Ik haastte me als een gek. Ik heb me weer eens verslapen. Ik trok mijn Nike pak aan met mijn nieuwe Nikes en een zwarte Nike Fc pet. Ik deed mijn haren los, at snel een broodje en deed mijn jack aan. Ik pakte mijn tas met alle nodige spullen.
Je kent het wel...
Ik liep naar mijn auto en gooide mijn muziek weer aan.
'Wesh hada ay lafre9 s3ib ou robta zoghbiya.'
Chippie el Berkani - Wesh Hada
Fnaire - 3echa9a Mellala
Zina Daoudia - Aatini Saki
Rihanna - Work
Jonna Frasser - Laat niet losIk liep naar binnen rechtstreeks naar de kleedkamer. Ik gooide weer mijn groene lenzen in mijn ogen. Beetje makeup. Deed snel mijn RayBan zonnebril op en zocht Mohsin.
'Chaymae!' Riep hij door de gang. 'Mohsin.' Zei ik terwijl ik op hem sprong en knuffelde.
Hij is mijn mattie. You know?
Hij knuffelde me strak terug net alsof ik hem nooit meer ga zien. Hij liet me na een tijdje weer los en keek in mijn ogen.
'Je bent veel knapper als je er als de echte Chaymae uitziet.' Zei hij na een tijdje.
'Uuhm, dankje.' Antwoordde ik. 'Laten we gaan. De grote dag is aangebroken. Heb er zin in man.' Zei hij.
'Wallahi, ik ook.' 'Waag het wat te doen.' Zei hij met een dreigende blik. 'Zoals?' Vroeg ik sneaky. 'Dat weet je wel.' Antwoordde hij lichtelijk geïrriteerd.
Ik liet het maar zo en liep naar de auto van Mohsin.
Echt vermoeiend is hij. Hij startte de auto en reed met snelle vaart naar Dar Mok. Hij is echt gestrest, maar ik zou van me God niet weten waarom.
Ik kneep in zijn hand. Zijn ogen rustten op mijn hand. Hij werd nu echt lijp volgens mij. Ik zal nooit meer in zijn hand knijpen, want dat werkt echt averechts bij hem.
'Mohsin, doe rustig man.' 'Hou je bek dicht je stoort me.' Siste hij. 'Wauuw. Doe maar rustig hoor. Voortaan pak ik wel mijn eigen auto. Dan zit ik je niet meer in de weg.' Kaatste ik terug.
Dat deed hem wat. Hij heeft meteen spijt van wat hij had gezegd.
But I don't Care. ✋
We liepen naar binnen. Ik zag Adil met een goedkope wijf op zijn lap.
Uurgh. Waarom ergert het me?
Ik liep er op af en duwde dat wijf van zijn schoot. 'Adil we kunnen.' Zei ik met een veelbetekenende blik.
'Isgoed. Ik kom eraan.' Antwoordde hij. Ik gaf dat wijf één van mijn vele vieze blikken en liep weg naar achter.
Mohsin hield me vast bij mijn schouder. 'Wat zit je aan mij. Rare gast.' 'Sorry van net.' Zei hij oprecht.
'Oh dat. Dat boeide me niet eens. Dusjah.' Kaatste ik verveeld terug.
Hij haalde zijn schouders op en ging op zijn telefoon. Vanaf mijn ooghoeken probeerde ik zijn vervloekte telefoon te scannen.
Mislukte Poging. 🔫
Ik ging voorzichtig en onopvallend dichterbij hem staan.
In ene zag ik Noortje staan met een hartje.
Hartje nog wel hé! Besef, besef. Serieus besef die gewoon ff. 😡
Oké gaan we zien.
I'll play the game back.Adil kwam aan lopen. 'Fakka! We gaan naar de werkplaats.' Zei Adil. 'Saff, hoe gaan we?' Vroeg ik.
'Met twee auto's. Sarah jij gaat bij mij en Yassine jij gaat in jou merrie.' Zei Adil.
Lekker branden 🔥
'Bye Yassine.' Wreef ik er lekker in.
We kwamen aan bij de werkplaats. Ik zag talloze jongens pakketjes wegen, tellen, sorteren, noteren.
Wauuuw. Ik keek met open mond toe. Adil keek me amuserend aan. 'Het bevalt je zie ik.' Zei hij. 'Enhoe!' Riep ik enthousiast.
Hij liet ons zien hoe alles moest en legde ons van alles uit.
Nou gaat the Game beginnen...
Heey
Ik heb mijn turbo aangeknalt en een deel gedropt. Nu is het aan jullie om te stemmen en te reageren.
Bij 20 stemmen plaats ik 2 delen.Kusjess
Tranquila