK shirt. Ik deed mijn haar in een hoge staart. Ik had geen zin in makeup, dus deed ik alleen mijn groene lenzen in. Ik trok mijn witte Birkenstocks aan en pakte mijn tas en zonnebril.

Ik huppelde zowat naar beneden om te ontbijten. Ik nam een eitje met stokbrood. Waarom is dat zo lekker? Vertel mij.

Na het ontbijten liep ik richting mijn auto en stapte in. Ik werd door een kaulo rare moss gechant.

Ieuuuuww...

Ik rolde met mijn ogen een keer of tien en stak mijn middelvingers op terwijl ik een grote grijns op mijn gezicht had. Hij liep chagrijnig weg. Lekker voor hem. Moet hij maar niet iemand chanten van hoger niveau. Oké. 😏

Ik was mijn muziek door die gast vergeten aan te zetten. Dus knalde ik het snel aan;

Samar Ray - Hbibi Malou
Finez Movement - No Long Things
Charly Black - Girlfriend
SBMG - Langs je rij
Inna - Bad Boys
Dj Cassious - 442

Ik reed de werkplaats op en liep rechststreeks naar binnen. Ik werd hier en daar gegroet.

Yaass. I am Famous Biaaatchess.

Ik ging op een bank zitten en wachtte op die kemara van Zakaria. Vieze vuile verkrachter. Vieze vuile moordenaar.

Hij kwam aanlopen met een uhuum kehba aan zijn zijde. Mashaa Allah.

'Sarah Bellaroussa Amer, fijn je weer te zien.' Zei hij iets te enthousiast.

'Waarom zo enthousiast.' Vroeg ik argwanend. 'Ik wordt gewoon automatisch blij als ik jou zie.' 'Doe maar niet, oké?' Antwoordde ik.

'Kom we gaan wat trainen.' Zei hij. Hij gaf me een adidas legging met een adidas croptop. 'Moet ik dit aandoen?' Vroeg ik met een scheve blik. 'Ja dat is het enige dat we hebben.' 'Oeff, oké dan.'

Ik trok die kaulo kleren aan met Nikes eronder en begon met trainen. Ik werd hier en daar aangestaard.

Oh God verlos mij.

'Wauuuww Your Fucking Body Babe.' Zei een Niggah zwoel.

God Damnn doe normaal gast.

Ik rolde met mijn ogen. 'Kun je weg ik probeer te trainen, kaulo zemmel. Dus beweeg die kont naar de deur.' Zei ik. Hij liep weg zonder nog wat te zeggen. Dat krijg je ervan kaulo moss.

Denken ze serieus dat elk meisje zo uit is op die aandacht.

Ga je kont likken ofzo...

Salaaaamm skaatjuuuhs,

Ik heb snel een deel geschreven voor jullie. Laat horen wat je ervan vindt.
Reageer en stem.

Bij de 25 stemmen ga ik verder.

Yallah Byee

Tranquila

Infiltrant Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu