Hij kwam mijn kant oplopen.
Gaassst 20 meter afstand. Alstublieft.
Cause mijn adem stinkt.
'Yoo.' Zei hij met een grijns.
Kijk wallahi deze gast mag ik echt niet. Damario wel, maar deze?
Echt niet. Hij grijnst. Dat is echt erg.
'Hoi, homo.' Zei ik dat laatste mompelend en verveeld.
Ik bedoel ik heb geen zin in ruzie met die spierhunk.
Hij mag me ook totaal niet, zie ik. Want hij kijkt nu kapot scheef.
Schever dan scheef. Echt allerscheefst.
Ik haat hem gewoon. Ik voel ook dat hij echt veel gaat verzieken voor mij.
Ik maak hem af.
Ik ging in gesprek met Damario, zodat dat hoofd van die spierhunk weg zou gaan. Hij ging nog weg ook nog, maar hij nam die spiermassa mee.
I don't care.
Damario had trouwens zo mijn broer kunnen zijn. Hij is awesome net als ik. Soms ben ik wel mislukt, dat wel.
Maar nu ff niet.
We liepen allemaal naar boven de trappen op.
Ik zag een groot bord met de werkplaats van Adil erop.
Vieze vuile matennaaier dat hij is.
Ik slikte de brok met moeite weg.Zakaria legde alles uit. Hoe hij wil aanvallen en alles, maar meneertje heeft geen Inshaa'Allah gezegt.
En als je dat vergeet, kun je je plannen ook gedag zeggen.
Bye Bye! ✋
Ik heb ook een grote rol in zijn mission. Namelijk ik ben bij hem dan. Zehma hij denkt bodyguard ofzo. Ik ben rustig een meisje, dat goed kan schieten.
That's it.
Ik heb personen nodig die mij die dag moeten helpen. Hmmm.
Of nee ik heb een veel beter idee.
Vandaag heb ik echt mijn hersenen gekraakt.
Ik maak Zakaria wijs dat het slimmer is om de boel daar af te branden. Dan hebben ze geen bewijzen tegen Adil.
'Zaka, ik heb een gruwelijk plan.' Kijk we gaan daar heen. Mohim je weet en dan branden we daar alles af inclusief die ene Don Pablo Sghir ofzo.' Zei ik enthousiast.
Bijna en ik zei zijn echte naam. Dan gaat Zakaria denken van hoe weet je dat, want hij heeft nooit gezegd dat hij Adil heet.
Bijna. Pfff. Elhamdoullilah.
'Ik denk erover na, saffe.' Zei hij. 'Ja isgoed, neem je tijd.' Antwoordde ik vrolijk.
Soms ben ik echt een scheinheiligerd. Niet zo een kleine ook.
Maar jah dat moet dan ff.
Ik reed weer terug naar het hotel, waar ik Leyla aantrof in het restaurant.
'Bitch, jij gaat mij nu vertellen wtf er aan de hand was net.' Schreeuwde ik terwijl het spuug in de rondte vloog.
Ieuuuw.
'Nou kijk, ik miste je zo erg.' Zei ze snikkend. 'Niet liegen Leyla, wat is er en nu eerlijk.' 'Oké, wallahi ik weet niet wat ik moet doen. Ik heb zelfs zelfmoordneigingen. Ik weet dat jij die flikker iets aan gaat doen. Of je hebt het al gedaan.' Zei ze met gespleten ogen. 'Ben er mee bezig.' Antwoordde ik kortaf.
'Zet je over hem heen. Hij heeft je verdomme verkracht. Hij heeft je kaulo maagdelijkheid afgenomen. Besef die ff.' Zette ik haar op haar plek.
Hoe durft ze zich nog druk te maken om hem?
Yaa Allah help deze mensheid...
×
Helluuw. Daar ben ik weer ik ben flip de beer. Wie wordt het deze keer?
Mohim ik begin weer beter te worden elhamdoullilah. Hier een deel speciaal opgedragen aan @blessed_midaria
Greettzzz