33

1.8K 138 25
                                    

Ik stond op van de bank en liet Mohsin lekker verder slapen. Ik friste mezelf op in de badkamer en trok wat anders aan.

Ik liep weer naar beneden om het ontbijt klaar te maken.

Ik zette alles klaar en maakte ne3ne3 thee. Ik schonk het in theeglazen en liet het even koud worden.

Mohsin kwam de keuken inlopen en gaf me een kus op mijn voorhoofd.

Ik schaam me nog steeds na gister.

Hij gaf me een lange, warme knuffel.

De knuffels van Mohsin hé...

Vandaag komen mijn ouders terug uit Marokko. Ik ga ze ophalen van Airport Amsterdam.

'Mohsin, vandaag ga ik mijn ouders ophalen. Wil je mee?' Vroeg ik.

Hij keek me even moeilijk aan.

'Jaa isgoed.' Zei hij toen.

Mijn ouders kennen hem al en ze hebben hem altijd al een goeie jongen gevonden.

Na het ontbijten liep ik naar boven om te douchen.

Ik trok een zwarte lange rok aan met een spijkerblousje. Ik deed mijn haar in een donutknot en bracht lichtjes makeup toe.

Ik stopte alle spullen die ik nodig had in mijn zwarte tas en liep weer naar beneden.

'Mohsin, wil je douchen?' Vroeg ik.

'Nee hoor, ik ga straks thuis douchen.' Antwoordde hij.

'Oke lieverd.' Zei ik.

Ik deed snel mijn witte lage All Stars aan, voordat we samen de deur uit liepen. We stapten in zijn auto. Die van mij ligt nog bij het ziekenhuis.

Playlist on;

Adil Miloudi - Heblatou
Algerino - Fais Tourner
Geko - Baba
Black M - Je ne dirai rien
Major Lazer - Boom

We maakten het super gezellig tijdens de rit.

Hij stopte even bij een tankstation om te tanken. Dat moet namelijk ook gebeuren. Auto's rijden niet op zuurstof. Als dat zo was denk ik dat de mensheid was uitgestorven.

Mohim, waarom gaan mijn gedachten altijd alle kanten op.

Kennen jullie dat? Van het één komt het ander in je hoofd.

Mohsin kwam aanlopen met lekkere dingen in zijn hand en blikjes redbull voor de energie.

We kwamen aan bij Airport Amsterdam. We gooiden nog wat snaps samen en wachtten totdat mijn ouders verschenen.

Na een kleine twintig minuten kwamen mijn ouders. Het moet natuurlijk altijd uitlopen daarzo.

Ik liep op mijn ouders af. Wat heb ik ze toch gemist. Ik gaf ze beiden een kus op hun voorhoofd.

We bestormden elkaar met vragen. Ze waren even stil toen ze Mohsin zagen.

Oh shit.

'Weldi, salam.' Riepen mijn ouders enthousiast.

Wat een opluchting. Kunnen ze dat niet eerder doen.

Ze raakten aan de praat en even later vertrokken we weer naar huis.

We gingen eerst naar het ziekenhuis waar mijn ouders en ik in mijn auto stapten. Mohsin zei ons gedag en ging weer weg naar zijn eigen huis.

Gelijk begon mijn moeder mij te bekogelen met vragen over mij en Mohsin waar mijn vader live bij zat.

'Mama, hij wilt mijn hand komen vragen.' Onderbrak ik haar.

Ze keken me beiden met grote ogen aan.

'Gouli wollah.' Zei mijn moeder geschrokken.

'Ja mama.' Zei ik beschaamd.

Mijn vader had een brede lach op zijn gezicht die niemand eraf kan slaan.

×

Haay lieverds,

Laatste vervolg van vandaag.

Pfff. Hoeveel ik wel niet schrijf. Is niet gezond meer.

Ik heb een nieuw boek,
Genaamd My Life. Het boek is waargebeurd en gaat over mezelf.

Ook heeft eenmansmarokaanse een waargebeurd boek gepubliceerd. Ik zou zeggen knal het in je bieb of leeslijst. Stem, reageer en volg haar.

Ze schrijft geweldig!

Bij voorbaat dank,

Tranquila

Infiltrant Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu