V návalu emocí se černovláska nenechala dlouho pobízet a přitáhla si Draca blíž k sobě. Jejich rty dokonale spolupracovaly a touha byla snad ještě větší než prvně. Rychlými kroky došli do stanu a svezli se na něco, co podle hmatu byla postel. Rychlými pohyby Draco černovlásce svlékl svetr i triko a oba kusy oblečení odlétly neznámo kam. Saténové peřiny byly na dotek tak hebké, a voněly jako levandulové květy. Z jedné strany byla tato ochromující vůně a z druhé strany Draco, jeho blonďaté vlasy, modré oči a svůdný pohled. Jeho vypracované paže a měkké rty se najednou zdály být jako středobod vesmíru. Najednou se však Trix zarazila. Opět ji do hlavy přišla myšlenka, která v tomto měla rozhodující postavení.
"Nedělej to, přestaň, prosím. Tohle přece nemůžeme!" Vyhrkla černovláska a vytrhla se z Dracovy náruče.
"A proč ne?" Zadíval se na ni ublíženě.
"Jsme přece příbuzní, copak to nechápeš? Není to správné Draco!" Zastyděla se Trix. Zároveň jí však najednou bylo mimo Dracovu náruč mizerně a smutno.
"Třeba nejsme." Bránil se Draco ale dočkal se ironické odpovědi.
"Jistě. Draco, naše matky jsou sestry, jsme tedy příbuzní, takhle to vždycky bylo a taky navždy bude. To nemůžeš změnit!" Začínala pociťovat jak se jí na víčka tlačí horké slzy. Rychle se zvedla a hledala své triko.
"Tak tomu dej šanci, třeba to tak není." Mračil se Draco a skoro vypadal, že má také na krajíčku.
"Tady není o čem mluvit." Vzlykla nešťastně černovláska a poté co nalezla svoje tričko, namířila si to k východu.
"Počkej, kam to jdeš?" Zeptal se zoufale Draco a popadl Trix za ruku. Ta se mu však okamžitě vytrhla a vyběhla se stanu.
"Jdu se projít." Zavolala z dáli, a než se Draco vzpamatovat, byla pryč.
Trix běžela, kam ji nohy zavedly. A když už byla příliš unavená, sedla si na pařez uprostřed lesa. Z krku se jí vydral hlasitý vzlyk, a ne jeden. Ale když se po chvíli uklidnila, tak jen seděla a přemýšlela nad tím vším. Oči jí pálily a hlava příšerně třeštila. Takže se rozhodla že se vydá najít nějaký potůček, či říčku, aby si schladila obličej. Po pár minutách cesty opravdu spatřila slabý přítok a tak si hned nabrala vodu do dlaní a omývala opuchlé oči a hořící čelo. Poté se i napila. Byla to směsice vody a hlíny, ale nic lepšího tu v okolí nebylo. Když se dostatečně uklidnila, rozhodla se, že se vrátí k Dracovi.Na mýtině, kde se stan nacházel, ji přivítala vůně grilovaného masa a zeleniny. Spatřila Draca, jak stojí u grilu a pravděpodobně připravuje oběd. Nervózně až k němu a přemýšlela jak se mu co nejlépe omluvit. Nastalo trapné ticho. Trix už se chystala něco říct, ale Draco naštěstí promluvit jako první.
"Máš hlad?" Zeptal se a pozvbudivě se na ni usmál. To černovlásku překvapilo. Bála se, že se Draco bude chtít bavit o tom, nad čím nejspíš ve skrytu duše přemýšleli oba dva.
"Jako vlk." Usmála se Trix na oplátku a byla Dracovi vděčná, že zavedl úplně jiné téma. Poté si sedli do trávy a dívali se na vodopád. Maso bylo výborné.
"Nevěděla jsem, že umíš vařit." Užasla Trix a pochutnávala si na steaku.
"Umím daleko víc věcí, které by se ti líbily." Zasmál se blonďák a provokativně na ni mrknul.
"Tak se nevytahuj!" Rozesmála se Trix a vylila na sebe talíř plný omastku z masa. V tu ránu se oba rozesmáli na celé kolo až je bolela břicha.
"Ty jsi fakt nešika." Utahoval si z ní Draco a s nadšením sledoval jak jak se Trix snaží jedním ubrouskem usušit tu spoušť.
"Nešika? To si děláš legraci? Tak asi to zkus sám!" Zasmála se, vytrhla Dracovi jeho talíř a celý ho na něj vyklopila.
"To ses asi zbláznila ne?" Smál se Draco a začal se s Trix prát. Takhle dlouho se ani jeden z nich nepobavil. V jejich temném a nelehkém životě bylo tohle jako kouzelné přání. Tak dobře jim spolu bylo. Povídali si až dlouho do noci, dělali si ze sebe legraci, probírali i vážné věci, ale hlavně byli rádi, že nemusí být v doma. Když už byli příliš unavení, lehli si do postele a Draco si Trix přitáhl k sobě do náručí.
"Ještě jednou ti chci popřát všechno nejlepší k narozeninám, Trix." Zašeptal a věnoval jí polibek do vlasů. Černovláska spokojeně upadla do hlubokého spánku.
ČTEŠ
Lord Voldemort's Daughter (CZ, Harry Potter ff)
FanfictionNOVÝ COVER🖤 PROBÍHÁ REKONSTRUKCE CELÉHO PŘÍBĚHU A OPRAVY. DĚKUJI ZA KAŽDÉ PŘEČTENÍ A VOTE⭐️ "Jaké to je, být dcerou nejmocnějšího černokněžníka všech dob?" . . . "Jaké to je, nemoct si vybrat mezi světlou a temnou stranou, svou životní cestou?" ...