God.
He really loves her...
Hoe ga ik dit aanpakken, shit.
'Leyla, ik ga nu ff weg. Ik zie je straks om stipt vier uur beneden bij dat parkje, niet eerder niet later.' Zei ik gehaast.
'Vanwaar dit opeens?' Vroeg ze nietsvermoedend.
'Gewoon komen, je zult zien.'
Zo verliet ik het hotel. Ik ga nu richting Zakaria.
We hebben nog vijf dagen te gaan.
Ik reed met snelle vaart weg. Ik heb geen tijd te verliezen.
Ik deed mijn muziek op hoog volume;
Ismo - Tijd om op te staan
Ismo - Grotere Plaatje(Deze twee van Ismo moeten jullie echt luisteren, hij spreekt gewoon uit zijn hart)
Na een kleine tien minuten kwam ik aan. Ik stapte snel uit en klikte de auto opslot.
Ik liep met grote stappen naar binnen. 'Hey Zaka!' Riep ik buiten adem.
'Heey.' Zei hij met een vreemde blik, bijna vragend.
'Je moet om stipt vier uur in het parkje bij het Hotel Delifrance staan.' Vertelde ik hem met een dwingende blik.
Hij keek me argwanend aan.
'Doe het nou maar. Je zult me erg dankbaar zijn. Bereid je vast mentaal en lichamelijk voor om mijn voeten te kussen.' Zei ik terwijl ik mijn haar naar achter flipte.
Hij bleef me aanstaren, met open mond.
'Ik zie dat je al begonnen bent met je mentale voorbereiding.'
'Zoiets.' Antwoordde hij schaapachtig.
Ik liep weg puur omdat ik niet wist wat ik nog moest doen bij Zakaria. Ik bedoel straks heeft hij me nog door, doordat hij te lang in mijn ogen heeft gestaard. Dat willen we natuurlijk niet.
Yaa Masha'Allah.
Mijn fanatieke fantasie gaat weer eens te ver.
Ik maakte mezelf nuttig en ging wat drugs wegen en tellen met Damario.
Het ging ongeveer zo;
Wegen, tellen, wegen, tellen, wegen, tellen, wegen, tellen, wegen, tellen, wegen, tellen, in zakjes doen, sorteren, misschien mogen we afgeven.
Heel misschien.
Moet je nagaan het mag. We hadden een bestelling op de naam El Macho.
Oké. Kijk.
Deze El Macho wil ik wel zien hoor.
Eerlijk klinkt goed.
Zo lekker Spaans, ofzo.
We reden naar de afgesproken plek om de drugs af te geven en het geld in ontvangst te nemen.
Eenmaal aangekomen bleven we even een kleine drie minuutjes wachten. Na een tijdje kwam er een zwarte Range Rover aanrijden.
Er stapte een jongen uit.
Breed geschouderd en lang.Mooi postuur.
Je zag zijn gezicht maar half.
Wat wel jammer is.
Hij heeft een zwarte Nike Fc pet.Ook draagt hij een grijze Nike trainingspak.
Huuh.
Shit. Kaulo. Wat is dit?
×
Ewaaa ne3ne3dealers van me!
Ik heb weer een deel geplaatst.Laat je mening horen. Ik wil namelijk een democratische samenleving ontwikkelen. Oké. Genoeg Mindfuck voor vandaag.
Stem en reageer! ⭐👈
Tranquila de Ne3ne3dealster.