KAPITOLA 16:

1K 60 6
                                    

Draco se probudil už v šest hodin ráno. Sice rozlámaný, ale dál nemohl spát. I ze spaní ho strašily myšlenky na knihu, kterou našel. Pořád musel myslet na to, co v knize najde. Napůl si jí velmi toužil přečíst, aby se utvrdil ve své domněnce, že s Trix nejsou příbuzní. Na druhou stranu se bál, že tam najde důkaz o jejich krevní spojitosti. Ten risk za to ovšem stojí.
Draco splnil svou ranní rutinu, a usedl k té osudné knize, co by mohla od základů změnit jeho život. Nalistoval první kapitolu.

Historie jména Malfoy
Jméno Malfoy pochází ze staré francouzštiny a překládá se jako „špatná víra" ....

Tak to asi nebude ono, zarazil se blonďák a přeskočil na další kapitolu.

Objev magie
První zaznamenaný Malfoy, který ovládal magii, se jmenuje Armand Malfoy, přezdívaný jako Armand malicherný.

Tady taky nic, pomyslel si Draco a svraštil čelo. Ani v dalších kapitolách totiž nic zajímavého nenašel. Zákon 1692, Rodinné poklady, Počátek nenávisti k mudlům, můj vnuk Lucius.V žádných z těchto článků nebylo nic, co by mu pomohlo. Až nakonec se přece něco objevilo. Věděl, že jeho matka a Bellatrix byly původně Blackovy, takže u toho musel začít. A název jedné kapitoly konečně naznačoval něco slibného.

Přijetí Narcissy Blackové do rodiny Malfoyových
Narcissa Blacková, dnes Malfoyvá se připojila do naší rodiny tím, že se provdala za mého vnuka, Luciuse, v roce 1988. Přestěhovala se k nám do Malfoy Manor spolu s její nevlastní sestrou, Bellatrix.
Slečna Bellatrix byla přijata do rodiny Blackových, když ji Orion Black našel jako novorozeně poblíž jejich rodinného domu. Byla přijata do rodiny a vychována jako sestra Narcissy a Andromedy Blackových.

Dracovo srdce poskočilo radostí. Nemohl tomu uvěřit. Přecejen měl pravdu. S Trix nebyli nijak příbuzní. Teď se pro ně všechno může změnit k lepšímu. Nikdo už by jim nemohl bránit v tom, aby byli spolu. Musím to říct Trix, rozhodl se nadšený blonďák okamžitě a zvedl se ze židle. Celý natěšený vyběhl ze dveří, když v tom domovní ticho prořízlo hlasité dívčí zaječení.
„Né!" Tenhle hlas by poznal všude. Trix.

Lord Voldemort's Daughter (CZ, Harry Potter ff)Kde žijí příběhy. Začni objevovat