7

2.4K 172 28
                                    

'Jullie hebben je keuze gemaakt. Er is geen weg meer terug. Laat dat duidelijk zijn mi matties.' Zei hij.

Toen deed hij zijn pet af. Waauuuw. Mashaa Allah. Dit is gewoon de God van de schoonheden. Klaar! Ik kon mijn ogen niet van hem afhouden. Ik kan zijn schoonheid gewoon niet beschrijven.

'Is zeker duidelijk bruuh.' Zei ik terwijl ik verveeld met mijn vlecht speelde.

Hij leek ons erg te mogen. Is maar goed ook. 'Kifesh, wanneer gaan we beginnen dan.' Zei Mohsin.

'Niet zo snel. Eerst kennismaken hé.' Antwoordde Adil. 'Ik ben Sarah Bellaroussa Amer.' Zei ik. 'Ik ben Yassine Don Cor.' Zei Mohsin.

'Alleen jullie namen al.' 'Ik ben Adil Don Pablo Sghir.' Zei hij terwijl hij mijn hand schudde. Iets te lang naar mijn gevoel. Ik begon me ongemakkelijk te voelen en kuchtte ff. Hij leek het te begrijpen en schudde de hand van Mohsin.

'Ik wil jullie morgen weer hier zien. Dan beginnen jullie rustig met wegen en tellen in de werkplaats. Als ik zie dat jullie goed bezig zijn. Kunnen we de grotere dingen gaan bespreken, saff?'

'Ja man, je gaat er geen spijt van krijgen.' Zei Mohsin.

'Yaass I am the BadBitch.' 'Dat ben je zeker, maar dan één met zelf respect.' Zei Adil met een knipoog.

Ik glimlachte naar hem en liep de deur uit. De jongen van de bar begeleidde ons weer naar buiten. 'Succes he!' 'Heb geen succes nodig.' Riep ik terug.

Wollah die Adil hé. Hij maakt me duizelig. Hij heeft echt charisma. Oeff.

We reden terug naar het politiebureau.

Ik deed het liedje Hna Kima Hak van Dj Adel. Toevallig, Adil en Adel. Mashaa Allah.

'Oelalalaa laalaa!' Schreeuwde ik. 'Chaymae hou je bek dicht.' Zei Mohsin. 'Fuck You verrekte Motherfucker.' Antwoordde ik op mijn beurt terug. 'Hou ook van jou.' Zei hij. 'Stop is met de hele tijd, ik hou van jou te zeggen. Oeff.'

Ik deed Rosa Gradur op.

Jul - Normal
Ismo - Ik Kom Naar Je Toe
Adel ft Cheb Khalass - Nheb N3ich

'Wat heb jij met muziek.' Vroeg Mohsin. 'Niks.' Antwoordde ik droog. 'Ok.' 'Niet Okken eh zebi.'

We keken om ons heen voordat we uitstapten. Kust veilig.

We liepen snel naar kantoor. We leverden de spraakopnames in. Die werden opgeslagen, voor het geval dat...

'Chaymae, ga je mee naar de stad.' 'Ja, tuurlijk. Kifesh je vraagt nog.' Antwoordde ik. 'Ja wist ik veel. Je weet maar nooit met jou.' 'Begin je benen te bewegen eh zemmel.' We stapten allebei in onze eigen auto in en reden naar de stad.

Eenmaal aangekomen, liepen we winkel in winkel uit.

We zagen allebei de Nike Store en liepen er tegelijk met een snelle vaart heen. We kochten allebei de rode Nike Huaraches. Yaass! Nu hebben we allebei de witte, zwarte en rode. Ik kocht een grijs Nike pak en Mohsin ook. We rekenden af en liepen naar buiten.

'Dit doen we morgen aan. Oké?' Vroeg ik. 'Duuh, zehma goals.' 'Ja toch.'  antwoordde ik.

We namen afscheid en reden allebei weer naar huis.

'Oummy! Ik ben thuis.' 'Je bent wat later he.' Zei ze. 'Ja klopt. Ik was met Mohsin naar de stad. Heb een trainingspak en schoenen gehaald.' 'Oh oké. Bsahteek.' 'Lah ya3tik saha.' Ik warmde het eten op en at gulzig van de lekkere gehaktbroodjes en soep.

Ik ruimde de keuken op en liep naar boven waar ik de wassing deed en mijn gebeden inhaalde. Ik trok mijn frozen pyama aan en nam een sprint naar beneden om Milka en Redbull te pakken. 😍

Ik wenste mijn moeder slaap lekker en ging zelf Netflixen in bed, terwijl ik rustig van mijn Milka en Redbull genoot.

I love this shit!

Ik viel met Mohsin en Adil in mijn gedachten in een diepe slaap.

Bonjour eh Zinaa's,

How is life? Bij mij niet zo goed. Ik moet leren, maar ben verslaafd aan Wattpad. Dit is niet gezond meer man. Anyways ik praat teveel. Ik heb een deel geschreven.

Stem en reageer! Much Love!

Infiltrant Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu