K snídani si Trix od Dobbyho nechala přinést jablečný koláč se šlehačkou a černý čaj s medem. Na chvilku ji přepadly nostalgické vzpomínky na krásná odpoledne s Hermionou, Ronem a Harrym, kdy si po obědě z jídelny ukradli jablečné štrůdly a sešli se v nebelvírské společenské místnosti a hodovali dokud nebyli tak plní, že měli pocit, že jim snad břicha prasknou. Kromě Rona, který nikdy neměl dost. Vždycky si z něj pak dělali legraci a bavili se spolu celé odpoledne. Radši však vzpomínky co nejdřív zahnala, rychle se najedla a navlékla se do tmavě modrých legín a černého trička, které občas nosila na famfrpálové tréninky. Na nohy si obula černé vysoké šněrovací boty a do pravé si zastrčila hůlku. Byl čas vyrazit aby nepřišla pozdě na první trénink.
Vyšla z pokoje a namířila si to rovnou k hlavnímu východu, od kterého potom došla ven, na nedaleký bahnitý plácek poblíž Narcissiny fontány, kde se měla sejít s matkou a Dracem.
„Ahoj." Pozdravila matku a Draca, když k nim došla. Draco ji pozdravil, ale Bellatrix místo pozdravu zvedla hůlku a zaklela.
„Expelliarmus!" díky rychlým reflexům stihla Trix včas vytáhnout svoji hůlku.
„Protego!" Vykřikla a sledovala, jak matce vylítla hůlka z ruky a přistála opodál. Hezké přivítání, pomyslela si Trix.
„Hmm." zamumlala Bellatrix a došla k dceři nebezpečně blízko.
"Reaguješ slušně. Alespoň, co se kouzel týče. Zkusíme, jestli zvládneš i fyzický útok." Ušklíbla se Bellatrix a opět se na dceru vrhla, ale tentokrát bez pomoci kouzel. Na poslední chvíli se Trix vyhnula zaťaté pěsti, která prolétla vzduchem v místě, kde ještě před pár vteřinami měla hlavu. Ale ani se nenadála a už na ni pěst mířila znovu. Tentokrát se jí vyhnout nestačila a pěst ji prudce zasáhla do břicha. Otřásla jí vlna bolesti a téměř zahojené modřiny se znovu ozvaly. Ale díky adrenalinu bolest rychle přešla. Rozhodla se, že matku vyhrát nenechá. Postavila se do bojové pozice a odhodlaně vzhlédla. Začaly jsme kolem sebe kroužit jako supi. Když se Bellatrix na moment odvrátila, vycítila černovláska svoji chvíli, zatnula pěsti a rozběhla se na ni. Vymrštila pravou ruku směrem na matčin obličej, ale ta se jí lehce vyhnula. Popadla Trixiinu nataženou ruku a zkroutila jí ji za zády. Pak jí podkopla nohy, a s pobaveným výrazem ve tváři sledovala, jak se Trix po hlavě řítí do bláta na zemi.
„Vstávej." Řekla Bellatrix panovačným tónem a zamračila se. Trix se s těží vyškrábala na nohy a čekala, co se bude dít dál.
„Nenech se zastrašit" pošeptal jí Draco. „Na mě to taky zkoušela."
„Dneska se budeme věnovat převážně obranným kouzlům." Bellatrix nasadila učitelský tón a pohrdavě na ně pohlédla.
„Draco, jaké je úplně nejzákladnější obranné kouzlo bez kterého se neobejdeme?"
„Protego." Odpověděl Draco.
„Správně. Trix, jaké další kouzla se odvozují od zaklínadla protego?"
„Protego Maxima, protego Totalum a protego Horribilis? Myslím." Odpověděla váhavě.
„Ano přesně tak!" Zaradovala se Bellatrix
„Tak si je pojďme vyzkoušet!"Zbytek dne probíhal stejně jako ráno. Teorie, potom praxe. Poté zase teorie, a občas nějaká přepadovka. Bellatrix je celé zmořené propustila v půl osmé večer. Trix se doplazila do pokoje celá unavená a rovnou zalezla do vany.
Z vany vylezla snad o hodinu později a šla si sednout do křesla, aby si mohla pročíst svoji oblíbenou knihu a trochu si tak pročistit hlavu.
Najednou se ozvalo zaklepání na dveře.
„Kdo je?" Zeptala se Trix. Ve dveřích se objevila blonďatá hlava.
„Pojď dál Draco." Vyzvala ho a zaklapla knihu. Draco vešel dovnitř a posadil se do křesla naproti Trix. Chvíli vypadal, jako by nad něčím dumal a po pár minutách ticha konečně promluvil.
„Nemáš zítra čas?" Zeptal se váhavě. Černovláska měla hned hezčí večer.
ČTEŠ
Lord Voldemort's Daughter (CZ, Harry Potter ff)
FanficNOVÝ COVER🖤 PROBÍHÁ REKONSTRUKCE CELÉHO PŘÍBĚHU A OPRAVY. DĚKUJI ZA KAŽDÉ PŘEČTENÍ A VOTE⭐️ "Jaké to je, být dcerou nejmocnějšího černokněžníka všech dob?" . . . "Jaké to je, nemoct si vybrat mezi světlou a temnou stranou, svou životní cestou?" ...