4

2.5K 172 46
                                    

Ik werd van alle kanten bekeken en nagefloten. Yaa Allah daar gaan we dan...

Ik liep op een jongen achter de bar af met Mohsin op mijn hielen. Hij schenkt letterlijk iedereen wahed khataarlijke blik dat je gewoon gaat schijten in je broek.

'Hey, mag ik je wat vragen?' 'Ja tuurlijk een dame als jij altijd' zei hij met een hinderlijke grijns. Ik ga bijna kotsen. 'Ik zoek Adil.' 'Weet je het zeker dame?' 'Noem haar niet zo' onderbrak Mohsin hem. 'Pchooww rustig gast.' 'Mohim eh zine, als je het zeker weet dan geef ik je z'n lyca saffe? Ik waarschuw je alvast weet wat je doet en niet met hem spotten. 'Isgoed, dankjewel he.' 'No Problem zine.'

Ik zag dat Mohsin zich aan het inhouden was. Hij stond op uitbarsten en liep rood aan van woede. Wat is hij sexy man...

Focus!

Ik pakte het briefje met het nummer van Adil aan. Adil Dangaarusz.
Alleen die naam al....

'Yassine, kom.' Hij gaf een kort knikje en liep voor me. Even later zei hij 'loop voor me.' Ik wou hem tegenspreken, maar hij keek me met een dodelijke blik aan. De blik van nu-doorlopen-ik-wil-niks-horen-dus-beter-hou-je-je-bek-dicht.

Ewaa die blik.

Eenmaal in de auto barstte hij los. 'Vieze zemmels wat denken ze. Afgelikte shoarmabroodjes. Tfoe man. Had je ze gezien wella. Beetje levenloos die hopeloze kehba's likken en scannen. Beetje poffen van die shisha en dan pakken ze hotelletje. Wellou respect man. Tfoe. Komen ze jou ook nog chanten. Ik zag gewoon hoe ze jou uitkleedden met hun verrekte kaulo tering ogen. Wat je ogen noemt. Scanapparaten.'

Hij sloeg op het stuur. Ademde diep in en weer uit. Ik kneep ff in zijn hand en aaide over zijn schouder. 'Mohsin rustig. Je maakt je druk om niks. Ik ga mezelf toch niet verlagen naar hun niveau. Ik weet dat die jongens op verkeerde dingen uit zijn. Ik heb mijn verstand nog hè.'

'Ja Chaymae, dat weet ik. Toch kan ik er niet tegen.' Zei hij met een diepe zucht.

Hij keek me iets te lang aan naar mijn gevoel en streek over mijn wang. Mijn wang bleef tintelen en ik werd erg warm. Wat is dit voor verschijnsel?

Hoogstwaarschijnlijk ben ik nu zo rood als een rijpe versgeplukte tomatish. Gelijk heb ik schande gepakt. Fdiha.

Hij startte de auto. 'Als je eens wist wat je met me doet' mompelde hij. Heb ik vast verkeerd gehoord. Maarjahh.

Ik deed wat muziek op om de stilte te verbreken.

Ouasside - Golddigger
Dj Cassious - LaLaLa
Melissa Steel - Kisses for Breakfast
Rihanna - Work
Jonna Frasser - Ik zag je staan

We zijn weer terug. Ik liep naar de kleedkamer en ontdeed me van al die neppe shit.

Hehe! Nu voel ik me weer mezelf.
Ik liep naar kantoor en zag Mohsin al zitten. Hij schonk me een zwakke glimlach en wenkte me om te komen zitten.

Ik pakte het briefje met de telefoonnummer erbij en belde anoniem.

Na een paar keer overgaan nam hij op.

'Fakka, met wie dan?' Ik was ff stil. Mohsin gaf me een geruststellende blik en een blik van praat-je-kan-het.

Ik gaf antwoord...

Bonjour ya mon amour,

Ik heb een deel geschreven had er echt zin in. Vertel me wat jullie ervan vinden. Als jullie ideeën hebben hoor ik dat graag. Je t'aime beaucoup.

Yalla Byee! ❤😙

Infiltrant Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu