19. De Sexscene

35 1 0
                                    

{Lauren}

Ik lig in mijn bed. We zijn nu al 2 maanden bezig met het filmen van Crossing the Road. Er is al zoveel gebeurd. Lara en Chandler hadden bijna gezoend!! Maar net niet. Het was super grappig. Carl bleef maar lachen. Waardoor ik weer moest lachen. Uiteindelijk lukte de scène. Ik word door elkaar geschud. 'Lauren. Lauren.' Fluistert Carl in mijn oor. Ik schiet op. 'Wow, rustig meisje.' Zegt hij. 'Ik moet je iets laten zien. Niet om je verdrietig te maken maar...' Carl houdt zijn telefoon voor mijn neus. 'Is dat niet Daan?' 'Ja. Dat is mijn vriend.' Op zijn telefoon staat een nieuwsbericht geopend. Er staat: Daan/FreakMan nieuwe vriendin?!
'Het spijt me.' Zegt Carl. 'Ik eh... Het...' Ik barst in tranen uit. Carl komt naast me op bed zitten en knuffelt me. 'Rustig maar. Bel hem anders even.' Zegt Carl. Hij geeft me mijn telefoon. Ik klik op Daan. Daan neemt op. 'Hey Laur, hoe gaat het met je film?' Vraagt hij. Ik zet Daan op de luidspreker zodat Carl het ook kan horen. 'Wie is dat meisje met de blonde haren?' Vraag ik. 'Wat? Wie? Oh...' 'Er staat een artikel over jou in de stad met een meisje met blonde haren.' 'Lauren, ik...' 'Niks Lauren. Wij zijn klaar.' Zeg ik en ik hang op. 'Het spijt me.' Zegt Carl. 'Jij kan er niks aan doen.' Zeg ik. Onze telefoons gaan beide tegelijk af. We hebben allebei precies hetzelfde appje: Kom even naar mijn kantoor, ik heb nieuws voor jullie.
We kijken elkaar aan. Snel kleden we ons aan en rennen naar het kantoor van de producer, van wie het appje dus ook was. 'Hallo, ga zitten.' Zegt ze als we binnenkomen. Carl en ik gaan zitten op de bank die voor het bureau staat. 'Er zijn een paar extra scenes toegevoegd aan de film.' Zegt ze. 'Een scène met Lara en Maxine, en eentje met Lara en Chandler. Kan je raden wat ik bedoel?' 'Nee, niet helemaal.' Zegt Carl. 'Jullie moeten een sexscene doen.' 'Sorry, dat verstond ik niet goed.' Zeg ik. 'Jullie moeten een sexscene doen.' Zegt onze producer nog een keer maar nu wat harder. Carl zit verbaasd voor zich uit te staren. 'Carl?' Vraag ik. 'Dankje voor het nieuws. Wij gaan.' Zeg ik. Carl staat ook op, nog steeds voor zich uit starend. We staan in de gang. 'Carl!' Zeg ik. Ik geef hem een klap in zijn gezicht. 'He wat?' Vraagt hij. 'Heb je gehoord wat ze zei?' 'Ja. Wil je dit wel?' Vraagt Carl. 'Ik weet het niet. Het is alleen acteren dus er is toch niks aan de hand.' Antwoordt ik.

De volgende dag beginnen we gelijk met het opnemen van de sexscene.
Chandler en Lara blijven met z'n tweeën bij de caravan terwijl de rest een paar dagen naar de stad gaan.
'Zijn jullie klaar?' 'Ja!' Roep ik. Snel ga ik op het bankje aan de tafel zitten. Ik zet mijn hand onder mijn hoofd en kijk verveeld. Carl pakt een boek en slaat het open op een willekeurige bladzijde. 'En actie!' Ik maak rare geluidjes met mijn mond. Carl kijkt af en toe geïrriteerd op van zijn boek. Ff voor de duidelijk, dit is in de scène al. 'Ik verveel me.' Zeg ik. 'Ga dan wat doen.' Zegt Carl geïrriteerd. Ik doe niks. 'Ik verveel me nog steeds.' Carl legt zijn boek weg en gaat staan. 'Oke. Kom staan.' Zegt hij. Ik ga staan. 'Kom recht voor me staan.' Ik doe precies wat hij zegt. 'Ik ga je nu iets geven. Je mag er zelf voor kiezen om er wat mee te doen of erover na te denken.' Zegt Carl. Hij gaat heel dichtbij me staan en zoent me. Ik sla mijn armen om zijn nek. We lopen naar het bed en laten ons erop vallen. We spelen een hele sexscene. Het voelt raar, maar ook leuk.

My F*cked Up Life (Original)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu