{Daan}
Ik kijk Lauren aan. Ik heb haar net gezoend! 'Lauren?' Vraag ik. 'Vind je mij wel leuk?' Vraag ik voorzichtig. Ik voel Laurens lippen op de mijne. 'Ja echt wel.' Zegt ze en ze gaat boven me hangen. Ze geeft me een zoen. Ik druk haar tegen me aan. Ze trekt haar pyjamashirt uit en zoent me weer.
Ik word wakker van Lauren die heel erg aan het woelen is in bed. 'Nee. Nee, laat me met rust.' Zegt ze. 'Lauren?' Vraag ik. Ze geeft een gil en schiet wakker. Ik ga ook rechtop zitten en aai haar over haar rug. 'Hey, gaat het wel?' Vraag ik. Lauren is aan het huilen. 'Rustig maar. Ben kan je niks doen zolang ik bij je ben.' Probeer ik haar gerust te stellen. Ze slaat zich in mijn armen. 'Ik was zo bang.' Zegt ze snikkend. 'Het komt allemaal goed.' Zeg ik tegen haar. We gaan weer liggen. Ik geef haar een zoen en veeg haar tranen weg.
De volgende ochtend word ik wakker met Lauren in mijn armen. We zijn allebei naakt. Lauren ligt nog te slapen. Ik geef haar een kus op haar voorhoofd. Lauren word wakker. 'Goedemorgen.' Zeg ik. 'Heey.' Zegt ze. 'Hoe laat is het?' Ik kijk op de klok. '8 uur.' Antwoord ik. 'Oke dan.' Zegt Lauren en ze gaat bovenop me liggen. 'Dus... Wat wil je doen?' Vraagt Lauren. Ik geef haar een zoen. 'Wat dacht je daarvan?' Antwoord ik. Lauren zoent me. 'Goed idee.' Zegt ze.
{Lauren}
Ik lig met Daan in bed. 'Ik ga even douchen.' Zeg ik. 'Ga nou niet weg.' Zegt Daan met een pruillip. Hij aait mijn arm. Ik geef hem een kus en loop dan naar de badkamer. Ik zet de douche aan en stap eronder. Ik hoor de deur van de badkamer opengaan. Daan stapt ook onder de douche. Hij slaat zijn armen om mijn blote lichaam. 'Je bent mooi.' Zegt Daan. 'Dankje. Jij ook.' Zeg ik. Ik draai me naar hem om. Hij geeft me een zoen. Ik sla mijn armen om zijn nek. 'Laat me nooit meer los.' Zeg ik tegen Daan. Daan knikt en geeft me nog een zoen. 'Altijd.' Zegt hij. Een halfuur later staan we nog steeds onder de douche te knuffelen. 'Lauren?' Vraagt Daan aan me. 'Ja?' Zeg ik en haal mijn hoofd van zijn borst. 'Zullen we zo even gaan ontbijten?' 'Oke.' Zeg ik. Ik stap onder de douche vandaan en droog me af. Daan doet hetzelfde. Ik pak wat ondergoed uit mijn koffer en trek het aan. Op dat moment komt Daan ook uit de badkamer. Hij gaat zitten op het bed. 'Lauren, kom even zitten.' Zegt hij. Ik ga naast Daan op het bed zitten. 'Wat is er?' Vraag ik. 'Gaat het nog wel met je?' Vraagt hij aan me. 'Ja, hoezo?' 'Nou, je was vannacht nogal verdrietig en je had een nachtmerrie over Ben...' 'Het gaat wel. Ik wil niet over hem praten. Dit is ons weekend.' Antwoord ik. Ik geef hem een zoen en sta op. Ik trek de rest van mijn kleren aan en hij doet hetzelfde. We lopen naar het café in het hotel. Ik pak een bord en leg er een paar dingetjes op. Ik ga zitten aan een tafel met 2 stoelen. Daan gaat naast de andere stoel staan. 'Zou ik bij deze mooie dame aan tafel mogen schuiven?' Vraagt hij. 'Graag.' Zeg ik. Daan zet zijn bord neer en gaat zitten. Een halfuur later zijn we klaar met eten. 'Zullen we maar naar het park gaan?' Vraagt Daan. 'Goed idee.' We lopen naar het park. Er loopt helemaal niemand. Daan pakt een brief en laat hem aan de vrouw bij de ingang zien. De vrouw knikt en laat ons door. 'Wat was dat voor brief?' Vraag ik aan Daan. 'En waar is iedereen?' 'Dit was toch je droom?' Zegt hij. 'Sorry, ik begrijp je niet.' 'Ik ben hier al 2 jaar voor aan het sparen!' 'Twee jaar? Waar heb je het over?' Ik kijk hem verward aan. 'Je droom was toch om in Disney niet in de rij te hoeven staan? Al zou het maar 10 minuten duren.' 'Dit meen je niet? Heb je het park afgehuurd?' 'Ja.' 'Je antwoord is: ja? Dit is geweldig!' Ik geef hem een zoen. 'Ik hou zoveel van je!' Ik zoen hem weer. 'Waarom ben je niet blij?' Vraag ik aan hem. Daan kijkt ook helemaal niet blij. 'Melissa...' 'Melissa moet dit maar gewoon lekker accepteren. Als wij samen willen zijn dan zullen wij ook samen zijn.' Zeg ik. 'Ik wil niet dat ze gaat schreeuwen tegen ons... Tegen jou...' 'Hey, wat ze dan ook gaat doen, dat is pas over 3 dagen. Maak je daar maar niet druk om. En wat ze dan doet, dat zien we dan wel. Wij kunnen dat aan.' 'Dankje.' Zegt Daan. 'Ik hou van je.' Ik geef Daan een zoen. 'En nu weer blij doen.' Zeg ik. Daan tilt me op en zoent me. Hij draait me rond. 'Laten we maar in een achtbaan gaan.' Zegt Daan en hij zet me neer. We lopen ergens heen en komen langs de eerste attractie, de Big Thunder Mountain. Het is mijn lievelings achtbaan. We lopen over het lege pad en stappen in het karretje. We gaan helemaal voorin zitten. Daan slaat zijn arm om me heen en geeft me een zoen.
JE LEEST
My F*cked Up Life (Original)
General FictionLauren's ouders zijn gescheiden. Haar moeder heeft een nieuwe vriend en haar vader woont in België met zijn nieuwe vriendin. De vriend van haar moeder is wel heel erg aardig voor haar en haar moeder slaapt bijna nooit thuis. Wat is er toch allemaal...