Ahojte wattpaďáci a wattpaďačky, vím, že jste o mě zhruba rok a půl neslyšeli ani slovo. Hrozně mě to mrzí, protože mě psaní bavilo a baví nadále, ale bohužel kvůli gymplu a rodinným vztahům a vztahům obecně mi na psaní žádný čas nezbyl. Ztratila jsem tu kamarády a fanoušky, ale řekla jsem si, že pokud je tu někdo, kdo muj příběh četl, nebo teď čte, tak by bylo nefér nechat ho otevřený, jelikož sama vím, jak mě štve když je nějaký příběh nedokončený. Přijměte tedy jako můj slabý pokus o útěchu, závěr o tom, jak měl můj příběh skončit, abych alespoň trochu uspokojila hladové čtenáře.
Omlouvám se, že to asi bude trochu odfláknuté a ne podle vašich představ, ale takhle to prostě skončit mělo. Děkuju všem co jste se mnou u tohoto příběhu byli! Dal mi velkou zkušenost a doufám, že ještě někdy nějaký napíšu. Děkuju Vám všem❤️Naposled jste četli:
"Tipnul bych obyčejné matoucí kouzlo. Vždycky měl pro ní slabost, stačilo ho jen postrčit správným směrem a trochu ho zmást." Zazubil jsem se na Hermionu. Byl jsem vcelku pyšný na svůj plán.
"Dobře." Souhlasila Herm. Vypadala poněkud nevyspale a nebyl jsem si jistý zda můj plán plně chápe.
"Tak, kde je Potter?" Zeptal jsem se odhodlaně. Byl jsem rohodnutý bojovat. Hned.
Poté co Draco přišel se svým brilantním nápadem, vydal se s Hermionou najít Harryho. Na zrušení jeho očarování díkybohu stačilo obyčejné zaklínadlo "finite", které nebylo pro Hermionu žádným problémem. Poté, co se Harry probral z očarování mu bylo sáhlodlouze vysvětleno, o co jde a společnými silami se jim podařilo přinutit Trix vypít lekvar a probrala se z Voldemortovy nadvlády.
Trvalo nějaký čas, než Harry a Trix plně pochopili, co se vlastně stalo, a než se Hermiona dostala z hlubokých depresí ze ztráty svých rodičů. Čas plynul, vše se začalo vracet do starých kolejí, Trix se dokonce začala opět sbližovat s Dracem a mezitím se školní rok pomalu blížil ke konci. Draco s Trix se dohodli, že pro Trixino bezpečí bude nejlepší, když se pokusí přes prázdniny chovat jako by její ovlivnění nebylo zrušeno. Takže když školní rok skončil tak se každý vydal do svých domovů (Hermiona k Weaslyovým) a všichni doufali, že Voldemort na nic nepřijde.
Bohužel, ke konci prázdnin začal mít Voldemort o ovlivnění své dcery jisté pochyby, ale naštěstí měl dost práce s jinými věcmi, takže nakonec Draco i Trix odjeli z Malfoyova panství bez podezření. Do Bradavic se ovšem nevrátili. Společně s Harrym, Hermionou a Ronem se utábořili kdesi v lesích, poblíž Weaslyovic doupěte. Harry jim totiž o prázdninách předal informaci od Brumbála, o viteálech.
Společnými silami během školního roku zničili všechny viteály, zatímco je Brumbál ve škole kryl před jejich rodiči. Už zbýval jen Voldemort.
Jenomže na tom se jedna věc pokazila. Rona zajali smrtijedi a násilím z něj dostali o co se celá jejich banda snaží. Když jim to řekl, nechali ho ve vězení na Malfoyově panství a věděli co dělat.
Voldemort si je našel a tak proti sobě stáli Voldemort, pár jeho poskoku a čtyři mladé vyděšené tváře. Trix, odhodlaná Voldemorta zabít, přestože to byl její otec, na něj vyslala vraždnou kletbu, tu ovšem Voldemort odrazil a dříve než někdo stihl něco udělat, Trix spadla na zem s protočenými panenkami a už se nikdy nezvedla. Draco, zdrcený z její ztráty v záchvatu zuřivosti pozabíjel téměř všechny smrtijedy. Ale jak byl nepříčetný, nevšiml si Bellatrix, která se mu vplížila za záda a když se otočil, vjela mu vražedná kletba přímo do prsou. Padl vedle svojí zakázané lásky a možná tak byl šťastnější, než aby zůstal na světě bez ní. Voldemort nakonec padl hůlkou Harryho a ostatní smrtijedi, kteří přežili, uprchli neznámo kam.
Voldemort byl zničen, ale za jakou cenu. Dlouhou dobu Harry i Hermiona oplakávali svoje kamarády a zanedlouho se k nim přidal Ron, kterému se povedlo dostat z vézení Malfoy Manor.
Za pár měsíců se vše srovnalo k normálu. Harry, Ron a Hermiona už navždy drželi spolu a byli obdivovaní za poražení Lorda Voldemorta. V srdcích jim navždy zůstala velká díra, ale Draco ani Trix by nechtěli, aby kvůli jejich ztrátě promarnili celý život. Každý z nich založil svojí rodinu a žili šťastně. Na Draca a Trix jim zbyly pouze vzpomínky...
ČTEŠ
Lord Voldemort's Daughter (CZ, Harry Potter ff)
FanfictionNOVÝ COVER🖤 PROBÍHÁ REKONSTRUKCE CELÉHO PŘÍBĚHU A OPRAVY. DĚKUJI ZA KAŽDÉ PŘEČTENÍ A VOTE⭐️ "Jaké to je, být dcerou nejmocnějšího černokněžníka všech dob?" . . . "Jaké to je, nemoct si vybrat mezi světlou a temnou stranou, svou životní cestou?" ...