Milý deníčku,
Loni na konci roku, jsem si myslela, že už nic horšího nepřijde, ale mýlila jsem se...
Konečně někomu řekla o mých problémech s vztekem... No a ten někdo byla Hermiona. Ne, že bych jí to sama řekla, ale ona se začala vyptávat a já jí nechtěla lhát... A od Hermi to samozřejmě ví i Harry a Ron. Docela se mi ulevilo, že už na to nejsem sama. Kdykoliv někdo z naší čtveřice vidí, že to na mě leze, snaží se mi pomoct to potlačit. Jsou to opravdoví přátelé. Bohužel je teď celé léto neuvidím... Taky si mě na konci roku k sobě do pracovny zavolal Brumbál, a řekl mi něco, co do dnes nemůžu vymazat z hlavy. Řekl:
"Trix, kdyby ses někdy potřebovala s něčím svěřit, ať už o problémech či pocitech jako třeba strachu či vzteku," slovo vzteku náležitě zdůraznil, „tak tu pro tebe budu. Nezapomeň že se vás, studenty, snažím chránit."
S těmito slovy v hlavě jsem opět odjížděla na prázdniny do Malfoy Manor.***
Milý deníčku,
Je hrozné, jak ten čas letí. Už je zase skoro konec roku, a za tento rok se toho opět hodně událo... Nemůžu uvěřit, že už jsem tři roky studentkou Školy čar a kouzel v Bradavicích. A za celý rok jsem neměla ani čas vzít do ruky pero a zapsat si, co se událo. Mohla bych tady psát o tom, že je profesor Lupin vlkodlak, nebo že Hermiona má obraceč času, ale napíšu sem to hlavní. Zjistila jsem, že Sirius Black, ten Sirius Black, co byl třináct let zavřený v Azkabanu, je můj strýček! A není vůbec zlý, jak ostatní říkají... Je moc milý a hodný, a co navíc, je to Harryho kmotr. Nabídl mě, a Harrymu, že bysme s ním mohli bydlet, ale vím, že matka mi to nedovolí, a Harrymu to strýc a teta asi taky nedovolí. Ale doufám, že ho budu alespoň vídat, jenomže po něm pořád pátrají. Čekají ho těžké roky. Ale to asi nás všechny. I když jsem ráda, že jsem poznala svého strýčka, mnohem radši bych se dozvěděla, kdo je můj otec. Sice mi matka říkala, že je to válečný hrdina, ale mám pocit, že mi lže. Všichni, co o něm něco ví, tak kolem něj dělají strašné tajnosti. Snad se o něm brzy dozvím víc...
***
Milý deníčku,
Jsem hrozně vyděšená! Pán zla se vrátil! Panebože, nemůžu tomu uvěřit. Kdyby ho Harry neviděl na vlastní oči, asi bych tomu ani nevěřila. Draco se od té doby chová dost zvlášteň. A dokonce mně a Dracovi napsala Narcisa, že až přijedeme z bradavic, tak nám musí něco vysvětlit. Docela se bojím, že se to týká Voldemortova návratu... V dopise co nám poslala Narcisa byla ještě druhá, o něco menší obálka, ale byla určená jenom pro Draca. Mám podezření, že kvůli tomu co v ní bylo, se teď chová tak divně. Jsem tak zvědavá, a nejspíš i hloupá, že přemýšlím o tom že se k Dracovi vloupám a ten dopis si přečtu. Snad to stihnu dřív, než se budeme muset vrátit domů...
***
ČTEŠ
Lord Voldemort's Daughter (CZ, Harry Potter ff)
FanfictionNOVÝ COVER🖤 PROBÍHÁ REKONSTRUKCE CELÉHO PŘÍBĚHU A OPRAVY. DĚKUJI ZA KAŽDÉ PŘEČTENÍ A VOTE⭐️ "Jaké to je, být dcerou nejmocnějšího černokněžníka všech dob?" . . . "Jaké to je, nemoct si vybrat mezi světlou a temnou stranou, svou životní cestou?" ...