40

1.9K 131 21
                                    

Ik reed in mijn auto op weg naar middle of no where.

Ik voelde wat nattigs op mijn shirt. Ik keek naar mijn buik en zag bloed op de plek waar ik geschoten was.

Mijn wond ligt open.

Ik heb een tijdje in coma gelegen na de gebeurtenis. Wat er is gebeurd die dag weet ik niet.

Ik besloot om naar het ziekenhuis te rijden, want ik ben veel bloed verloren.

Ik reed harder. Ik heb geen tijd te verliezen.

Ik stapte uit en wankelde naar binnen.

'Mijn wond ligt open,' zei ik tegen de mevrouw achter de balie.

'Ik haal een rolstoel voor u,' zei ze en liep weg om een rolstoel te halen.

Ik ging in de rolstoel zitten. Ze reed me naar een kamer. Niet veel later kwam er een arts naar binnen die mijn wond reinigde en hechtte.

Ik moest die avond in het ziekenhuis blijven voor de zekerheid.

Ik deed mijn ogen dicht en dacht na over mijn leven.

Ik werd wakker door een hand op mijn buik. Ik schrok overeind en deed mijn ogen wagenwijd open.

Bij het zien van Adil's natte gezichtje kwam er een golf van geruststelling.

Toen schoten de gedachten naar boven van wat er die bewuste dag gebeurde.

'Weg,' zei ik enkel.

'Alsjeblieft. Luister naar me. Hij heeft gelogen. Je hebt helemaal niks gedaan. Ik weet wat er is gebeurt. Leyla heeft alles verteld, omdat ze zich schuldig voelde. Ze heeft me alles vertelt van begin tot eind. Vergeef me. Ik heb je voor niks slecht behandeld. Zo had ik dit nooit gewild. Alsjeblieft, geef me één kans. Je zult er echt geen spijt van krijgen. Ik smeek het je,' snikte hij.

Ik deed mijn ogen weer rustig open en keek hem aan.

Ik kan hem niet zo aanzien.

'Adil. Ik neem je niets kwalijk,' antwoordde ik.

Hij maakt me zwak. Hij maakt me duizelig. Hij is mijn zwaktepunt.

Voor hem heb ik alles opgegeven.

Ik en Mohsin zijn gescheiden. Ik heb van hem gehouden heel erg zelfs, maar zo zie je maar dat je niet altijd de perfecte partner hebt.

Tussen mij en Adil gaat het perfect. We hebben het samen uitgepraat en volgende week komt hij mijn hand vragen.

Bij Adil voel ik me anders. Adil is mijn echte liefde. Mijn gevoelens voor hem zijn onbeschrijfelijk. Zo zie je maar hoe ik eerst rustig werkte en dat ene telefoontje op die bewuste dag alles heeft veranderd.

Ik ging als infiltrant de onderwereld in en kwam eruit als één van hen.

×

Haay schatjuuhs,

Hier is een deel. Sorry voor het lange wachten, maar ik heb besloten dat er nog een paar delen bij komen dan kan je zien hoe het leven van Adil en Chaymae eruit ziet en een flashback van hoe ze alles heeft uitgelegd aan Adil.

Bedankt voor de eerste plek en voor de 8K reads op naar de 9K.

Much love

Infiltrant Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu