Milena Revers - Ma 15 lat. Jej długie proste blond włosy sięgają do pasa. Oczy zielono - niebieskie. Szczupła i dosyć niska - 168 cm. Ma piękne pełne usta i zgrabny nos. W prawym uchu ma 5 kolczyków a w lewym 3. Jest wysportowana. Uwielbia jeździć motocyklami. Jej ulubionym sportem jest boks, piłka nożna i piłka ręczna. Jest bardzo uzdolniona i piękna, ale nie wierzy w siebie. Do lat 15 tak naprawdę żyje w kłamstwie dopiero przed świętami Bożego Narodzenia dowiaduje się prawdy. Dnia 16 grudnia ląduje w Australii, gdzie rozpoczyna nowe życie bez Michaela i innych.
Ale czy od teraz jej życie będzie lepsze? Czy każdy będzie ją kochał? Czy wszyscy ją zaakceptują?Aron Leters - Ma 17 lat. Ma młodszą siostrę Zuzie. Jest blondynem o niebieskich oczach. Włosy często ma postawione na żel do góry. Ma kolczyk w uchu i wardze. Jest wysoki - ok. 1.90 cm.
Kocha motocykle. Bad boy, ale dla Zuzi, Jacka, Ethana i Nicka jest dobrym kumplem i przyjacielem. Jego rodzice nie żyją i babcia również więc sam opiekuje się swoją siostrą i domem. Bardzo łatwo go zdenerwować. Jest przystojny, umięśniony i szczupły, wszystkie dziewczyny się za nim uganiają więc jego ego jest dosyć wysokie. Gdy dowiaduje się o siostrze Jack'a sądzi, że ona też na niego poleci przy pierwszym lepszym spotkaniu, jednak tak się nie dzieje natomiast jest na odwrót ona spodobała się mu. Ma dwa tatuaże.
A co jeśli on się zakocha? Co zrobi gdy dowie się prawdy od Jack'a? Jak dalej rozwinie się jego znajomość z Mileną ?Jack Sanders - Starszy brat Mileny. Ma 17 lat. Przyjaźni się z Aron'em, Ethan'em, Nick'iem. Ma młodszą siostrę Loren i młodszego brata Nathan'a. Ma kilka tatuaży. Nie znosi Loren a Milenie stara się pomóc. Jest troskliwą jeśli trzeba i jako jedyny wie, że jego matka ma nawrót białaczki i w każdej chwili może umrzeć. Jest blondynem z brązowymi oczami. Ma ok. 1.90 cm. Jest umięśniony, szczupły.
Loren Sanders - Starsza siostra Mileny. Ma 15 lat. Jest o 3 miesiące starsza od Mileny. Kocha zakupy. Jest wysoka szczupłą brunetką po matce. Nie podziela tego co robi Milena. Ma niebieskie oczy.
Eveline Mendes - Dziewczyna Nick'a i przyjaciółka Mileny. Wysoka, szczupła brunetka z brązowymi oczami. Toleruje hobby i pasje Mileny. Jest w wieku Mileny.
Ethan Kameron - Ma 18 lat. Jest przyjacielem Jack'a. Najlepiej dogaduje się z Jack'iem jak i z Mileną. Jest brunetem o zielonych oczach.
Nick Ender - Chłopak Eveline. Ma 17 lat. Jest przyjacielem Jack'a. Jest szatynem z brązowymi oczami. Jest najbardziej szurnięty z ich czwórki.
1 - Ethan
2 - Nick
3 - Jack
4 - Loren
5 - Eveline
CZYTASZ
Zacząć Nowe Życie
Teen FictionOna - 15-letnia dziewczyna po przejściach, ma rodziców i jest jedynaczką po tym co się stało już nie jest tą samą osobą co dawniej, ale jeszcze dużo przed nią. On - 17-letni chłopak typowy samotnik, tajemniczy, i do tego bad boy, ale to tylko jego...